  • 1. Data: 2009-03-23 12:38:55
    Temat: Czek hm Revenue@Customs
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    znajomy dostał czek HM Revenue&Customs ze zwrotem podatku. Jak może
    zrealizowac ten czek?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-03-23 13:46:56
    Temat: Re: Czek hm Revenue@Customs
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    BPH - 20 zł prowizji ale 3 miesiące czekania. Chyba że ten czek spełnia
    warunki skupu, to tez prowizja 20 zł ale kasa od ręki.
    AS

  • 3. Data: 2009-03-23 14:07:10
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > BPH - 20 zł prowizji ale 3 miesiące czekania. Chyba że ten czek spełnia
    > warunki skupu, to tez prowizja 20 zł ale kasa od ręki.
    Ale czy właściciel czeku musi to załatwiac osobiście- czy moze przez osoby
    trzecie?

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-03-23 16:51:27
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    kris <k...@p...onet.pl> had the courage to write:
    > Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale czy właściciel czeku musi to załatwiac osobiście- czy moze przez
    > osoby trzecie?

    Jeżeli jego nazwisko jest na czeku - a na czekach brytyjskich jest
    obowiązkowo - to tylko sam.

    Jeżeli ma jeszcze konto w banku brytyjskim, może wysłać czek pocztą (adres
    na stronach www banku), podając numer swojego konta i sort code. Powinno
    wtedy być za darmo.

    k.

  • 5. Data: 2009-09-30 23:28:29
    Od: "konsultant euro_czek" <konsultant_euro-czek.pl@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Witam Państwa,

    Jestem konsultantem firmy EuroCredit, do której należy projekt Euro-Czek.pl
    instytucji, która przyspiesza rozliczanie czeków skarbowych wydawanych za
    granicą. 70% klientów odzyskujących podatek z Wielkiej Brytanii robi to
    samodzielnie, tamtejszy, jak
    i inne urzędy skarbowe rozliczają nadpłacony podatek w postaci czeków.

    Niestety w Polsce czeki nie występują w naturalnym obrocie tak jak w Europie
    Zachodniej. I tym samym nie ma odpowiedniej atrakcyjnej oferty banków na
    realizację czeków ( oferta jest droga, dłuższy proces). Termin realizacji trwa
    5-12 tygodni. Nasza firma zrealizowała już ponad 1800 podobnych czeków na
    łączną kwotę ponad 3mln zł, a termin ich realizacji trwa 5-7 dni.

    Jeżeli posiadają Państwo jakiekolwiek pytania z tego zakresu służę rada i pomocą.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał, konsultant Euro-Czek.pl
    euroczek.pl/formularz-zgloszeniowy

  • 6. Data: 2009-09-30 23:33:53
    Od: "konsultant euro_czek" <konsultant_euro-czek.pl@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Przepraszam za pomyłkę, wstawiłem link z błędnym adresem, ten w stopce aktualnej,
    będzie działał poprawnie.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał, konsultant Euro-Czek.pl