  • 11. Data: 2009-02-05 22:25:11
    Temat: Re: Stało się. Lokata Killer od 6 lutego spada z 10 na 8%
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent J.S nadaje:

    > P.S zastanawiam się co więcej czasu by zajęło.... wpisanie: "Pocztowy
    > Bank" czy : google.pl - "lokata killer" - pierwszy wynik" :)

    Gdybym napisał "pocztowy" wiedziałbyś tylko że pocztowy, a tak dzieki
    mnie odkryłeś google, sprawdziłeś jak działa i może ci się jeszcze
    kiedyś przyda. ;-)

  • 12. Data: 2009-02-06 07:18:19
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Lut, 20:43, "tompod@" <t...@g...com> wrote:
    > Ze stronyhttp://www.pocztowy.pl/generator.php?lista_wez
    low=1,28,210

    > Od dnia 6 lutego br. ulega zmianie oprocentowanie Lokaty internetowej
    > Killer. Aktualne oprocentowanie lokaty wynosi 8% w skali roku i jest
    > to nadal jedna z najlepszych ofert na rynku. Sprawdz sam! Złóż wniosek
    > o Killer Lokatę.

    No niestety zebrali sporo depozytów i nie mają już takiego ciśnienia
    na ściąganie kasy z rynku. W Millennium wczoraj najwyżej
    oprocentowaną odpaloną lokatą na aukcjach internetowych była lokata na
    9 % . Czasy lokat na
    10 % to już przeszłość :(

    Ciekawe czy w killerze który się odnawia bank wysyła odsetki za każdym
    razem po 10 dniach ...
    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 13. Data: 2009-02-06 08:02:53
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Thu, 5 Feb 2009 23:18:19 -0800 (PST), Jacek Erazmus
    <j...@g...com> wrote:

    >Ciekawe czy w killerze który się odnawia bank wysyła odsetki za każdym
    >razem po 10 dniach ...

    Swoja drogą: jeśli założyłem w Killerze lokatę 10% odnawialną, to po
    odnowieniu będzie ona dalej na 10%, czy na 8%?

    --
    z/svc

  • 14. Data: 2009-02-06 08:06:12
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 06 lut 2009 o 09:02 GMT, z/svc napisał(a):

    > Swoja drogą: jeśli założyłem w Killerze lokatę 10% odnawialną, to po
    > odnowieniu będzie ona dalej na 10%, czy na 8%?

    A jak masz napisane w umowie?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ I don't care for the Sugar Smacks ]
    [ Ekg: #3781111 ][ commercial. I don't like the idea of ]

  • 15. Data: 2009-02-06 08:06:39
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    z/svc pisze:
    > Swoja drogą: jeśli założyłem w Killerze lokatę 10% odnawialną, to po
    > odnowieniu będzie ona dalej na 10%, czy na 8%?

    na 8%, jak czytałeś umowę?!

    krzysiek

  • 16. Data: 2009-02-06 08:57:21
    Od: deno <s...@g...com>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Czyli prawie nic się nie zmienia. 8% przy 1000 zł (min. kwota lokaty)
    > to poniżej poziomu belkowego, a więc odsetki netto pozostaną na podobnym
    > poziomie.

    ale czy Pocztowy umozliwia zrobienie 10 lokat po 1000zł na 1 uzytkowniku?
    Jak to technicznie przeprowadzic?

    --
    pozdr, Deno

  • 17. Data: 2009-02-06 09:44:16
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 6 Lut, 09:57, deno <s...@g...com> wrote:

    > ale czy Pocztowy umozliwia zrobienie 10 lokat po 1000zł na 1 uzytkowniku?
    > Jak to technicznie przeprowadzic?

    Zakładasz 10 lokat po 1 tysiąc złotych .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 18. Data: 2009-02-06 11:38:01
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

    > Swoja drogą: jeśli założyłem w Killerze lokatę 10% odnawialną, to po
    > odnowieniu będzie ona dalej na 10%, czy na 8%?

    Ja mam ciekawiej, założyłem lokate 5.02 i mam potwierdzenie na lokate 10%
    ale przeleje w przyszlym tygodniu - wiec ile otrzymam 10% czy 8% ?

  • 19. Data: 2009-02-06 12:02:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam ciekawiej, założyłem lokate 5.02 i mam potwierdzenie na lokate 10%
    > ale przeleje w przyszlym tygodniu - wiec ile otrzymam 10% czy 8% ?

    Jestem przekonany, że nie będą się błaźnić i wnioski oczekujące zawarte na
    10%, będą tak przez te 10 dni oprocentowane.
    Dzisiaj wpłaciłem pieniądze na lokatę zawieraną w poniedziałek, więc jak
    dostanę potwierdzenie, to dam Ci odpowiedź.
    W sumie jak liczyłem, to dla 2733 zł (optymalna dotychczasowa kwota -
    najniższe belkowe) różnica pomiędzy 10% z belką i 8% bez belki wynosi równe
    50 groszy (było 6,49 zł, a teraz będzie 5,99 zł odsetek) - podsumowując
    jakieś 7,7% odsetek mniej.
    Jako ciekawostkę mogę podać, że jak ktoś był "frajer" i zakładał lokaty
    po 1000 zł, to obecnie przy oprocentowaniu 8% dostanie o 46 groszy WIĘCEJ,
    niż dostawał przy oprocentowaniu 10%. :)

  • 20. Data: 2009-02-06 13:41:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Erazmus" 9...@p...goog
    legroups.com

[...]

    W ubiegłym miesiącu też ta (ta z początku miesiąca; bodajże z 08 stycznia)
    lokata była niska. Dwie kolejne były po 10%. Ostatniej nie sprawdzałem, bo
    mi nie chciało się.

    : Ciekawe czy w killerze który się odnawia bank wysyła odsetki za każdym razem po 10
    dniach ...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'