  • 1. Data: 2009-03-23 22:07:33
    Temat: System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej
    Od: "tomasz" <t...@N...gazeta.pl>

    informacja ze strony Alior:
    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=65,System-Bankowosc
    i-Internetowej-Alior-Banku-nagrodzony-w-konkursie-Ga
    zety-Bankowej

    Alior Bank otrzymał prestiżowe wyróżnienie "Gazety Bankowej" w kategorii
    "Bankowość elektroniczna i e-finanse".

    19 marca 2009 roku w Pałacu Lubomirskich w Warszawie odbyła się uroczysta gala
    wręczenia nagród zwycięzcom konkursu "Lider informatyki instytucji finansowych
    2008" organizowanego przez "Gazetę Bankową". W kategorii "Bankowość
    elektroniczna i e-finanse" zwyciężył System Bankowości Internetowej i Mobilnej
    Alior Banku. Zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie planów systemu
    bankowości internetowej oraz jego wdrożenie kieruje Celina Waleśkiewicz,
    Dyrektor Departamentu Kanałów Elektronicznych. Trzon zespołu tworzą: Wojciech
    Chlipała, Jarosław Goworek, Marcin Musiał, Michał Stachura oraz Piotr Widacki.

    "Udział w tego typu konkursach jest dobrą okazją do zaprezentowania
    nowoczesnych rozwiązań, zastosowanych w Alior Banku. Cieszy nas, że nasze
    systemy zostały docenione przez jury konkursu" &#8211; powiedziała Celina
    Waleśkiewicz, Dyrektor Departamentu Kanałów Elektronicznych

    Przedstawiciele Alior Banku na Gali "Gazety Bankowej".
    Od lewej stoją: Tomasz Motyl (Dyrektor Departamentu Rozwoju Systemów i
    Aplikacji), Celina Waleśkiewicz (Dyrektor Departamentu Kanałów
    Elektronicznych), Henryk Baniowski (Dyrektor Obszaru IT) oraz Piotr Widacki
    (Dyrektor ds. Internetu).

    System Bankowości Internetowej (SBI) Alior Banku to nowoczesne i kompleksowe
    narzędzie do zarządzania finansami osobistymi i firmowymi. Tworząc System
    Bankowości Internetowej uwzględniono najwyższe standardy i najnowszą wiedzę w
    dziedzinie budowy serwisów internetowych, dzięki czemu wszystkie informacje są
    przedstawione Klientowi w sposób przejrzysty i czytelny, a korzystanie z
    systemu jest wygodne i proste.

    SBI Alior Banku zawiera wiele innowacyjnych i niespotykanych na rynku
    rozwiązań. Po pierwsze, podpisywanie umów o nowe produkty przez Internet -
    akceptację umowy w Systemie Bankowości Internetowej i potwierdzenie jej
    poprzez SMS bank traktuje jako podpisaną umowę i bez dalszych formalności
    otwiera Klientowi produkt. Pozwala to zaoszczędzić czas oraz przyczynia się do
    ograniczenia zużycia papieru przez bank.

    Po drugie, system posiada ergonomiczny i doskonale zaprojektowany pulpit.
    Klient po zalogowaniu do Systemu Bankowości Internetowej od razu otrzymuje
    pełną informację o wszystkich posiadanych produktach. Na pulpicie znajduje się
    również szereg boksów ułatwiających korzystanie z systemu, m.in. skróty
    umożliwiające szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji, kalendarz
    pozwalający kontrolować terminy zaplanowanych płatności oraz dodawać notatki,
    czy szybki podgląd ostatnich operacji z historii rachunku.

    Po trzecie, Alior Bank jako pierwszy na rynku zastosował w serwisie
    transakcyjnym na tak szeroką skalę nowoczesną technologię AJAX. Dzięki temu
    Klient już podczas wypełniania formularzy ma zapewnione wsparcie ze strony
    serwisu, co pozwala na szybkie i poprawne podanie niezbędnych informacji.

    Technologie, zastosowane w budowie Systemu Bankowości Internetowej Alior
    Banku, zostały dobrane tak, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa i
    jednocześnie łatwość obsługi. W celu zabezpieczenia systemu zostały
    zastosowane takie nowatorskie rozwiązania jak: obrazek bezpieczeństwa,
    klawiatura wirtualna czy klucze elektroniczne zapisane na e-tokenach USB.

    Alior Bank jako jedna z nielicznych instytucji finansowych przygotował mobilny
    System Bankowości Internetowej dostępny z telefonów komórkowych. System został
    opracowany w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu obciążać łącze
    internetowe. Elementy graficzne systemu zostały zredukowane do minimum, dzięki
    czemu wyświetlanie stron jest szybkie i wygodne. Jednoczesnie zachowano
    funkcjonalność i przyjazny wygląd systemu.

  • 2. Data: 2009-03-23 22:23:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "tomasz" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > informacja ze strony Alior:
    >
    > Alior Bank otrzymał prestiżowe wyróżnienie "Gazety Bankowej" w kategorii
    > "Bankowość elektroniczna i e-finanse".

    Czy GB podala ile Alior wydal na reklame u nich?

> [...]
    > się do
    > ograniczenia zużycia papieru przez bank.

    Czyzby GB nie slyszala o Banku Pocztowym? Jakis czas temu bylo, ze jako
    pierwszy bank w Polsce wrozyl podpis elektroniczny, certyfikowany ofkoz ;).
    Sklep z lokatami Pocztowego dziala juz dosc dawno, od kiedy wprowadzili
    Killera jest glosniej. Zeby skorzystac z mozliwosci skladania dyzpozycji
    droga elektroniczna trzeba najpierw pojawic sie w placowce i podpisac
    papier, jak chcesz kupic lokate w Poczowym to po prostu wypelniasz wniosek
    na WWW, zadnych papierow.

> [...]
    > notatki,
    > czy szybki podgląd ostatnich operacji z historii rachunku.

    AFAIR na olbrzymia customizacje portalu pozwala Toyota Bank, mialem tam
    tylko KK, ale moglem sobie dowolnie poustawiac jakie informacje chcialem
    miec na pierwszej stronie. Na definiowanie pierwszej strony pozwala tez
    Millennium, ale w nieco mniejszym zakresie od Toyoty.

> [...]
    > serwisu, co pozwala na szybkie i poprawne podanie niezbędnych informacji.

    Nie mam zielonego pojecia co to za wsparcie, ale gratuluje Aliorowi.

> [...]
    > zastosowane takie nowatorskie rozwiązania jak: obrazek bezpieczeństwa,
    > klawiatura wirtualna czy klucze elektroniczne zapisane na e-tokenach USB.

    Od dawna to wszystko jest dostepne w Fortis Banku.

> [...]
    > czemu wyświetlanie stron jest szybkie i wygodne. Jednoczesnie zachowano
    > funkcjonalność i przyjazny wygląd systemu.

    Raczej jako jedna z nielicznych wspiera jeszcze odrebny system dla urzadzen
    mobilnych. Taki mBank zrezygnowal z tego, ale na kazdej dowolnej
    przegladarce telefonicznej mozna odpalic 'normalna' strone transakcyjna
    banku.

    Generalni to malo innowacyjnosci, ale zebrali to w jednym miejscu, wiec
    powinna to byc raczej nagroda za kompilacje ;).

    MK

  • 3. Data: 2009-03-23 22:44:59
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Mar, 18:23, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Nie mam zielonego pojecia co to za wsparcie, ale gratuluje Aliorowi.

    No, ba... juz przy wypelnianiu wniosku jestes wspierany -- jezeli
    zostawisz puste pole, to pojawia sie pomaranczowa ramka. :)

    Jesli nie czujesz wystarczajaco wsparcia, to mozesz tez dowiedziec sie
    co oznacza "Miejsce podpisania umowy" najezdzajac na znak zapytania.
    Na przyklad: Korespondencyjnie - Opcja korespondencyjna nie wymaga
    wizyty w oddziale.

    Osobiscie, czulem sie szalenie wsparty przy wypelnianiu wniosku. Po
    wypelnieniu -- troche mniej. :)

  • 4. Data: 2009-03-23 22:47:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

[...]

    Hehe... w takim razie to tez widzialem juz w kilku miejscach. IMHO nagroda
    za wartosc wykupionych reklam :).

    MK

  • 5. Data: 2009-03-23 22:55:50
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Mar, 18:47, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > IMHO nagroda
    > za wartosc wykupionych reklam :).

    Niektore z rozwiazan promocyjnych (promujacych?) stosowanych przez
    Alior sa tak "amerykanskie" ze az ich lubie. :) Tzn. wiem czego sie
    spodziewac i czekam na wiecej atrakcji. :)

  • 6. Data: 2009-03-24 00:46:55
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MK <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > mobilnych. Taki mBank zrezygnowal z tego, ale na kazdej dowolnej
    > przegladarce telefonicznej mozna odpalic 'normalna' strone transakcyjna

    W Aliorze 'stadardowy' interfejs dziala we flashu, dlatego zrobili drugi
    dla komórek. Muszę przyznać, że często korzystam z tego komórkowego
    logując się normalnie komputerem. Działa bardzo szybko i do sprawdzenia
    przychodzących przelewów jest jak znalazł.

    a.

  • 7. Data: 2009-03-24 06:13:16
    Od: mt <m...@m...pl>

    To ze zaplacili za ten stek klamstw to normalne, ale czy ten super hiper
    nowoczesny IF webowy ma wyszukiwarke hasel w historii konta ????

  • 8. Data: 2009-03-24 09:24:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 07:13:16 +0100, mt napisał(a):

    > To ze zaplacili za ten stek klamstw to normalne, ale czy ten super hiper
    > nowoczesny IF webowy ma wyszukiwarke hasel w historii konta ????

    Ma i to nawet bardzo rozbudowaną.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2009-03-24 10:10:10
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > To ze zaplacili za ten stek klamstw to normalne, ale czy ten super hiper
    > nowoczesny IF webowy ma wyszukiwarke hasel w historii konta ????

    Masz jakieś dowody?
    Małysz też płacił za zwycięstwa?

    zyga

  • 10. Data: 2009-03-24 10:16:22
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 24, 7:13 am, mt <m...@m...pl> wrote:
    > To ze zaplacili za ten stek klamstw to normalne, ale czy ten super hiper
    > nowoczesny IF webowy ma wyszukiwarke hasel w historii konta ????

    Czyli tak - nie korzystasz z systemu [ew. korzystasz ale go nie znasz
    skoro pytasz o jego funkcjonalnosci] ale i tak wiesz, ze uczciwie nie
    mogl dostac takiej nagrody? :) :) :)

    Swoja droga gazeta bankowa to organ prasowy SKOK'ow, ostatnia rzecza o
    jaka bym ja podejrzewal jest wspolpraca marketingowa z bankami i
    robienie "walkow" na korzysc bankow.