  • 1. Data: 2016-05-04 14:59:43
    Temat: Zablokowanie kasy na koncie kontrahenta
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Byłem w trzech bankach i się nie da
    ale zapytam tutaj:
    Potrzebuje coś jak "czek potwierdzony" tylko we współczesnej formie.
    Firma X ma kase na koncie.
    Wystawia taki "czek" na moją firmę
    Bank blokuje im tą kwotę.
    Moja firma robi co trzeba i wystawia fakturę.
    Tydzień później idę do Banku odbieram kasę jak po dobroci się nie da.

    Podobno niema czegoś takiego pytałem w trzech bankach.

    A tutaj jest cały artykuł

    http://www.temidium.pl/artykul/skutecznosc_blokady_r
    achunku_bankowego_w_postepowaniu_egzekucyjnym-244.ht
    ml

    Pytanie kto mija się z prawdą?

  • 2. Data: 2016-05-04 15:34:59
    Temat: Re: Zablokowanie kasy na koncie kontrahenta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >A tutaj jest cały artykuł
    >http://www.temidium.pl/artykul/skutecznosc_blokady_
    rachunku_bankowego_w_postepowaniu_egzekucyjnym-244.h

    To, ze sa blokady w systemie, nie znaczy, ze bank pozwoli kazdemu
    zalozyc.
    Blokady sa dla banku, komornika i prokuratora jak czytasz :-)

    To, czego szukasz, nazywa sie akredytywa albo gwarancja.
    Np.
    https://www.mbank.pl/msp-korporacje/finansowanie-han
    dlu/zagraniczne-transakcje-handlowe/akredytywa-dokum
    entowa-wlasna/
    https://www.mbank.pl/msp-korporacje/finansowanie-han
    dlu/gwarancje/aktywa-stand-by/
    https://www.mbank.pl/msp-korporacje/finansowanie-han
    dlu/gwarancje/gwarancja-bankowa/

    Ale czy w transakcji krajowej tak chetnie wydadza/ustanowia, to nie
    wiem.

    J.

  • 3. Data: 2016-05-04 16:00:02
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale czy w transakcji krajowej tak chetnie wydadza/ustanowia, to nie
    > wiem.

    Nie wydadzą :(

    Kurcze czyli najprościej kredycik na TV a jak cos wiecej to się nie da.

  • 4. Data: 2016-05-04 16:06:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 4 May 2016 07:00:02 -0700 (PDT), Bolko <s...@g...com>
    wrote:
    > Nie wydadzą :(

    Dlaczego? Ja robiłem w mbanku gwarancje na 10k, da się ale proces
    upierdliwy.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-05-05 10:42:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bolko" c...@g...co

    : Tydzień później idę do Banku odbieram kasę jak po dobroci się nie da.

    : Podobno niema czegoś takiego pytałem w trzech bankach.

    -- Twój trawnik jest ładny, zielony, puszysty...
    Jak ty to robisz?
    -- Codziennie podlewam, regularnie nawożę, ubijam, koszę...
    -- Ja tak samo...
    -- Ale ja to robię od trzystu lat...

    Najpierw kręcisz z kimś interesy na 5 pln, następnie na 50, 500 itd...
    Tyle inwestujesz, aby w razie czego bluzgnąć, :) ale nie powiesić się
    z rozpaczy na szubienicy... [aż to bandyty z tego BZWBKKBSg!!!]

    Gdy w interesie za 5 pln coś idzie nieprawidłowo -- interesu nie kontynuujesz!!!!!
    Gdy w interesie za 5 pln kontrahent uważa, że '2+3' daje 11 -- nie denerwujesz się,
    nie marudzisz, nie nawracasz, nie apelujesz do rozsądku, ale kolejnych interesów
    nie proponujesz temu [pierdole] komuś.

    Proste!!!

    [ja akurat zacząłem sprawę o rentę bez rozpoznania terenu -- zanim skończyłem sprawę
    o kartę parkingową]

    Jedni ludzie są uczciwi; inni -- nie są.
    Proste! Dlatego interesy budowane są powoli.
    Łatwo niszczyć jakąś kulturę; trudniej jakąkolwiek -- budować!

    Jak z kotem -- gdy miaUczy, łasi się, możesz zacząć grę w warcaby itd....
    Ale jeśli kot drapie, ucieka itd., nie warto rozmyślać o czymkolwiek.

    A skoro zbliża się armia rosyjska do granic Polski -- trochę z rosyjskiej kultury. :)
    Na razie po polsku...

    https://www.youtube.com/watch?v=OpGvu9Ujkjw

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

    Postscriptum: Wczoraj wieczorem zaatakowała mnie znienacka trochę znana mi skądinąd
    kobieta -- przemocą
    pozbawiając mnie mojego mienia! [dobytku?] Nie chcę być wulgarny, ale
    ta kobieta to zwykła
    [czyli właśnie wulgarna z łaciny] G... [zapewne domyślą, się, jakie słowo mam na swej
    myśli -- po co mam
    używać tego słowa publicznie, pisemnie, na grupach...] Dodam jeszcze, że od niedawna
    słychać dosłownie
    o falach przemocy związanej z tą kobietą... [zwrócę się do sądów, a nawet do TK z
    prośbą o pomoc, bo nie
    może tak być, że przemoc triumfuje nad Prawem! -- to babsko koniecznie trzeba
    powstrzymać i okiełznać]
    Wiadoma kobieta cynicznie zauważyła jakoś tak: >>chciałeś mieć dowody, więc masz --
    'do wody!'<<...
    Wyłowienie mego dobytku nie udało się -- spadł ów dobytek do wody wleczony wyżej
    wspomnianą Grawitacją
    i utopił się... Żałuję, że nie cyknąłem fotki, gdy to coś utrzymywało się na
    powierzchni, ale wolałem
    gnać po jakiś przedłużacz mej ręki, aby uratować mój pulskoksymetr... Zaraz (może za
    dwa) zamówię kolejny...
    Od jakiegoś czasu jakaś nieznana mi inna siła dybie na mój dobytek -- niemal
    przeterminowałem z aż trzema
    kartami: Citi, Toyotą i Millennium... Każdy z tych banków nadzwyczaj szybko rozliczył
    transakcje, dzięki
    czemu nie umoczyłem :) kilkunastu dych plnów... [z pulsoksymetrem miaUem farta --
    mogłem stracić Monstera,
    którym nagrywałem zapisku z pulsoksymetru... mogłem też wypaść, bo ,,balustrady''
    pomostu były mocno nadgnite...]
    Ciekawe, czy Trybunał Konstytucyjny jakoś poskromi wyżej wspomnianą (falującą od
    niedawna dzięki grawitonom)
    Grawitację... 'Plus' zrównano w sądzie z 'minusem', 'wypukliny krążków
    międzykręgowych kręgosłupa' to 'skolioza
    kręgosłupa', 'rezonans magnetyczny' i 'rentgen' to bzdety wobec drapania w pięty --
    może więc prawnicy jakoś
    zapanują także nad pospolitą Grawitacją?!

  • 6. Data: 2016-05-05 15:51:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ngf11g$3d5$...@n...news.atman.pl

> [...]
    może więc prawnicy jakoś
    > zapanują także nad pospolitą Grawitacją?!

    Stała się kolejna rzecz straszna... Jest masa pulsoksymetrów na BT, ale
    z BT4 -- lecz to nie jest problem.... [toż wkrótce kupię telefon z BT4]

    Straszne ;) jest to, że chciałem fakturę... Ale po kolei... Masa stron WWW otwiera
    się powili,
    wiec jedną zgłaszałem a inną czytałem? Masę zgłaszałem a którąś pobieżnie czytałem...
    Zanim
    załapałem -- już kupiłem... Via PayPal... I oczywiście ze złą fakturą... Chciałem
    pogadać -- ale tam do gadania KOLEJKA!!! Więc po prostu zedytowałem dane... I mam!!!
    Taką fakturę, jaką chcę... Prawie -- ale wolę już mie marudzić... Bo oni tam wszystko
    skrzętnie notują... Kupiłem na DX -- ale naraz kupowałem w wielu sklepach...

    http://www.dx.com/p/1-1-oled-spo2-fingertip-pulse-ox
    imeter-white-pink-2-x-aaa-188625#.VytOltR96t_

    I w czasie kupowania -- czytałem o róznych pulskoksymetrach i różnych aplikacjach
    telefonicznych do pulskoksymetrów...

    PayPal ma dostęp (o czym było głośno i na grupach) do kont -- stąd taka szybkość ;)
    kupowania... IMO mam niemal pewność tego, że jeszcze nie klepnąłem zatwierdzenia,
    ale jednak PayPal twierdzi, że już kupiłem. :) (mogę anulować)

    No nic... Jakoś to będzie... Na szczęście tylko jeden pulsoksymetr kupiłem...
    Na nieszczęście -- chcę kupić więcej... W DX chciałem dwa różne.
    [dorzucę koszty pulskoksymetrów do kosztów procesu sądowego o rentę CHOROBOWĄ?
    w razie wygranej obciążę ZUS kosztami? -- dobra myśl, ale na razie tylko myśl...
    nie mogę tego nikomu zdradzić, że zamierzam obciążyć budżet Rzeczpospolitej
    Polskiej kosztami prowadzenia profesjonalnego miernictwa]
    Niby mogę anulować transakcję, ale po prostu tak fajnie bawię się, że aż szkoda!!!

    Jeszcze ten kupię:

    http://www.amazon.com/iHealth-Pulse-Oximeter-Apple-A
    ndroid/dp/B00D7MDXCU
    http://www.komputronik.pl/carts/pl/simpleCart/added/
    true

    Mogę w Polsce, ale chyba/raczej kupię w Chinach -- Chinki są takie fajne!
    Kupowanie w Chinach po prostu jest przyjemne! I wciągające -- zaczniesz czytać
    tu, ale natychmiast cię gdzieś skierują, gdzie znajdziesz masę informacji...

    Kupowanie w Chinach naprawdę wydaje się przyjemniejsze niż w Polsce.
    Może nie tylko wydaje, może naprawdę jest.

    -=-

    Niestety na pierwszy (utopiony wczoraj) pulsoksymetr nie dostałem faktury mimo
    upomnień -- więc sprzedawcę skreśliłem, choć pulskoksymetry sprzedaje najtaniej.

    -=-

    Po angielsku wszystko sprawdzam, ale po polsku -- niekoniecznie, stąd mogą być
    błędy...
    Klawiatura mego laptopa (kupionego latem 2008 roku) jest... sfatygowana...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 7. Data: 2016-05-05 16:11:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ngfj56$l3r$...@n...news.atman.pl

    > skrzętnie notują... Kupiłem na DX -- ale naraz kupowałem w wielu sklepach...

    > http://www.dx.com/p/1-1-oled-spo2-fingertip-pulse-ox
    imeter-white-pink-2-x-aaa-188625#.VytOltR96t_

    Chcę kupić ten:

    http://www.dx.com/p/bluetooth-fingertip-pulse-oximet
    er-gray-white-2-x-aaa-274688#.VytQCtR96t_

    Już wiem, że chcę, ale na razie tego nie ma.
    [Chińczycy sprzedają spod lady?....]

    Na celowniku:

    http://www.amazon.com/iHealth-Pulse-Oximeter-Apple-A
    ndroid/dp/B00D7MDXCU
    http://www.dx.com/p/bluetooth-fingertip-pulse-oximet
    er-gray-white-2-x-aaa-274688#.VytQCtR96t_
    http://pl.aliexpress.com/item/Free-Shipping-CE-FDA-B
    luetooth-Fingerip-pulse-oximeter-SPO2-meter-heart-ra
    te-monitor-for-android-IOS/32371212114.html?spm=2114
    .010208.3.164.bsfoQy&ws_ab_test=searchweb201556_0,se
    archweb201602_1_10017_10034_10021_507_10022_10020_10
    009_10008_10018_10019,searchweb201603_1&btsid=652989
    13-5039-4966-a738-240aae39baf8

    http://pl.aliexpress.com/store/product/Free-Shipping
    -Bluetooth-fingertip-pulse-oximeter-for-IOS-Android-
    bluetooth-OLED-pulse-SPO2-meter-with-medical/1814152
    _32360382055.html

    http://www.androidapps.biz/app/cn.com.jumper.oxygen

    http://www.angelsounds.net/products-detail.php?ProId
    =31
    http://www.berry-med.com/ch/pro_show.asp?ID=18

    Ale teraz już chyba czas na coś innego...
    Sąd śle do mnie listy...
    Miłosne...

    Idę tedy na Pocztę z Trąbką...

    Rano nie było wody gorącej... Może teraz już jest...
    Po kąpieli muszę co najmniej 2 godziny odczekać -- aby nie przeziębić się. :)
    To powód, dla którego nie mogę korzystać z basenów miejskich, które są dla
    mnie obecnie jedyną drogą do życia. :)

    Nie ma drogi do życia, chyba że przez śmierć.
    Nie ma spojrzenia w przyszłość chyba że przez wiarę. :)

    Nie wiem, kto jest autorem (kiedyś nie dbałem o to, by wiedzieć)
    tych myśli, ale mego prześladowcę (księdza Henryka Samula)
    wprowadziło to w stany lękowe. :)

    -=-

    Moja matka boleśnie przekonuje się, że zginanie pleców raczej ;) zdrowiu nie służy.
    Przy okazji ;) (potwornego bólu) przebadała tomografem część piersiową swego
    kręgosłupa -- nie znalazła tam ani wypuklin, ani przepuklin.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 8. Data: 2016-05-05 16:26:19
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    A może coś takiego:
    https://www.ibuygou.com/p-xiaomi-mi-band-1s-smart-fi
    tness-ip67-tracker--heart-rate-monitor-7166.html

    Pewnie u chińczyków bezpośrednio będzie taniej, ale to już poszukaj
    sobie sam

  • 9. Data: 2016-05-05 17:58:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BQB" 572b581d$0$703$6...@n...neostrada.pl

    > A może coś takiego:
    > https://www.ibuygou.com/p-xiaomi-mi-band-1s-smart-fi
    tness-ip67-tracker--heart-rate-monitor-7166.html

    > Pewnie u chińczyków bezpośrednio będzie taniej, ale to już poszukaj sobie sam

    Pulsoksymetr (jak wskazuje nazwa) mierzy natlenienie. ;)

    Wczoraj byłem u alergologa i pokazałem swoje osiągi.
    Lekarka wyjaśniła mi, że z taką saturacją (nagazowaniem)
    krwi tlenem raczej powinienem leżeć w szpitalu.

    Wiele dni mierzyłem zachowanie pulsoksymetru w szczególnych
    okolicznościach, ale gdy przed tygodniem jechałem do lekarki,
    poczułem się tak, jak piloci na dużej wysokości bez masek
    tlenowych i uznałem, że chyba warto to zweryfikować. Włączyłem
    miernik i okazało się, że pokazywał bardzo niskie natlenienie
    krwi. Od tamtej pory zacząłem częściej przyglądać się. Wcześniej
    raz załapałem (https://www.youtube.com/watch?v=qp23w5y81F4) że
    jest źle, ale uważałem, iż wynik jest efektem niskiej temperatury.

    Następnego dnia w tej samej temperaturze wynik był normalny -- niemal 99%.

    Zwykle mam powyżej 95%, ale bywają dni, gdy spada poniżej 80%.

    Wczoraj widać wyraźnie było spadanie po lekkim wysiłku -- choćby spokojnym spacerze.

    Śluzu w płucach raczej nie mam nadmiaru -- umiem to już dobrze sprawdzać.
    (na bardzo głębokim wydechu)

    Dziś czuje się bardzo dobrze, ale nie mam :) pulsoksymetru.

    Zwykle jest nieźle, ale raz na jakiś czas jest właśnie bardzo źle.
    I diabli wiedzą, dlaczego, ale rzeczywiście jest korelacja pomiędzy
    wskazaniem pulsoksymetru i samopoczuciem.

    -=-

    Za wskazaną stronę WWW -- dziękuję.

    -=-

    Zzzzy ostatniej chwili:

    Lecz Wałęsa obwieścił, że wybucha godzina W i trzeba
    rozpocząć powstanie przeciwko Prawu i Sprawiedliwości. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_