  • 1. Data: 2009-03-23 18:24:58
    Temat: Nowa strona główna Pekao SA
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Nawet mi się podoba, wydaje się bardziej przejrzysta niż poprzednia
    wersja. Ciekawe, czy również w sferze obsługi klientów pojawią się
    zmiany w tym bankozaurze ?

  • 2. Data: 2009-03-23 18:34:00
    Temat: Re: Nowa strona główna Pekao SA
    Od: MK <h...@p...onet.pl>

    szczurwa wrote:
    > Nawet mi się podoba, wydaje się bardziej przejrzysta niż poprzednia
    > wersja. Ciekawe, czy również w sferze obsługi klientów pojawią się
    > zmiany w tym bankozaurze ?

    Troche nie bardzo pod Firefox w Linuksie.Wizualnie ok.

  • 3. Data: 2009-03-23 18:38:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 23 Mar 2009 14:34:00 -0400
    MK <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Troche nie bardzo pod Firefox w Linuksie.Wizualnie ok.

    Hmmm u mnie wygląda ok, więc co jest nie tak?

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-03-23 18:45:26
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
    > Nawet mi się podoba, wydaje się bardziej przejrzysta niż poprzednia
    > wersja. Ciekawe, czy również w sferze obsługi klientów pojawią się
    > zmiany w tym bankozaurze ?

    To typowy chwyt marketingowy: zmienia się logo, witrynę czy nazwę, a lud
    myśli, że cała firma jest nowa, odświeżona...

    Nie myślisz chyba, że z okazji postawienia nowej grafiki na stronie (o
    czym - stawiam piwo, że większość pracowników nie wie) cały dział obsługi
    klienta, razem z procedurami i personelem, został wymieniony i przeszkolony?

    Nie daj się robić w konia ;)
    k.

  • 5. Data: 2009-03-23 18:46:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 23 Mar 2009 11:24:58 -0700 (PDT)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Nawet mi się podoba, wydaje się bardziej przejrzysta niż poprzednia
    > wersja. Ciekawe, czy również w sferze obsługi klientów pojawią się
    > zmiany w tym bankozaurze ?

    Z rozpędu wklepałem pekao.pl a tu mały zonk ;)
    Ogólnie chyba plusa trzeba dać za brak skłonności flaszowych.

    No i proszę co za towarzystwo ;)
    http://www.amg.net.pl/finance/customers/

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-03-23 18:55:44
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Mar, 19:45, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Nie daj się robić w konia ;)

    Daję się robić w konia już po raz drugi. Pierwszym razem miałem tam
    rachunek mojej spółki z o.o., a w ramach promocji bank pozakładał nam
    bezpłatne konta osobiste VIP i dał jakieś zniżki na telefony służbowe
    w Orange. Rychło potem pojawiły się jakieś opłaty i trzeba było się z
    bankiem pożegnać.

    Po raz drugi zawitałem do Pekao SA wskutek fuzji z bepehem. I teraz
    pozostałem, bowiem za darmo mam konto i rachunek maklerski, płatna
    jedynie karta kredytowa z możliwością przelewów. Swego czasu była
    promocja w BPH polegajaca na tym, że jak ktoś wziął kartę, to srebrny
    sezam i rachunek maklerski ma za darmo. O dziwo, po fuzji, Pekao SA,
    póki co, ustalenia umowne honoruje, zatem nie ma powodu likwidować
    relacji, choć banku nie lubię. A karta się przyda.

  • 7. Data: 2009-03-23 18:58:32
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Mar, 19:46, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ogólnie chyba plusa trzeba dać za brak skłonności flaszowych.

    Co to są skłonnoci flaszowe ? Panie informatyk, pisz pan do ludzi, a
    nie do kumpli po fachu..;-)

  • 8. Data: 2009-03-23 19:12:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 11:58:32 -0700 (PDT), szczurwa <s...@g...com>
    wklepał(-a):

    >Co to są skłonnoci flaszowe ? Panie informatyk, pisz pan do ludzi, a
    >nie do kumpli po fachu..;-)

    Czasem po flaszce przychodzą dziwne pomysły na wygląd strony.
    Np. w takim żółtym banku.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 9. Data: 2009-03-23 19:13:48
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
    > Co to są skłonnoci flaszowe ? Panie informatyk, pisz pan do ludzi, a
    > nie do kumpli po fachu..;-)

    Pewnie chodzi, że flash im zajmuje tylko 1/3 strony....

  • 10. Data: 2009-03-23 19:18:53
    Od: MK <h...@p...onet.pl>

    xbartx wrote:

    > Hmmm u mnie wygląda ok, więc co jest nie tak?

    U mnie napisy na gornej belce sa obnizone i wychodza poza belke. Tak sie
    dzieje w Firefoksie pod Linuksem