  • 11. Data: 2002-05-06 21:06:24
    Temat: Re: Szybkość wpłat z Poczty Polskiej
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <a...@s...in.pl> napisał w
    wiadomości news:ab6gvr$n7u$1@termit.pnet.pl...

    > Srednio wplata "idzie" 3 do 5 dni, choc zdarza sie i dluzej. Natomiast
    > przy usludze pobrania z dyspozycja przelewu na konto czas ktory
    > potrzebny jest na dotarcie pieniedzy do adresata z reguly oscyluje
    > kolo wartosci granicznych(Poczta ma na to 14 dni) czyli 12-14 dni
    > choc opoznienia powyzej regulaminowego czasu tez sie zdarzaja

    Najdziwniejsze jest to, że w przypadku pobrania za przesyłkę jeśli należność
    ma być przesłana do nadawcy przekazem pocztowym, to pieniądze docierają już
    po 2-3 dniach.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 12. Data: 2002-05-10 22:41:10
    Od: "OBCY" <o...@p...pl>

    I to już wszystkie opinie ???
    Nikt tutaj nie pobiera opłat od klientów za pomocą Poczty Polskiej ?

  • 13. Data: 2002-05-10 23:04:24
    Od: "Chinchilla" <g...@n...com.pl>

    Użytkownik "OBCY" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
    > I to już wszystkie opinie ???
    > Nikt tutaj nie pobiera opłat od klientów za pomocą Poczty Polskiej ?

    heh, ja uzywam mbanku i pekaosa-www
    pekao jest wolniejsze o 2-3 dni ;((

  • 14. Data: 2002-05-11 06:29:06
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    "OBCY" <o...@p...pl> wrote in message
    > I to już wszystkie opinie ???
    > Nikt tutaj nie pobiera opłat od klientów za pomocą Poczty Polskiej ?
    Hej, no malo Ci?
    Przeciez mowie, ze najszybciej wplaty dokonane na POCZCIE ksieguje BANK
    POCZTOWY.
    Zbieznosc nazw nie jest przypadkowa.
    Bank Pocztowy to (prawie) normalny bank. Mam tam konto - ROR od lat, i
    wszystko daje sie zalatwic.
    Rachunki dla firm tez prowadza.
    Wszystkie formalnosci dotyczace RORu zalatwia sie przez telefon, a ludzie na
    drugim koncu kabla
    sa wyjatkowo kompetentni. Dla tego ze NIE zatrudnaja studentow po
    kilkugodzinnym szkoleniu,
    tylko dodzwaniasz sie do banku - do urzednikow.
    I jak PaniNaKoncuKabla czegos nie wie, to mozesz uslyszec:
    "Prosze poczekac, zapytam sie w dziale XY i oddzwonie za chwile".
    A nie "bajki przez telefon"...

    Pozderawiam serdecznie.
    Michal.

  • 15. Data: 2002-05-11 17:43:27
    Od: "OBCY" <o...@p...pl>

    Użytkownik "Chinchilla" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    > heh, ja uzywam mbanku i pekaosa-www
    > pekao jest wolniejsze o 2-3 dni ;((

    ooo to sporo.
    Ile średnio w miesiącu masz wpłat z PP ?
    Jak długo masz tam konto i jak oceniasz pracę mbanku ?

  • 16. Data: 2002-05-11 17:45:31
    Od: "OBCY" <o...@p...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...
    > Hej, no malo Ci?

    tak mało... cała sfera biznesu na tej grupie, a raptem 5 opinii...

    > Przeciez mowie, ze najszybciej wplaty dokonane na POCZCIE ksieguje BANK
    > POCZTOWY.

    wszystko fajnie, ale brak obsługi przez internet - w zasadzie nie obsługi co
    nawet samego wglądu w historię wpłat.

    Tak przy okazji to jak szybko księguje wpłatę bank pocztowy ?

  • 17. Data: 2002-05-11 21:29:32
    Od: "Chinchilla" <g...@n...com.pl>

    > Użytkownik "Chinchilla" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > ooo to sporo.
    > Ile średnio w miesiącu masz wpłat z PP ?
    > Jak długo masz tam konto i jak oceniasz pracę mbanku ?
    ~15/miesiac
    peakao-2 lata, mbank - 1 rok
    mbank jak to bank.
    jest szybszy(a szczegolnie przelewy wewnatrz banq) no i za darmo, chociaz
    pekao ma praktyczniejsze www.

  • 18. Data: 2002-05-11 23:39:47
    Od: "OBCY" <o...@p...pl>

    > mbank jak to bank.
    > jest szybszy(a szczegolnie przelewy wewnatrz banq) no i za darmo, chociaz
    > pekao ma praktyczniejsze www.

    czy w mbanku wprowadzają wszystko z pocztowego dowodu wpłaty ?
    tzn. jeśli np. klient wypełni po drugiej stronie rubrykę do korespondencji
    to czy zostanie odnotowane na liście operacji ?
    Czy mogą również przesyłać zwykłą pocztą wyciągi bankowe ?

  • 19. Data: 2002-05-12 00:03:56
    Od: "Chinchilla" <g...@n...com.pl>

    > czy w mbanku wprowadzają wszystko z pocztowego dowodu wpłaty ?
    > tzn. jeśli np. klient wypełni po drugiej stronie rubrykę do korespondencji
    > to czy zostanie odnotowane na liście operacji ?

    hmm, nie mam pojecia czy wszystko, bo nie wiem co ludzie wpisuja ;)
    w kazdym badz razie oba banki wpisuja "cos tam" co napisal nadawca

    > Czy mogą również przesyłać zwykłą pocztą wyciągi bankowe ?
    Pewnie tak, ale nie wiem, nie interesowalem sie nigdy. powinno byc opisane w
    helpie/faq na stronce