    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Date: Sat, 21 May 2016 08:00:23 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <nhfpq7$a1g$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nhkpj1$35n$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nhmtqr$6k1$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nhnvcg$7pd$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Ale to Ty powinieneś dać rozsądne linki, nie ja. :)

    Jakos nie widziałem wczesniej, zebys o linkach np. do niezaleznej.pl pisał
    ze sa nierozsadne...

    Tu masz jeszcze inny artykuł (pewnie tez nierozsadny...)
    http://blogobywatelskiegorozwoju.pl/kto-wybieral-sed
    ziow-trybunalu-
    konstytucyjnego/

    A tu masz przykładowe głosowanie
    http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=7&N
    rPosiedzenia=18&NrGlosowania=23

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Trybunał_Konstytucyjny
    A tu sobie zobacz, w czasie czyich rzadów była wybrana wiekoszsc sedziów,
    ktorzy sadzili w czasie rzadów PO-PSL...

    I tyle.
    Wnioski zostawiam Tobie.

    Alez ja nie twierdze, ze sobie wymówki nie znajdziesz...

    > Pewne rzeczy można udowodnić łatwo -- rozprawa naprawdę miała miejsce.
    > Onne -- trudniej. :)

    > Ja naprawdę nie rozumiem -- nie mam żadnych kredytów poza kredytami
    > karcianymi.

    Ale to nie o to chodzi czy wiesz czy nie wiesz tylko o wypowiadanie sie
    majac pojecie o sprawie.
    Kogutkowi nie przeszkadzal brak wiedzy w kategorycznym wypowiadaniu się.
    Jak rozumiem, tobie to równiez nie przeszkadza, skoro piszesz o
    politycznosci sedziów i TK a nie masz pojecia kto tych sedziów wybrał...

    > Łaskawość banków była tak wielka, że mam zdecydowane nadmiary szmalu,
    > z którym nie wiem, co robić. :) Nie jest to wcale dobra sytuacja -- za
    > jakis czas zapewne zabraknie mi szmalu, bo tak właśnie pracują
    > finansowe huśtawki. :)

    Nie wiem czy wspolczuc czy zazdroscic ;)
> [...]
    > przez PO, nie przez PiS. (do Ciebie należy wskazanie wiarygodnego
    > źródła o przebiegu wyborów, ale tym razem uczyniłem to za Ciebie -- o
    > tej pani wiem niemal na pewno więcej niż Ty)
    >
    > PiS głosował za, gdyż PO kupiła poparcie PiSu w tej sprawie, płacąc
    > jakimś ustępstwem, którego PiS akurat wówczas potrzebował. Skłamię,
    > gdy napiszę, że PiS był elastyczniejszy niż obecna PO, gdyż akurat
    > wiem, dlaczego Wronkowska zdobyła poparcie PiSu. :) Można powiedzieć,
    > że babsztyl zrobił JKaczyńskiego w bambuku, ale ZTCW, JKaczyński nie

    Aha, pieknie, dobra zmiana sprzedała swoje głosy a teraz obudzili sie z
    reka w nocniku... Cóz... Ale w tej sytuacji do kogo pretensje?

    Moze tak, moze nie - zobaczymy.