  • 1. Data: 2009-02-05 19:59:22
    Temat: alior - karta "od czasu do czasu" mozliwe?
    Od: k...@o...pl

    Na razie mam kartę Maestro Aliora do końca roku bezpłatnie.
    Tylko..za bardzo z niej nie korzystam. Właściwie prawie w ogóle nie
    korzystam z kart debetowych.
    Jedyny okres kiedy karta mi się przydać może - to wyjazdy zagraniczne.
    Wtedy chciałbym ją mieć , wypłacać w razie potrzeby gotówkę z
    bankomatu korzystając z ewentualnych oszczędności na koncie a Aliorze.
    Da się więc jakoś zrobić, żeby mieć kartę np. tylko w okresie
    wakacyjnym/zimowym? a w pozostałym nie = nie płacić tych 3zł/miesiąc?
    Kartę można nie aktywować, więc jedyne co przychodzi mi do głowy to
    zamawianie nowej karty, aktywowanie jej dopiero gdy będzie potrzebna
    (można to zrobić po prostu wypłacając z bankomatu, niekoniecznie
    krajowego?) następnie jeśli nie planuję znów wypłat przez parę
    miesięcy - kartę zastrzegam. I biorę nową której na początek nie
    aktywuję.

    Trochę niewygodne;)

    Ale pewnie wersja: kliknij w necie w "zablokuj", karta zablokowana i
    nie płacimy, a po jakimś czasie w przycisk(którego pewnie nie ma)
    "odblokuj" - nie działa?

  • 2. Data: 2009-02-05 20:06:30
    Temat: Re: alior - karta
    Od: " misza" <m...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > zamawianie nowej karty, aktywowanie jej dopiero gdy b=EAdzie potrzebna
    > (mo=BFna to zrobi=E6 po prostu wyp=B3acaj=B1c z bankomatu, niekoniecznie
    > krajowego?) nast=EApnie je=B6li nie planuj=EA zn=F3w wyp=B3at przez par=EA
    > miesi=EAcy - kart=EA zastrzegam. I bior=EA now=B1 kt=F3rej na pocz=B1tek ni=
    > aktywuj=EA.
    >
    > Troch=EA niewygodne;)
    >
    > Ale pewnie wersja: kliknij w necie w "zablokuj", karta zablokowana i
    > nie p=B3acimy, a po jakim=B6 czasie w przycisk(kt=F3rego pewnie nie ma)

    Lol %-) Czegoz to ludzie nie zrobia dla 3 zlotych ;-)

  • 3. Data: 2009-02-05 20:41:56
    Od: k...@o...pl

    On 5 Lut, 21:06, " misza" <m...@g...pl> wrote:

    > Lol %-) Czegoz to ludzie nie zrobia dla 3 zlotych ;-)

    no pewnie. a po co mam płacić za coś co akurat nie jest mi
    potrzebne?;)
    Tak samo jak nie kupuje jogurtu jeśli nie zamierzam go wypić albo
    komuś dać.

  • 4. Data: 2009-02-05 21:11:14
    Temat: Re: alior - karta "od czasu do czasu" mozliwe?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 5 Feb 2009 11:59:22 -0800 (PST)
    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > krajowego?) następnie jeśli nie planuję znów wypłat przez parę
    > miesięcy - kartę zastrzegam. I biorę nową której na początek nie

    Jeżeli na wyjazdy zagraniczne to równie dobrze może być mbank. Kursy
    mniej więcej podobne. Jeżeli chciałbyś podejmować jednorazowo większe
    sumy to zdecydowanie Polbank, podpinasz kartę do KO i volia.

    Xenocide