  • 1. Data: 2009-02-05 16:19:52
    Temat: kredyt dla powracającego
    Od: Kolega Prezesa <k...@p...pis.org.pl>

    Przypuśćmy że mam trochę waluty wymienialnej która ostatnio nieco wzrosła.
    Powróciłem po paru latach się z dzikiego kraju do raju nad Wisłą.
    Mam na oku zakup nieruchomości komercyjnej (lokal użytkowy).
    Biznes plan polega na tym że jest długoterminowy najemca, który płaci
    więcej niż wynosi rata kredytu (generowałem zestawienia
    ogólno-dostępnymi kalkulatorami kredytowymi i jest ok dla opcji PLN,
    EUR, CHF oraz dla założeń czasowych)
    Mogę wpłacić 10-25% wartości nieruchomości.
    Nie mam żadnej zdolności kredytowej (na papierze).

    Czy jest jakiś bank do którego warto się przejść z taki pomysłem???

    Dodam, że zależy mi na czasie bo aktualnie moje zasoby są sporo więcej
    warte niż jeszcze miesiąc temu

    Kolega Prezesa.

  • 2. Data: 2009-02-05 19:43:44
    Temat: Re: kredyt dla powracającego
    Od: "Krzys " <z...@g...pl>

    W teorii jeszcze niedawno byloby to do zrobienia. W praktyce moze byc roznie.
    Zaczalbym od PKO BP i Metrobanku.