  • 1. Data: 2009-02-05 19:41:40
    Temat: nowa funkcjonalność kalkulatora lokat
    Od: plusz <p...@g...com>

    kilka osób pytało, więc dorobiłem nową funkcjonalność do kalkulatora
    lokat

    http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php

    Obecnie można liczyć zysk z lokaty, na którą wpłacamy regularnie co
    miesiąc określoną sumę pieniędzy.
    Dodałem też funkcjonalność, która jest ukłonem dla użytkowników KOKOSa

    Okazuje się, że jeśli na takim portalu pożyczamy komuś np. 100 zł na
    10% na 10 miesięcy to nasz zysk to nie tylko 10 zł za ten okres.
    Spłaty otrzymujemy co miesiąc, więc możemy je inwestować - nawet na
    ROR

    Kalkulator umożliwia wyliczenie zysku z takiej lokaty, gdy regularnie
    co miesiąc dłużnik spłaca nam ratę równą w wysokości 11 zł. Okazuje
    się, że przyjmując ROR 5% możemy zyskać na takiej pożyczce dodatkowo
    3,36 zł

    A więc łączny zysk (po opodatkowaniu pożyczki z KOKOSa) to 11,36 zł

    Tą samą kwotę zarobilibyśmy w 10 miesięcy na lokacie o oprocentowaniu
    nominalnym - UWAGA : 16%

    --
    plusz.pl