  • 81. Data: 2016-05-10 15:06:00
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ... trzeba do głównego podżegacza.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >A nie prowadząc działalności (przez obowiązkowy ZUS) co będą mieli???

    Nie prowadzac dzialalnosci cos tam musza robic aby zyc, gdzies
    pracowac, a wiec skladke na ZUS placic.
    To wtedy im sie emeryturka nalezy - na kasze z burakami starczy :-)

    J.

    -----

  • 82. Data: 2016-05-10 16:58:31
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 6 May 2016 15:02:54 +0200, w <ngi4m5$tr5$1@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    > -- a jednak ów sędzia kwestionuje ustawę o TK w sposób inny niż ustawa o TK
    > narzuca trybunałowi i twierdzi ów sędzia, że ustawa o TK jest ,,wyjątkowa'',
    > choć akurat prawo nijak nie nazywa (i nie traktuje) ustawy o TK w ten (lub
    > zanczeniowo podobny) sposób

    Gdyby PiS uchwalił ustawę nakazującą sędziom wydawanie wyroków stojąc na
    głowie, TK miałby obowiązek się do niej zastosować?

  • 83. Data: 2016-05-10 17:00:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 8 May 2016 21:59:19 +0200, w <572f9a8d$0$703$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin N <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Wszyscy wiemy, że PO podrzuciła ten TK w ostatniej chwili, gdy
    > zorientowała się, że straci władzę. PIS ma teraz problem, nie wie, jak
    > wybrnąć z sytuacji, która uniemożliwia mu rządzenie,

    Cóż za bzdury ponure. Co się dzieje z twoim mózgiem? :)

  • 84. Data: 2016-05-10 17:55:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " ąćęłńóśźż" ngs5ga$u12$...@n...news.atman.pl

    : Pójdźmy dalej:
    : 560 posłów i senatorów wybranych w wyborach bezpośrednich
    : uchwala większością kwalifikowaną 2/3 głosów nową konstytucję
    : PRL-tris, prezydent wybrany w wyborach bezpośrednich ją podpisuje.

    : Rzepliński uchyla ją (głosami 2:1 przy zdaniu odrębnym), o czym
    : informuje na swojej prywatnej stronie www i u TW Stokrotki w TVN.

    Dlaczego nie jednogłośnie? Może dobrać skład dowolny -- choćby jednoosobowy.

    -=-

    Jasno widać, że Rzepliński MUSI podporządkować się konstytucji,
    nie zaś ją tworzyć od nowa, jak usiłuje czynić obecnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 85. Data: 2016-05-10 17:56:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > wiec skladke na ZUS placic.
    > To wtedy im sie emeryturka nalezy - na kasze z burakami starczy :-)

    Mam wrażenie, że czytając każdy akapit pomijasz cały kontekst, a nie da się
    w każdym akapicie powtórzyć całego kontekstu.
    Już zapomniałeś, że pytałeś, co ci wszyscy zwolnieni urzędnicy ZUSu mają
    robić?
    To skąd teraz pomysł, że pracujący na etacie płacą składkę na ZUS, kiedy
    ZUSu nie ma?
    Nikt nie płaci ZUSu, wszyscy płacą większy PIT niż teraz, ale nikt nie ma
    podatku (ZUS) 200%.
    P.G.

  • 86. Data: 2016-05-10 18:27:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" y...@4...net

    > No to wracamy do punktu wyjścia ośle.

    Rasowy prawnik najpierw pisze inwektywy, następnie je kasuje. :)
    (zastępuje je nie eufemizmami, ale czymś wyszukanym, brzmiącym dostojnie...)
    Zatem -- nie rozmawiam z prawnikiem. :)

    > Sejm uchwala rozwiązanie TK.

    I prezydent to podpisuje czy nie?

    > Zatem TK pakuje manatki i idzie do domu?

    Jest taka możliwość. Napisał o niej Twój następca.

    > Czy może orzeka z wyłączeniem?

    Jeśli sejm orzeka o zniesieniu TK w stosowny sposób
    (rewiduje konstytucję, do czego po prostu ma prawo,
    o ile zdoła zebrać 2/3 głosów za zmianą) to raczej
    TK pakuje manatki.

    TK to twór (podobnie jak reszta sądów polskich) rodem z ZSRR;
    usankcjonowały go obrady Okrągłego Koryta prowadzone pod
    dyktando przyjaciół z padającego ZSRR.

    W USA także jest TK? USA ma chyba najstarszą konstytucję,
    po niej chyba jest polska konstytucja 3 maja. Piszę to bez
    sprawdzania -- jeśli jest inaczej, prośże o korektowanie.

    Życie bez TK jest naprawdę możliwe!

    -=-

    Tak czy siak sędziowie polscy są bezczelni i zupełnie oderwani od
    rzeczywistości, co wykazuję swoimi sprawami sądowymi, gdzie 'plus'
    jest tożsamy 'minusowi'; 'myślnik' -- 'łącznikowi'; badania medyczne
    (spirometria, rezonans magnetyczny, rentgen, refraktometria) są
    niewiele warte (nic nie warte) wobec ocen biegłych opartych o nic;
    logika nie obowiązuje itd...

    Sędziowie polscy (rzecz jasna są w tym gronie chlubne wyjątki) są
    mentalnymi dziećmi -- niedojrzałymi, którym wydaje się, że tworzą
    prawa. :) (wszelkie prawa -- łącznie z prawem grawitacji)

    Owocem tej sytuacji jest emigracja -- stale rośnie liczba chętnych
    Polaków na zarobkową emigrację. :) (właśnie dziś czytałem nowe
    notowania w tej materii) Lis uważa, że ludzie są głupi, ja zaś
    twierdzę, że ludzie są mądrzy -- wiedzą o tym, że w Polsce nie
    ma prawa, dlatego stad uciekają tam, gdzie życie jest po prostu możliwe.

    Korwin uważa, że Syryjczycy jadą do Europy, gdyż takie jest prawo demograficzne.

    W rzeczywistości Rosja nie notuje przyrostu naturalnego, ale i (pomijając Rosjan
    z Donbasu) nie ciągnie imigrantów, podczas gdy Europa Zachodnia (oferująca warunki
    życia zdecydowanie lepsze niż Rosja i niż trójstyk ;) syryjski) aż trzeszczy w
    szwach.

    Garstka ignorantów w togach nie utrzyma państwa -- albo będzie reforma sądownictwa,
    polskiego albo będzie zapaść RP. :)

    EŁętowska mogła 100 lat temu tłumaczyć ludziom, że nie znają się na prawie,
    że nie potrafią czytać, że 2 plus 3 daje osiemnaście itd... Teraz jest
    internet, niezależni dziennikarze, ruch bezwizowy do masy krajów itd...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 87. Data: 2016-05-11 11:29:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 10 May 2016 18:27:28 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > TK to twór (podobnie jak reszta sądów polskich) rodem z ZSRR;
    > usankcjonowały go obrady Okrągłego Koryta prowadzone pod
    > dyktando przyjaciół z padającego ZSRR.

    No właśnie; gdyby Lech Kaczyński nie pił w Magdalence wódki z Kiszczakiem,
    nigdy nie doszłoby do zdrady Narodu Polskiego i Rzepliński mógłby teraz
    jeść najwyżej salceson.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 88. Data: 2016-05-11 16:01:39
    Temat: Re: Władza do śmierci.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Klonkow" ngnsm7$van$...@n...mixmin.net

    > Kaczyński to typowy wódz. Potrzebuje władzy tylko dla samej władzy.
    > Ten sam typ co Stalin, Hitler, Hussajn, itd.
    > Los Polski jego nie interesuje.
    > Interesuje go tylko to, aby miał władzę do śmierci.
    > Do tego potrzebuje zarządzać wojskiem, policją, sądami
    > i mieć bojówki do dyspozycji.
    > Bojówki już są tworzone na bazie narodowców.

    ,,Doskonała'' mowa -- jak biegłego sądowego. :)
    Bełkot oparty o nic. Dosłownie -- o nic.

    Znów jakbym podlizywał się -- nie podlizuję się Kaczyńskiemu.
    Kaczyński to także prawnik -- swoje interesy załatwił szybko
    (wstawił swoich ludzi -- ,,uporządkował'' media, uciszył TK,
    podporządkował sobie policję itp. formacje) ale na tym poprzestał.

    Sędziowie jak drwili z rzeczywistości -- tak drwią.
    W razie potrzeby -- polscy sędziowie uciekają się do przemocy,
    więc władza nad policją jest koniecznością wymuszoną ,,uczciwością''
    sędziów, z którymi Kaczyński ma na pieńku, czego nie ukrywa.

    Hitler ma swym sumieniu zamordowanie 20 milionów ludzi -- podobnie
    Stalin. Kaczyński jedynie ma swym sumieniu bezczynność wobec
    mordercy/zbrodniarza, jakim jest ZUS.

    Akurat los Polski nie tylko interesuje Kaczyńskiego, ale odwrotnie -- Kaczyński
    jest zbyt mocno zainteresowany losem Polski, co nie może dziwić, skoro Kaczyński
    uważa się za Polaka. Ja przez Polskę jestem traktowany jak przybłęda, więc (nie
    chcąc narzucać się) obojętnieję na tak zwane losy Polski. Polsce pozostawiam
    ,,patriotów'', którzy zepchnęli mnie (rzekomo troszcząc się o mnie) z mego
    życia do śmietnika.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 89. Data: 2016-05-11 16:24:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" xon2g54bangs$....@4...net

    > No właśnie; gdyby Lech Kaczyński nie pił w Magdalence wódki
    > z Kiszczakiem, nigdy nie doszłoby do zdrady Narodu Polskiego
    > i Rzepliński mógłby teraz jeść najwyżej salceson.

    Ale pił... Co gorsza -- po latach przyjął ślubowanie od Rzeplińskiego, jako prezydent
    RP.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 90. Data: 2016-05-11 17:17:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
    > [...]
    >Nikt nie płaci ZUSu, wszyscy płacą większy PIT niż teraz, ale nikt
    >nie ma podatku (ZUS) 200%.

    Aaa, o to chodzi.
    To nie wiem czy sie uda.
    W tym ZUS sa jednak olbrzymie pieniadze. Cos blisko 200mld rocznie.

    Jak jeszcze chcesz podniesc kwote wolna od podatku, to sie potem
    okaze, ze ten PIT musialby z 50 % wynosic.
    I zegnajcie podatnicy przy takim podatku - Panama sie ucieszy :-)

    Obecny PIT przynosi bardzo malutko - rzedu 50 mld.
    Trzeba by VAT podniesc i to chyba dwukrotnie.
    W efekcie ... nalozylibysmy podatek na banki :-)

    Z czasem byc moze daloby sie zmniejszyc, zakladajac, ze wyplacana
    bedzie jedna emerytura, glodowa.
    Ale jak do tego doczekac ?
    A wiem - nie czekac, od razu wyplacac glodowe, to sie populacja
    emerytow szybko zmniejszy :-)

    J.