    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Władza do śmierci.
    Date: Wed, 11 May 2016 16:01:39 +0200

    "Klonkow" ngnsm7$van$...@n...mixmin.net

    > Kaczyński to typowy wódz. Potrzebuje władzy tylko dla samej władzy.
    > Ten sam typ co Stalin, Hitler, Hussajn, itd.
    > Los Polski jego nie interesuje.
    > Interesuje go tylko to, aby miał władzę do śmierci.
    > Do tego potrzebuje zarządzać wojskiem, policją, sądami
    > i mieć bojówki do dyspozycji.
    > Bojówki już są tworzone na bazie narodowców.

    ,,Doskonała'' mowa -- jak biegłego sądowego. :)
    Bełkot oparty o nic. Dosłownie -- o nic.

    Znów jakbym podlizywał się -- nie podlizuję się Kaczyńskiemu.
    Kaczyński to także prawnik -- swoje interesy załatwił szybko
    (wstawił swoich ludzi -- ,,uporządkował'' media, uciszył TK,
    podporządkował sobie policję itp. formacje) ale na tym poprzestał.

    Sędziowie jak drwili z rzeczywistości -- tak drwią.
    W razie potrzeby -- polscy sędziowie uciekają się do przemocy,
    więc władza nad policją jest koniecznością wymuszoną ,,uczciwością''
    sędziów, z którymi Kaczyński ma na pieńku, czego nie ukrywa.

    Hitler ma swym sumieniu zamordowanie 20 milionów ludzi -- podobnie
    Stalin. Kaczyński jedynie ma swym sumieniu bezczynność wobec
    mordercy/zbrodniarza, jakim jest ZUS.

    Akurat los Polski nie tylko interesuje Kaczyńskiego, ale odwrotnie -- Kaczyński
    jest zbyt mocno zainteresowany losem Polski, co nie może dziwić, skoro Kaczyński
    uważa się za Polaka. Ja przez Polskę jestem traktowany jak przybłęda, więc (nie
    chcąc narzucać się) obojętnieję na tak zwane losy Polski. Polsce pozostawiam
    ,,patriotów'', którzy zepchnęli mnie (rzekomo troszcząc się o mnie) z mego
    życia do śmietnika.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_