  • 21. Data: 2009-02-06 13:52:22
    Temat: Re: Stało się. Lokata Killer od 6 lutego spada z 10 na 8%
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    napisał w wiadomości news:gmhf3b$gi9$5@inews.gazeta.pl...

    > : Ciekawe czy w killerze który się odnawia bank wysyła odsetki za każdym
    > razem po 10 dniach ...

    Raczej dopisuje do kapitału lokaty.

  • 22. Data: 2009-02-06 14:18:08
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 6 Lut, 14:41, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Jacek Erazmus" 9...@p...goog
    legroups.com

> [...]
    > : 10 % to już przeszłość :(
    >
    > W ubiegłym miesiącu też ta (ta z początku miesiąca; bodajże z 08 stycznia)
    > lokata była niska. Dwie kolejne były po 10%. Ostatniej nie sprawdzałem, bo
    > mi nie chciało się.
    >
    > : Ciekawe czy w killerze który się odnawia bank wysyła odsetki za każdym razem po
    10 dniach ...

    > --
    >    .`'.-.         ._.                           .-.
    >    .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Kolejna Aukcja Lokat Terminowych - od 9 do 12 lutego . Maksymalne
    oprocentowanie 8% :(

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 23. Data: 2009-02-06 19:06:36
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gmh8rj$st3$1@news.task.gda.pl...

    > Dzisiaj wpłaciłem pieniądze na lokatę zawieraną w poniedziałek, więc jak
    > dostanę potwierdzenie, to dam Ci odpowiedź.

    No niestety potwierdzenia nie dotarły, jednakże wszystkie posłane
    dzisiaj środki dotarły, bo lokaty mają status "procesowane przez bank". Więc
    sprawa zostaje otwarta do poniedziałku.

  • 24. Data: 2009-02-06 19:34:33
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 06 lut 2009 o 20:06 GMT, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > No niestety potwierdzenia nie dotarły, jednakże wszystkie posłane
    > dzisiaj środki dotarły, bo lokaty mają status "procesowane przez bank". Więc
    > sprawa zostaje otwarta do poniedziałku.

    Jutro mozesz dostac potwierdzenie, ja ktoryms razem dostalem w sobote...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Man usually avoids attributing ]
    [ Ekg: #3781111 ][ cleverness to somebody else -- unless it ]

  • 25. Data: 2009-02-06 21:37:46
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 12:38:01 +0100, sensei napisał(a):

    > Ja mam ciekawiej, założyłem lokate 5.02 i mam potwierdzenie na lokate 10%
    > ale przeleje w przyszlym tygodniu - wiec ile otrzymam 10% czy 8% ?

    Wcale nie założyłeś lokaty, a jedynie złozyłeś wniosek o założenie
    lokaty! A to nie jest to samo :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 26. Data: 2009-02-07 07:30:18
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    > Jutro mozesz dostac potwierdzenie, ja ktoryms razem dostalem w sobote...

    Ja włąśnie dziś przed chwilą (sobota 8:30) dostałem potwierdzenia z killera,
    wniosek złozony w srodę poźnym popołudniem, kasa poszła w czwartek z rana z
    mBanku.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 27. Data: 2009-02-07 18:09:57
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 6 Lut, 22:37, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Wcale nie założyłeś lokaty, a jedynie złozyłeś wniosek o założenie
    > lokaty! A to nie jest to samo :)

    Dostałem dziś potwierdzenie założenia lokaty z oprocentowaniem 10
    % ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 28. Data: 2009-02-08 23:52:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 7 Feb 2009 10:09:57 -0800 (PST), Jacek Erazmus napisał(a):

    > Dostałem dziś potwierdzenie założenia lokaty z oprocentowaniem 10
    > % ;-)

    I jaka tam jest data początku lokaty?
    Bo przewiduję niezłe jasełka, jeśli forsa wpłynie na konto dopiero w
    poniedziałek lub później.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 29. Data: 2009-02-09 06:48:47
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 9 Lut, 00:52, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > I jaka tam jest data początku lokaty?
    > Bo przewiduję niezłe jasełka, jeśli forsa wpłynie na konto dopiero w
    > poniedziałek lub później.

    05.02.2009

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 30. Data: 2009-02-11 16:28:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 22:48:47 -0800 (PST), Jacek Erazmus napisał(a):

    > 05.02.2009

    Wiedziałem, że tam mają burdel, ale nie przypuszczałem, że aż taki :)
    Najlepsze jaja przewiduję wtedy, gdy będziesz chciał zerwać tę lokatę.
    Życzę powodzenia w ustalaniu okresów trwania tej lokaty ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof