  • 1. Data: 2009-02-05 17:34:00
    Temat: kk mbank
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    Witam, posiadam nieużywaną kk w mbanku, zbliża się termin kiedy powinni
    pobrać opłatę roczną - czy wystarczy jak dokonam zastrzeżenia karty i
    nie będę zamawiał nowej, czy muszę jeszcze wypowiedzieć umowę, żeby nie
    pobrali opłaty?
    Wolałbym na razie nie wypowiadać umowy, bo być może będę chciał wrócić
    do tej karty.

  • 2. Data: 2009-02-05 19:13:51
    Temat: Re: kk mbank
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jacek Sołtysik napisał/a:
> [...]
    > pobrali opłaty?
    > Wolałbym na razie nie wypowiadać umowy, bo być może będę chciał wrócić

    Z tego co słyszałam od pracownika jakiegoś banku: jeśli karty nie
    aktywujesz to tak jakbyś karty nie miał.
    Nie wiem jak to się ma w praktyce.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-02-06 07:46:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 05 Feb 2009 18:34:00 +0100, Jacek Sołtysik napisał(a):

    > czy wystarczy jak dokonam zastrzeżenia karty i nie będę zamawiał nowej,
    > czy muszę jeszcze wypowiedzieć umowę, żeby nie pobrali opłaty?

    Wystarczy.
    Ale nie wiem co mBank zrobi po upływie okresu, na jaki masz zawartą
    umowę. Pewnie wyśle nową kartę, będzie opłata, z której się zwolnisz --
    jeśli to się nie zmieni ;-) -- pod warunkiem wykręcenia tych 300 zł.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-02-06 13:36:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olgierd" p...@r...org

    > Wystarczy.

    W BZ WBK możesz mieć na papierze, że umowę rozwiązałeś, a jednak za kolejny
    rok potrafią policzyć. :) I nawet przyznają rację co do tego, że nie powinni
    naliczyć, ale ze zwróceniem jest trudniej.

    MZ banki powinny dawać kaucję a od widzimisie klienta powinno zależeć, czy
    kaucję zwrócić czy nie. :) Albo dwie kaucje -- małą (klient mógłby jej nie
    zwrócić bez wyjaśniania) i dużą (klient musiałby umotywować swoja decyzję;
    gdyby bank nie zgodził się z wolą klienta -- rozstrzygałby sąd) aby klienci
    mogli spać spokojnie z kartami w portfelach.

    Mała to równowartość jakiejś opłaty bankowej (na przykład rocznej opłaty
    za kartę), a duża to powiedzmy równowartość limitu karty. :)

    Jak by mnie bank obzdulił tak jak teraz uczynił BZ WBK -- zatrzymałbym
    sobie małą kaucje i powiedziałbym z ukłonem ,,do nie widzenia''.

    Aby było jasne -- BZ WBK dał 50 złotych, których niby nie zabrał, ale za
    kartę główną zabrał 58 złotych (więc karta główna kosztuje 8 złotych za
    dwa lata) a za dodatkową zabrał 38 złotych wbrew prawu. (i to wbrew
    własnemu prawu!)

    Oczywiście od chwili powstania sporu zacząłem ewakuację z BZ WBK.
    Teraz saldo rachunku karty nie zmienia. :)

    -=-

    Może warto kupić coś za 38 złotych i powiedzieć, że mam ich tam, gdzie oni teraz
    mnie? (czyli w dupie?) Nie, nie zrobię tego. Zarzucą mi wówczas onanizm kobiecy. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'