  • 191. Data: 2016-05-21 00:09:00
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> 2...@4...com

    > Zgodnie z Konstytucją prezes TK musi podporządkować się ustawie
    > parlamentarnej dotyczącej TK, czego nie chce czynić. Problemem
    > jest tutaj niezbyt konkretne nazewnictwo w Konstytucji, lecz
    > do tej pory ten problem nie był podnoszony, zatem IMO należy
    > uznać, że nadal TK podlega ustawie parlamentarnej.

    : Dużo mądrzejsze głowy od twojej już uznały, że TK postępuje właściwie.

    Te głowy demonstrują na ulicach -- tak wygląda ich argumentacja. :)
    I te głowy z trybuny sejmowej grożą PiSowi (wybranemu przez Polaków)
    wojną domową. :)

    : Nie dziwię się, że twoje pisma lądują w śmietniku, skoro nie
    : czytasz ze zrozumieniem :))

    Lądują przed zapoznaniem się sądu z tymi dowodami -- uważasz, że
    sędzia przeczytała ze zrozumieniem coś, choć zrezygnowała z przyjęcia
    dowodu, zanim ów dowód przekazałem do sądu? Bardzo ciekawe. :)

    -=-

    Na poparcie swych tez KODujący mają jedynie pięści, okrzyki,
    demonstracje uliczne... Zero argumentów racjonalnych. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 192. Data: 2016-05-21 00:29:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > To jak tłumaczysz ze głosowali za sedziami a teraz uwazaja ich za sedziów PO?

    Znajdź źródła mówiące o tym, jak wyglądało głosowani i kto zgłosił kandydata. :)
    Gdy już podasz te linki (nie jest to trudne, ale to Twoje zadanie) będę odpowiadał.
    :)
    Na razie dałem Ci odpowiedź co do Wronkowskiej, którą zgłosiła PO, nie PiS. :)

    > Ale przeciez to sa ogólnie nznae fakty.

    Ogólnie znanym faktem jest to, że Wronkowskiej PiS nie zgłaszał. :)

    > Naprawde nie wiesz, ze jeszcze do niedawna wiekszosc sedziów była wybrana
    > również głosami PISu i była przez te partie apropobowana?

    Wiem doskonale o tym, że od roku 2007 PiS jest liderem polskiej
    opozycji a od 2005 do 2007 należał do koalicji rządzącej RP.

    Zatem muszę wiedzieć i o tym, że PiS było obecne w sejmie w minionych latach.

    > Jezeli wypowiadasz sie w taki a nie inny sposób o TK pomimo ze tego
    > naprawde nie wiesz, to poszukam sepcjalnie dla ciebie i podam ci co i jak.

    Fajnie. :) Poszukaj informacji o tym, kto kogo zgłaszał jako kandydata na sędziego
    TK.

    > Ale nie chce mi sie wierzyc, zebys wykazywał się w tym temacie az taka
    ignorancją...

    Twoja wiara często zawodzi. :) Nie chcę, abyś pomyślał, że promuję swój Kościół,
    jednak uważam, iż dobrze uczynisz, zmieniając swą/Twą wiarę na inną/lepszą. :)

    > W chwili obecnej to juz na pewno nie jest.
    > Czy był nim ogłaszajac wyrok np. w sprawie klauzuli sumienia? Moim zdaniem
    > wyrok był zdecydowanie po linii PiS i przeciw linii PO.

    AR jest przeciwnikiem JK od dziesięcioleci. :) (złośliwi
    twierdzą, że ci dwaj panowie zasiadali w jednym czołgu)

    > Tego tez nie wiesz...?
    > Nie ten prezes...

    Właśnie poprosiłem Cię o doprecyzowanie -- którego prezesa masz na
    swej myśli. W przyszłości bądź tak łaskaw -- unikaj niejednoznaczności.
    LWałęsa coś mówi uniwersalnie, ;) po czym ktoś mądry -- precyzuje. :)

    Ja na taką rozmowę nie łapię się. :)
    AR, JK -- to tylko dwie literki. :)

    > Moje pobudki sa zawsze takie same - poszukiwania logiki.

    Aha... ;) I znajdujesz? ;)

    > Co za bzdury.

    To żart. :) Nieco złośliwy/kąśliwy źle świadczący o BSzydło. :)
    żart ów należąło odczytać jakoś tak:

    BSzydlo słyszała, że gdzieś dzwonią, ale nie wiedziała, w którym kościele. ;)

    > Petru chciał dać na kazde dziecko?

    Tak. :) Mówił o tym w sejmie. :)

    WKKamysz i EKopacz -- podobnie.
    Nawet argumentowano, że każde dziecko jest takie same -- tyle samo warte.
    Do tego były kontrpropozycje -- wszelkie dopłaty na dzieci tylko biedakom. :)

    > nie ma sprawy. Jeżeli przyznajesz się otwarcie do swojej ignorancji w tym
    > temacie to postaram się jutro podac ci na tacy co i jak.

    Nie śpiesz się. ;)

    > Ale przyznaje ze nie miesci mi sie to w głowie zeby tego nie wiedziec bo te
    > informacje co chwila pojawiaja sie w róznych dyskusjach na temat TK.

    Ja wiem, kto był czyim kandydatem. :)
    Natomiast Ty piszesz tak, jakbyś nie wiedział. :)
    Przykładem może być Wrokowska, o której już pisałem wielokrotnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 193. Data: 2016-05-21 00:34:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> d...@4...com

    > Właśnie dlatego koalicja PO-PSL z kretesem przegrała wybory ubiegłoroczne.
    > Prawo można uchwalić, ale po takich uchwałach społeczeństwo, korzystając
    > ze swych praw, wypowiada się w urnach.

    : Chyba kpisz albo masz innych za idiotów -- jednocześnie
    : uchwalono by ustawę, że wybory odbywają się co 200 lat.

    Na pewno nie kpię i nie mam nikogo za idiotę. :)

    Jakby dostatecznie dużo ludzi zgodziło się -- zapewne i taką regulację można
    wprowadzić. ;)

    Mam taką zasadę -- uważam/mam innych ludzi za rozumnych, nie za idiotów. :)

    Co kpin -- często kpię, ale IMO kpiny zaznaczam wyraźnie. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 194. Data: 2016-05-21 00:45:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Nie, ja tylko zastosowałem terminologię z pewnego portalu

    Kolejny raz Ci piszę, że niektóre linki prowadzą do
    stron Viagry godnych, nie zaś do stron wiarygodnych. :)

    > zakupowego czego
    > Ty oczywiście sie przyczepiłes... jakbyś nie wiedział o czym piszę.
    > Czasami trzeba spojrzec na sprawe szerzej niz tylko literalnie czytac "co
    > jest napisane".

    Niestety trzeba czytać to, co inni piszą.
    W innym wypadku nie warto pisać. :)

    > Trzeci rodzaj prawdy.

    > Odwrotnie - wskazywałem, ze obecni politycy z kazdej strony potrafią
    > zrelatywizować dokładnie wszystko co mnie irytuje i co potepiam.

    Najwyraźniej Twe poglądy dopiero krzepną. ;)

    > I znow trzeci rodzaj prawdy...

    Pisałeś o tym wyraźnie, choć być może nie użyłeś słowa 'mieszkanie',
    które zastąpiłeś (być może -- piszę z mej pamięci białkowej) słowem
    'M', 'eM' lub podobnym...

    > Widocznie nie znasz tffffurczosci Animki...

    Odnoszę się tutaj do konkretnej wypowiedzi, nie do całokształtu Animki.
    BTw -- istotnie nie studiowałem wszystkich wypowiedzi Animki zbyt starannie.

    Niestety uważam, iż pisanie Animki jest rozsądniejsze od Twojego. :)

    Animka jest... Powiedzmy... Wybuchowa czasami... Jak ten akumulator,
    o którym pisała... ;) Poza tym ma paradoksalnie ,,problemy'' z rzeczami banalnymi.

    Wbrew pozorom takie problemy mają niemal wszyscy -- nierzadko nie widzimy tego, co
    mamy tuż przed oczami.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 195. Data: 2016-05-21 00:54:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Czy jestes w stanie wyobrazić sobie taka sytuację, ze po prostu brakuje Ci
    > wiedzy prawniczej aby to zrozumiec, połapac wszystkie niuanse etc?
    > Czy chociaz bierzesz pod uwage taka możliwość?

    Potrafię sobie wyobrazić, że jeśli ktoś czegoś nie pojmuje -- bredzi
    o komplikacjach, trudnościach itd. Tak czynią:

    - sędziowie z bolszewickiego nadania, :)

    - tak czyni choćby pani szanowna dr Halina Kajka, dla której wypuklina
    dysku jest jak klimakterium -- 'pojawia się u każdego około 40 roku
    życia i zanika samoistnie po 5 latach' na początku wizyty i 'jedynie
    powiększa/pogarsza się' na końcu tejże wizyty -- lub dokładnie odwrotnie

    - tak ,,wyjaśniał'' zawiłości dyskowe Michał Kawecki

    Z przeciwnej strony -- wystarczy wziąć jakikolwiek podręcznik do fizyki
    czy jakiegokolwiek języka programowania, aby dowiedzieć się z niego, że...
    Fizyka jest banalnie prosta, :) programowanie jest tak proste, że wyjaśnienia
    nie są potrzebne/możliwe...

    Wiesz, dlaczego tak dzieje się? :)

    Dlatego, że ,,skomplikowane'' coś jest dla ignorantów, zaś
    proste -- dla pokornych, którym starczyło czasu na myślenie. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 196. Data: 2016-05-21 00:56:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> t...@4...com

    > Chyba niekoniecznie, bo chyba nie można nakazać czegoś,
    > co nie jest możliwe -- ale nie jestem prawnikiem.

    : Tak, to widać, słychać...

    (; I czuć? ;)

    Czego nie można w Polsce -- to być może dałoby się uzyskać w USA.
    W USA można chociażby skazać kogoś na setki lat więzienia. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 197. Data: 2016-05-21 08:31:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2016 00:56:41 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]
    > Czego nie można w Polsce -- to być może dałoby się uzyskać w USA.
    > W USA można chociażby skazać kogoś na setki lat więzienia. ;)

    Bo tam nie ma tego co u nas - kary lacznej.
    Ale i te kilkaset lat ma uzasadnienie:
    a) po odbyciu czesci moze byc warunkowo zwolniony ... wiec nie moze
    b) jesli w apelacji czy kasacji uniewinnia od czesci wyrokow, to
    wiadomo ile zostalo.

    A i u nas ... jak sledczy zaczna odkrywac przestepstwa powoli i nie da
    sie polaczyc ?

    J.

  • 198. Data: 2016-05-21 09:48:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-05-20, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > Te głowy demonstrują na ulicach -- tak wygląda ich argumentacja. :)
    > I te głowy z trybuny sejmowej grożą PiSowi (wybranemu przez Polaków)

    Pierdolenie o szopenie. Naród/suweren wybrał też innych przedstawicieli,
    nie tylko PiS. PiS nie dostało *bezwzględnej* większości i nie dostało
    100% głosów i nie dostało mandatu na wprowadzanie dyktatu.

    W związku z powyższym ich psim obowiązkiem (skoro uformowali rząd) jest
    *dogadywać się* (z opozycją, KE, USA itp) i osiągać stosowne kompromisy,
    i podejmować sensowne uchwały które obronią się przed zarzutami (zwłaszcza
    z organizacji pozarządowych). Bo za to biorą pieprzone pieniądze
    z podatków!

    W dupie mam ich argumentację, zwalanie że "opozycja to-tamto", że
    "poprzedni rząd owamto", że oni biedni, że świat jest przeciw nim
    i w ogóle.

    Życie! To jest konsekwencja decyzji które ONI podejmowali. Rządzą,
    to niech się zachowują profesjonalnie, a skoro tego nie potrafią,
    to niech spadają na bambus i zrobią miejsce dla tych którzy potrafią.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 199. Data: 2016-05-21 10:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > PiS poparło kandydaturę Wronkowskiej, ale Wronkowskiej nie zgłosiło
    > PiS, lecz zgłosiła PO. Za to poparcie DTusk musiał zapłacić
    > JKaczyńskiemu pewnymi ustępstwami a JKaczyński dał się nabrać/omamić.
    > :)
    >
    > Faktem jest, że Wronkowska nie jest kandydatką PiS, lecz PO.
    > (została zgłoszona przez PO, nie przez PiS)

    Nie ma znaczenia kto kandydata zgłosił.
    Liczy sie głosowanie.
    Jeżeli PiS zagłosowało ZA to znaczy ze byli ZA - nie interesuje mnie
    szczególnie dlaczego tak zrobili (za ile złotówek czy stanowisk sie
    sprzedali) bo wtedy musiałbym uzyc w stosunku do takich interesów
    zdecydowanie bardziej pejoratywnych okreslen.

  • 200. Data: 2016-05-21 10:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Wronkowskiej, którą zgłosiła PO, nie PiS. :)

    > Ogólnie znanym faktem jest to, że Wronkowskiej PiS nie zgłaszał. :)

    Nie zmieniaj mojej tezy - nic nie mówiłem o zgłaszaniu.
    Tylko o głosowaniu! Bo ono jest najwazniejsze.
    Twoja próba pokazania ze liczy sie "kto zgłosił" to własnie przykład
    relatywizowania, o ktorym wczesniej pisałem a ktorego tak nienawidze.

> [...]
    > opozycji a od 2005 do 2007 należał do koalicji rządzącej RP.
    >
    > Zatem muszę wiedzieć i o tym, że PiS było obecne w sejmie w minionych

    Byc w sejmie a głosowac za kims to sa dwie rózne sprawy.
    Mozna jeszcze głosowac przeciw, no chyba ze, jak pisałes, uprawia sie
    jakies handelki pod stołem...

    > Fajnie. :) Poszukaj informacji o tym, kto kogo zgłaszał jako kandydata
    > na sędziego TK.

    To nie ma znaczenia. Licza sie głosy ZA i PRZECIW.

    > AR jest przeciwnikiem JK od dziesięcioleci. :) (złośliwi
    > twierdzą, że ci dwaj panowie zasiadali w jednym czołgu)

    Słyszałem, ze nie darza sie sympatią.
    Bywa, czasami trzeba stanąc ponad takie prywatne animozje.

> [...]
    > swej myśli. W przyszłości bądź tak łaskaw -- unikaj
    > niejednoznaczności. LWałęsa coś mówi uniwersalnie, ;) po czym ktoś

    Tutaj nie było niejasnosci, jeżeli zna się odrobine faktów.
    AR nie wypowiadał sie nigdy w ten sposób o TK.
    JK sie wypowiadał kilkukrotnie i znów - to są ogólnie znane wypowiedzi.
    Czepiasz sie i tyle.

    > Aha... ;) I znajdujesz? ;)

    No własnie NIE!
    Przeciez o tym cały czas rozmawiamy...

    > To żart. :) Nieco złośliwy/kąśliwy źle świadczący o BSzydło. :)
    > żart ów należąło odczytać jakoś tak:
    >
    > BSzydlo słyszała, że gdzieś dzwonią, ale nie wiedziała, w którym
    > kościele. ;)

    Ok, zart niezły, piszac o bzdurach, odnosiłem sie do Petru.

    > Tak. :) Mówił o tym w sejmie. :)

    Hmm, słyszałem, ze PO cos takiego wymysliło jak juz nie wiedzieli co zrobic
    z uwatawa 500+.
    Ale zeby Petru to nie słyszałem.

    > WKKamysz i EKopacz -- podobnie.
    > Nawet argumentowano, że każde dziecko jest takie same -- tyle samo
    > warte. Do tego były kontrpropozycje -- wszelkie dopłaty na dzieci
    > tylko biedakom. :)

    PO - oczywiście ze tak. PSL - być moze zrobili to razem z PO. Ale o Petru
    nie słyszałem.

    > Nie śpiesz się. ;)

    Max Kolanko wiarygodny? Hmm...

    > Ja wiem, kto był czyim kandydatem. :)
    > Natomiast Ty piszesz tak, jakbyś nie wiedział. :)
    > Przykładem może być Wrokowska, o której już pisałem wielokrotnie.

    Ok, w relatywizowanie bawić się nie bede.
    Skoro dla Ciebie wazne jest tylko kto zgłosił a głosowanie juz nie ma
    znaczenia to ja z taka teza walczyc nie bede. Mysle, ze jest na tyle
    absurdalna, ze nie ma takiej potrzeby :)