  • 201. Data: 2016-05-21 10:00:23
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Ale to Ty powinieneś dać rozsądne linki, nie ja. :)

    Jakos nie widziałem wczesniej, zebys o linkach np. do niezaleznej.pl pisał
    ze sa nierozsadne...

    Tu masz jeszcze inny artykuł (pewnie tez nierozsadny...)
    http://blogobywatelskiegorozwoju.pl/kto-wybieral-sed
    ziow-trybunalu-
    konstytucyjnego/

    A tu masz przykładowe głosowanie
    http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=7&N
    rPosiedzenia=18&NrGlosowania=23

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Trybunał_Konstytucyjny
    A tu sobie zobacz, w czasie czyich rzadów była wybrana wiekoszsc sedziów,
    ktorzy sadzili w czasie rzadów PO-PSL...

    I tyle.
    Wnioski zostawiam Tobie.

    Alez ja nie twierdze, ze sobie wymówki nie znajdziesz...

    > Pewne rzeczy można udowodnić łatwo -- rozprawa naprawdę miała miejsce.
    > Onne -- trudniej. :)

    > Ja naprawdę nie rozumiem -- nie mam żadnych kredytów poza kredytami
    > karcianymi.

    Ale to nie o to chodzi czy wiesz czy nie wiesz tylko o wypowiadanie sie
    majac pojecie o sprawie.
    Kogutkowi nie przeszkadzal brak wiedzy w kategorycznym wypowiadaniu się.
    Jak rozumiem, tobie to równiez nie przeszkadza, skoro piszesz o
    politycznosci sedziów i TK a nie masz pojecia kto tych sedziów wybrał...

    > Łaskawość banków była tak wielka, że mam zdecydowane nadmiary szmalu,
    > z którym nie wiem, co robić. :) Nie jest to wcale dobra sytuacja -- za
    > jakis czas zapewne zabraknie mi szmalu, bo tak właśnie pracują
    > finansowe huśtawki. :)

    Nie wiem czy wspolczuc czy zazdroscic ;)
> [...]
    > przez PO, nie przez PiS. (do Ciebie należy wskazanie wiarygodnego
    > źródła o przebiegu wyborów, ale tym razem uczyniłem to za Ciebie -- o
    > tej pani wiem niemal na pewno więcej niż Ty)
    >
    > PiS głosował za, gdyż PO kupiła poparcie PiSu w tej sprawie, płacąc
    > jakimś ustępstwem, którego PiS akurat wówczas potrzebował. Skłamię,
    > gdy napiszę, że PiS był elastyczniejszy niż obecna PO, gdyż akurat
    > wiem, dlaczego Wronkowska zdobyła poparcie PiSu. :) Można powiedzieć,
    > że babsztyl zrobił JKaczyńskiego w bambuku, ale ZTCW, JKaczyński nie

    Aha, pieknie, dobra zmiana sprzedała swoje głosy a teraz obudzili sie z
    reka w nocniku... Cóz... Ale w tej sytuacji do kogo pretensje?

    Moze tak, moze nie - zobaczymy.

  • 202. Data: 2016-05-21 11:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Kolejny raz Ci piszę, że niektóre linki prowadzą do
    > stron Viagry godnych, nie zaś do stron wiarygodnych. :)

    Ech, mam na mysli akurat sprzedawców z korych wiarygodnoscia akurat
    problemów nie ma.

    > Niestety trzeba czytać to, co inni piszą.
    > W innym wypadku nie warto pisać. :)

    Przede wszystkim trzeba miec chec zrozumienia - inaczej DYSKUSJA nie ma
    sensu, jeżeli jej celem jest chec przyczepienia sie.
    A nie pamietam Twoich porad w tamtym watku, tylko czepianie się...

    > Najwyraźniej Twe poglądy dopiero krzepną. ;)

    Najwyrazniej dopiero zaczynasz je rozumiec...

    > Pisałeś o tym wyraźnie, choć być może nie użyłeś słowa 'mieszkanie',
    > które zastąpiłeś (być może -- piszę z mej pamięci białkowej) słowem
    > 'M', 'eM' lub podobnym...

    No chyba ze byłem pijany albo w jakims mocno socjalnym nastroju wtedy...
    Ale nie sadze...

    > Odnoszę się tutaj do konkretnej wypowiedzi, nie do całokształtu
    > Animki.

    Aha, czyli strona musi być wiatrygodna bo inaczej się nie bedziesz odnosił
    do zawartosci.
    A wypowiedz moze być oceniana jednostkowo, bez oceny wiarygodnosci mówcy...
    Jakiez to niekonsekwentne.

    > BTw -- istotnie nie studiowałem wszystkich wypowiedzi Animki
    > zbyt starannie.

    niemozliwe, toz to łaka internetu bo o kwiatkach mówic to mało...

    > Niestety uważam, iż pisanie Animki jest rozsądniejsze od Twojego. :)
    >
    > Animka jest... Powiedzmy... Wybuchowa czasami... Jak ten akumulator,
    > o którym pisała... ;) Poza tym ma paradoksalnie ,,problemy'' z
    > rzeczami banalnymi.
    >
    > Wbrew pozorom takie problemy mają niemal wszyscy -- nierzadko nie
    > widzimy tego, co mamy tuż przed oczami.

    Animka jako wzór wiarygodnosci i madrosci - spadlem z krzesła... (w
    przenosni oczywiście, cobys znowu czegoś o kregosłupie nie zaczał pisać)

  • 203. Data: 2016-05-21 11:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > 'jedynie powiększa/pogarsza się' na końcu tejże wizyty -- lub
    > dokładnie odwrotnie
    >
    > - tak ,,wyjaśniał'' zawiłości dyskowe Michał Kawecki
    >
    > Z przeciwnej strony -- wystarczy wziąć jakikolwiek podręcznik do
    > fizyki czy jakiegokolwiek języka programowania, aby dowiedzieć się z
    > niego, że... Fizyka jest banalnie prosta, :) programowanie jest tak
    > proste, że wyjaśnienia nie są potrzebne/możliwe...
    >
    > Wiesz, dlaczego tak dzieje się? :)
    >
    > Dlatego, że ,,skomplikowane'' coś jest dla ignorantów, zaś
    > proste -- dla pokornych, którym starczyło czasu na myślenie. :)

    Reasumujac - nie potrafisz sobie tego wyobrazić.
    Dziekuje za odpowiedz.

  • 204. Data: 2016-05-21 11:43:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A ja sobie nie życzę dogadywania się z p0lskojęzycznymi p0słami i z
    niemieckojęzycznymi rzekomoeuropejczykami.

    -----
    > W związku z powyższym ich psim obowiązkiem jest *dogadywać się* (z opozycją, KE,
    USA itp) i osiągać stosowne kompromisy

  • 205. Data: 2016-05-21 12:28:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-05-21, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    > A ja sobie nie życzę dogadywania się z p0lskojęzycznymi p0słami
    > i z niemieckojęzycznymi rzekomoeuropejczykami.

    Nie musisz. Tobie za to nikt nie płaci. Co najwyżej za bycie pieniaczem. :)
    A tymczasem od polityków nalezy oczekiwać, że swój zawód będą wykonywać
    poprawnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 206. Data: 2016-05-21 12:51:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nho1s9$a8m$...@n...news.atman.pl

    > "Piotr Gałka" nhn525$lh1$...@n...chmurka.net

    > Więc dwaj ślepcy opowiadają sobie o urokach tęczy? ;)

    A teraz, gdy mam nieco więcej czasu -- odsyłam Cię
    do treści, bo na razie bredząc :) udajesz mądrego:

    file:///E:/DDDDDD/Moje%20dokumenty/Downloads/75514_k
    _47_15_otkzu.pdf

    Męczą Cię moje wypowiedzi? -- zbyt wiele liter piszę?
    Zobacz zatem, jak wytrwali muszą być prawnicy!!!

    Teraz poszukaj informacji nawiązującej do Twej rzekomej wiedzy
    i Twej rzekomej mądrości -- precyzowania 'orzekania' i 'prowadzenia'. :)

    Miałem nadzieję taką, że dyżurujący tu (na bankach jest ich cała
    masa; na polszczyźnie wykryłem tylko kilku rzymian) prawnicy wyjaśni
    Ci Twą zuchwałość:

    -- opierając się na nieprecyzyjnych wypowiedziach prasowych,
    wyciągasz *twarde skutki prawne*, udając prawnika i stawiając
    siebie ponad ludźmi, którymi gardzisz (gardzisz dlatego, nie
    są prawnikami) jako górujący [i gUrujący?] nad nimi, a którym
    powinieneś po prostu służyć jako prawnik właśnie

    http://trybunal.gov.pl/o-trybunale/akty-normatywne/u
    stawa-o-trybunale-konstytucyjnym/

    Poczytaj ustawy (raczej -- nowelizacje) i spuść z tonu.
    Oprzyj się o rzeczywistość.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 207. Data: 2016-05-21 12:56:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> 5...@4...com

    > Wyjasnił tez wiele innych spraw ale wtedy nie słuchałes
    > bo ci tezy sie nie podobały. Tak bywa...

    : Bywa też, że się ich nie rozumie. Ostatnio często tak bywa...

    Prezes TK musi w wywiadzie tak mówić, by rozumieli go zwykli
    ludzie, gdyż właśnie praw zwykłych ludzi ów prezes broni.
    [taki człowiek, jak Łętowska czy Rzepliński bądź Wronkowska
    mydli ludziom oczy, mamiąc swą ,,czułością'', ,,wrażliwością'',
    ,,miłością'', ,,zrozumieniem spraw/problemów (; drugich'' ;)
    -- tym mamieniem ci ludzie zjednują sobie przychylność ludzi
    naiwnych, czyli pospólstwa]

    Z mej strony padło pytanie -- Budzik nie udzielił odpowiedzi.

    -=-

    Aby było jasne -- nie bronię wiadomej ustawy (wiadomej? -- większość
    ludzi wypowiadających się mONdrze i Żeczowo o tej ustawie nie wie nawet
    tego, ile jest tych ,,ustaw'', czy raczej kolejnych nowelizacji; tym
    bardziej te osoby nie wiedzą, co zawierają te nowelizacje) lecz zauważam,
    że ustawa ta dotyczy TK i reguluje pracę TK, dlatego (co nawet prezes
    TK przyznaje ochoczo) TK musi brać pod uwagę tę BARDZO ustawę.

    http://trybunal.gov.pl/o-trybunale/akty-normatywne/u
    stawa-o-trybunale-konstytucyjnym/

    Skoro mam ten link na swym tapecie -- odsyłam do poczytania.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 208. Data: 2016-05-21 13:03:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nhpesu$j24$...@n...news.atman.pl

    > A teraz, gdy mam nieco więcej czasu -- odsyłam Cię
    > do treści, bo na razie bredząc :) udajesz mądrego:

    > file:///E:/DDDDDD/Moje%20dokumenty/Downloads/75514_k
    _47_15_otkzu.pdf

    Nie ten link? :)

    Nie ten -- zdecydowanie. :)
    Kliknij zatem w czarną ikonkę:

    http://otkzu.trybunal.gov.pl/otk.xhtml?rok=2016&seri
    a=A&pozycja=2

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 209. Data: 2016-05-21 14:46:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Nie ma znaczenia kto kandydata zgłosił.
    > Liczy sie głosowanie.
    > Jeżeli PiS zagłosowało ZA to znaczy ze byli ZA - nie interesuje mnie
    > szczególnie dlaczego tak zrobili (za ile złotówek czy stanowisk sie
    > sprzedali) bo wtedy musiałbym uzyc w stosunku do takich interesów
    > zdecydowanie bardziej pejoratywnych okreslen.

    Na tej zasadzie Jaruzelski też był kandydatem Solidarności. ;)
    Z Kiszczakiem podobnie. Cały sejm kontraktowy zapewne też był
    sejmem Solidarności. :)

    O -- Powód dał mi swój zegarek dobrowolnie.
    Ja tylko drapałem się za uchem.
    S -- Ręką?
    O -- No... Ręką...
    P -- A co oskarżony trzymał w swej/tej ręce?
    O -- Y... Nóż myśliwski...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 210. Data: 2016-05-21 15:12:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Pierdolenie o szopenie.

    Mowa Sądu Okręgowego -- jedynie ,,ostre'' słowa nieco obrobione (; pilnikiem. ;)

    Demonstracje widać; wojną domową groził z trybuny sejmowej poseł Nowoczesnej. :)

    Ja piszę o faktach!

    > Naród/suweren wybrał też innych przedstawicieli, nie tylko PiS.

    Nie tylko. PiS nie wygania posłów opozycji z sali sejmowej.

    > PiS nie dostało *bezwzględnej* większości i nie dostało
    > 100% głosów i nie dostało mandatu na wprowadzanie dyktatu.

    I nie wprowadza.

    > W związku z powyższym ich psim obowiązkiem (skoro uformowali rząd) jest
    > *dogadywać się* (z opozycją, KE, USA itp) i osiągać stosowne kompromisy,

    Aha -- bez względu na liczbę posłów czy senatorów, głosowanie
    w parlamencie musi być korzystne dla dzieci Bolszewików. :)

    KOD czy raczej KODL? -- Komitet Obrony Demokracji Ludowej
    A może KODB -- Komitet Obrony Demokracji Bolszewickiej

    Niestety Bolszewik od bolsze -- po larach słowo zaczęło
    żyć własnym życiem i oderwało się znaczeniowo od swych
    korzeni.

    > i podejmować sensowne uchwały które obronią się przed
    > zarzutami (zwłaszcza z organizacji pozarządowych).

    Czyli **wg mnie** pasożytów społecznych. :)
    Dla mnie zawsze byli tylko pasożytami społecznymi,
    ale chcę nikomu narzucać mego myślenia.

    > Bo za to biorą pieprzone pieniądze z podatków!

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Organizacja_pozarz%C4%
    85dowa

    Organizacje pozarządowe bywają nazywane trzecim sektorem,
    obok sektora publicznego (władz, administracji publicznej)
    i rynkowego (przedsiębiorców). Organizacje pozarządowe - w odróżnieniu
    od organów publicznych a podobnie jak przedsiębiorcy - są
    ---> prywatne i powstają z inicjatywy ich założycieli (prywatnych
    osób), ale - w odróżnieniu od przedsiębiorstw a podobnie jak
    władze publiczne - działają w interesie publicznym, a nie prywatnym.

    Pojęcie organizacja pozarządowa nie jest równoznaczne z pojęciem
    organizacja społeczna, np. związek zawodowy jest organizacją
    społeczną, lecz nie jest organizacją pozarządową.

    > W dupie mam ich argumentację, zwalanie że "opozycja to-tamto", że
    > "poprzedni rząd owamto", że oni biedni, że świat jest przeciw nim
    > i w ogóle.

    Mowa ,,prawnika'' z nadania bolszewickigo. :)

    > Życie! To jest konsekwencja decyzji które ONI podejmowali. Rządzą,
    > to niech się zachowują profesjonalnie,

    Czyli jak? Bolszewicko? :)

    > a skoro tego nie potrafią,
    > to niech spadają na bambus i zrobią miejsce dla tych którzy potrafią.

    Polacy nie chcą karmić pasożytów, dlatego wybrali PiS. Przeciwnicy
    PiS mieli w swych rękach przed rokiem/wyborami AD 2015 bardzo dużo:

    - przeciwników KRK
    - większość samorządów
    - parlament
    - prezydenta
    - TK i środowisko prawnicze
    (zdominowane przez bolszewickie dzieci)
    - media

    a jednak przegrali Z KRETESEM.

    Wiesz, dlaczego? Bo Polacy mają dosyć bezczelności prawników.

    -=-

    PiS popełnia obecnie błąd za błędem, szukając (wręcz tworząc!) sobie wrogów.
    Taktyka to przedziwna. :) Jednak mimo tych błędów:

    - PiS nadal ma przewagę nad PO;
    - PSL niemal nie liczy się w sondażach;
    - zaś obecnym liderem opozycji jest nowa
    partia -- Nowoczesna, której nie było
    przed wyborami AD 215;
    - SLD (korzenie PO) wypadł poza parlament
    - kolejna nowa partia (Kukiz15) nie sympatyzuje zbyt
    mocno z PO czy PSL (dawną koalicją rządzącą w RP)

    To jest pierdolenie o szopenie? :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_