  • 1. Data: 2016-05-04 16:15:42
    Temat: mBąk - jak zrobić sobie upgrade karty
    Od: Emil <e...@g...com>

    Mam w tej chwili "niebieską" M&M z limitem 3k, mBąk proponuje mi OdC na podwyższenie
    limitu KK o 40k. Tak bardzo kocham działalność mBąka że chciałbym przekazać na tą
    wspaniałą instytucję mój 1% (podwyższonego limitu). Jedyne co chciałbym w zamian, to
    upgrade na kartę M&M Premium.

    Pytanie jak to zrobić żeby przeszło. Robił ktoś ostatnio OdC? W opcji zmiany karty
    nie mam M&M Premium. Dzwonić do nich? Czy najpierw wnioskować o podwyższenie limitu
    do 10k, potem dopiero o zmianę karty na Premium? (Słyszałem, że niby odrzucają
    wnioski zmiany limitu 10k niebieskiej->premium).

    Czy nadal jest tak jak było w "starej" OdC, że większa szansa jest że przejdzie jak
    wnioskować będę na całą kwotę proponowaną? Czyli u mnie 40k? 40k mi nie potrzebne,
    ale jak większa szansa że przejdzie, to wezmę.

    Będę wdzięczny za porady lokalnych ekspertów :)

  • 2. Data: 2016-05-04 21:53:48
    Temat: Re: mBąk - jak zrobić sobie upgrade karty
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 04.05.2016 o 16:15, Emil pisze:
> [...]
    ale jak większa szansa że przejdzie, to wezmę.

    > Będę wdzięczny za porady lokalnych ekspertów :)

    Wejdź w Pasaż i zamiast mlaskać w obrazek z żyrafą "Podwyższenie limitu"
    mlasknij w obrazek z kameleonem "Zmiana karty kredytowej". I zobacz co
    ci tam proponują.

    PS. Obstawiam, że w kolejnej wersji serwisu obrazki zostaną zastąpione
    przez filmiki :)

  • 3. Data: 2016-05-04 23:09:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 4 May 2016 07:15:42 -0700 (PDT), Emil <e...@g...com>
    wrote:

    >mBąk proponuje mi OdC na podwyższenie limitu KK o 40k.
    co to jest OdC?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2016-05-05 02:07:47
    Od: e...@g...com

    On Wednesday, May 4, 2016 at 9:53:50 PM UTC+2, gral wrote:
    > Wejdź w Pasaż i zamiast mlaskać w obrazek z żyrafą "Podwyższenie limitu"
    > mlasknij w obrazek z kameleonem "Zmiana karty kredytowej". I zobacz co
    > ci tam proponują.

    Już tam byłem, M&M Premium nie ma :(

  • 5. Data: 2016-05-05 08:13:29
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 04.05.2016 o 21:53, gral pisze:
    > Wejdź w Pasaż i zamiast mlaskać w obrazek z żyrafą "Podwyższenie limitu"
    > mlasknij w obrazek z kameleonem "Zmiana karty kredytowej". I zobacz co
    > ci tam proponują.

    Nic mu sie tam nie pojawi, bo ma karte z 3k limitem.

  • 6. Data: 2016-05-05 08:13:43
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 04.05.2016 o 23:09, WAM pisze:
    > co to jest OdC?

    O matko, co sie stalo z ta grupa...

  • 7. Data: 2016-05-05 08:23:59
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 04.05.2016 o 16:15, Emil pisze:
    > Czy nadal jest tak jak było w "starej" OdC, że większa szansa jest że przejdzie jak
    wnioskować będę na całą kwotę proponowaną?

    Pewnie tak. Chociaz dawno nie podwyzszalem wlasnie przez ten 1%. Dopiero
    po podwyzszeniu limitu pojawi ci sie ta karta tam i wtedy to juz w miare
    automatycznie.
    Taka uwaga tylko - masz swiadomosc, ze "nowy" M&M Premium nie ma
    zwolnienia ilosciowego tylko kwotowe (60k). A 600 zl to sam fakt
    posiadania tej karty nie jest warty. Gdyby nie to, ze jeszcze sie lapie
    na to zwolnienie za 240 transakcji (a siekam ponad 600 rocznie) to bym
    sie jej pozbyl. No i ten przelicznik M&M nie jest najgorszy...

  • 8. Data: 2016-05-05 08:25:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-05-04, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    [...]

    > co to jest OdC?

    Dość powszechny skrót tutaj. :)
    Oferta dla Ciebie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2016-05-05 15:22:58
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 04 May 2016 23:09:45 +0200, WAM wrote:

    > co to jest OdC?

    "Oferta dla Ciebie"?

    --
    Michał