  • 1. Data: 2016-05-05 14:41:06
    Temat: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Oto czym zajmuje się (w pracy) minister finansów:
    2216,rzeplinski-minister-finansow-poprosil-zebym-nie
    -wypowiadal.html#BoxNewsImg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 2. Data: 2016-05-05 14:42:14
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Oto czym zajmuje się (w pracy) minister finansów:
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,200
    22216,rzeplinski-minister-finansow-poprosil-zebym-ni
    e-wypowiadal.html

    No ale dobrze pisze - o tydzien spokoju prosi, w interesie Polski,
    niezaleznie od tego ktora konstytucje popieramy :-)

    Pytanie tylko czy te agencje takie glupie, ze tydzien wystarczy :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-05-05 15:12:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 May 2016 14:42:14 +0200, J.F. napisał(a):

    > No ale dobrze pisze - o tydzien spokoju prosi, w interesie Polski,

    To nawet ciekawe, że interesuje go opinia zespołu kolesi z Łol Strit.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 4. Data: 2016-05-05 15:50:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    >To nawet ciekawe, że interesuje go opinia zespołu kolesi z Łol Strit.

    No ba - skoro zamowil i zaplacil, to chyba interesuje go, zeby dobra
    byla :-)

    A jak wiadomo - tu o pieniadze chodzi, taka opinia moze sie przelozyc
    na wykup obligacji i uzyskane oprocentowanie.

    J.

  • 5. Data: 2016-05-05 17:03:02
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/05/2016 10:50 PM, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > A jak wiadomo - tu o pieniadze chodzi, taka opinia moze sie przelozyc na
    > wykup obligacji i uzyskane oprocentowanie.

    Czegoś nie rozumiem. Jeszcze na początku stycznia tego roku PiS i główni
    ekonomiści SKOK grzmieli, że nie może być tak, że odsetki od naszych
    obligacji to zysk zachodnich instytucji finansowych.

    Więc chyba powinni się w Partii cieszyć, że zagranica to właściwie nie
    jest skłonna już wykładać pieniędzy na polskie obligacje, i mieć gdzieś
    opinię zespołu kolesi z Wall Street?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 6. Data: 2016-05-05 17:31:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 05/05/2016 10:50 PM, J.F. wrote:

> [...]

    >Więc chyba powinni się w Partii cieszyć, że zagranica to właściwie
    >nie jest skłonna już wykładać pieniędzy na polskie obligacje,

    Widac twarda rzeczywistosc do nich dotarla, ale to oczywiscie wina PO,
    ktora do tej sytuacji nasz biedny kraj doprowadzila :-P

    >i mieć gdzieś opinię zespołu kolesi z Wall Street?

    a to jest IMO osobna rzecz ... minister po poprzednich obnizkach
    powinien sie obrazic i wiecej nie placic :-)

    No i ciekaw jestem:
    a) usluga byla oplacona na rok z gory, i nalezy sie jeszcze pare
    raportow,
    b) ci kolesie to lepsi naciagacze i jak im sie przestanie placic, to
    ze zlosci rating obniza :-)

    P.S. 23 czerwca referendum Brexit ... znow zlotowka poleci w dol ?

    J.

  • 7. Data: 2016-05-05 20:16:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 572b676c$0$22820$6...@n...neostrada.pl

    > P.S. 23 czerwca referendum Brexit ... znow zlotowka poleci w dol ?

    W razie czego -- zasiłki Polaków w UK zniknOŁ?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 8. Data: 2016-05-06 10:00:20
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ... trzeba do głównego podżegacza.
    Od: "Vickol" <f...@o...ot>

> [...]
    > niezaleznie od tego ktora konstytucje popieramy :-)
    >
    > Pytanie tylko czy te agencje takie glupie, ze tydzien wystarczy :-)

    To niech koleś Szałamacha napisze do głównego podżegacza kolesia
    Kaczyńskiego.
    Koleś Kaczynski cały czas jątrzy, spiskuje i podjudza, ostatnio 02 maja.

  • 9. Data: 2016-05-06 10:47:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Skad wiesz - moze i napisal :-)

    > Koleś Kaczynski cały czas jątrzy, spiskuje i podjudza, ostatnio 02 maja.

    No to chyba list nie dotarl :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-05-06 11:36:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 2lvx2sni5zhk$....@4...net

    > Oto czym zajmuje się (w pracy) minister finansów:
    2216,rzeplinski-minister-finansow-poprosil-zebym-nie
    -wypowiadal.html#BoxNewsImg

    Umie pisać -- więc pisze!
    Nie zazdrość bliźniemu łaski Bożej -- umiejętności pisania.

    My także piszemy... I dziennikarze piszą... Takie życie....

    http://www.tvp.info/25218958/w-polsce-przybywa-urzed
    nikow-i-funkcjonariuszy

    Brak strategii dla administracji publicznej grozi jej niekontrolowanym
    rozrostem - pisze "Rzeczpospolita". Na tysiąc mieszkańców w Polsce przypada
    --> 28 osób zatrudnionych przez tego typu instytucje - wynika z analizy danych
    opublikowanych ostatnio przez Eurostat.

    ,,DGP": będą podwyżki w budżetówce, nawet o 20 proc. Decyzje przedwyborcze?
    Polaków od pewnego czasu ubywa, a pracowników administracji, sądów, policji
    i wojska wciąż przybywa. Wskaźnik ,,upublicznienia" naszego życia sukcesywnie
    rośnie.

    --> W 2008 r. na tysiąc Polaków przypadało 26 urzędników i różnego rodzaju
    --> funkcjonariuszy, podczas gdy w 2003 r. tylko 22,8.

    Co ciekawe, na tle innych krajów Unii Europejskiej Polska nie wypada najgorzej.
    --> We Francji wskaźnik taki wynosi aż 37, a w Niemczech
    --> i Belgii - prawie 34. Nawet w Wielkiej Brytanii, która często jest stawiana za
    wzór do naśladowania w zarządzaniu administracją publiczną, relacja urzędników
    --> do liczby mieszkańców jest zbliżona do naszej.

    Efekt mechanizacji, automatyzacji, bezrobocia i bezmyślności władców owijających
    się swojakami, którym trzeba płacić za poparcie... Szydło wprawdzie dała 500+, aby
    mieć poparcie, ale IMO tylko pensja daje poparcie.

    -=-

    "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości
    news:2lvx2sni5zhk$.fxpj2frxmyc2.dlg@40tude.net -- zarzucając pisanie innym... ;)

    --