  • 1. Data: 2009-02-05 19:43:25
    Temat: Stało się. Lokata Killer od 6 lutego spada z 10 na 8%
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Ze strony http://www.pocztowy.pl/generator.php?lista_wezlow=1,
    28,210

    Od dnia 6 lutego br. ulega zmianie oprocentowanie Lokaty internetowej
    Killer. Aktualne oprocentowanie lokaty wynosi 8% w skali roku i jest
    to nadal jedna z najlepszych ofert na rynku. Sprawdz sam! Złóż wniosek
    o Killer Lokatę.

  • 2. Data: 2009-02-05 19:49:16
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "tompod@" <t...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
[...]

    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    To teraz niech ktos madry powie, czy jak teraz wypelnie wniosek a przelew
    sila rzeczy dotrze jutro, to bedzie 10% (oplacalne dla mnie) czy 8%
    (nieoplacalne dla mnie)?
    Niby jak sie wchodzi na strone z wnioskiem to nadal jest 10%.

  • 3. Data: 2009-02-05 19:50:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

[...]

    Spoko, zaoszczedzimy na belce :) Roznica bedzie groszowa ;).

    MK

  • 4. Data: 2009-02-05 19:50:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "tompod@" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > Killer. Aktualne oprocentowanie lokaty wynosi 8% w skali roku i jest
    > to nadal jedna z najlepszych ofert na rynku. Sprawdz sam! Złóż wniosek

    Czyli prawie nic się nie zmienia. 8% przy 1000 zł (min. kwota lokaty) to
    poniżej poziomu belkowego, a więc odsetki netto pozostaną na podobnym
    poziomie.

  • 5. Data: 2009-02-05 21:11:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Killer. Aktualne oprocentowanie lokaty wynosi 8% w skali roku i jest
    > to nadal jedna z najlepszych ofert na rynku. Sprawdz sam! Złóż wniosek

    ile teraz proponuje wpłacić by nie łapać się na belkę i by się odnawiało?
    dla bezpieczeństwa chyba 1100zł?

  • 6. Data: 2009-02-05 21:29:06
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ile teraz proponuje wpłacić by nie łapać się na belkę i by się odnawiało?
    > dla bezpieczeństwa chyba 1100zł?

    Po co? Nie lepiej 1000 zł na lokatę odnawialną i zapomnieć można o niej
    i na rok.
    Gdy wpłacisz 1100 zł, to już trzeba kontrolować, żeby odsetki do 2,50 zł nie
    urosły.

  • 7. Data: 2009-02-05 21:33:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gmflmf$u5d$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > i na rok.
    > Gdy wpłacisz 1100 zł, to już trzeba kontrolować, żeby odsetki do 2,50 zł

    może i masz rację przecież to parę klików więcej
    tu i tak nic za dużo nie pokombinuje

  • 8. Data: 2009-02-05 21:40:16
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ygreko" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (nieoplacalne dla mnie)?
    > Niby jak sie wchodzi na strone z wnioskiem to nadal jest 10%.

    Może głupie pytanie..... który bank oferuje tą lokatę killer?

  • 9. Data: 2009-02-05 21:59:48
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent J.S nadaje:

    > Może głupie pytanie..... który bank oferuje tą lokatę killer?

    google.pl - "lokata killer" - pierwszy wynik

  • 10. Data: 2009-02-05 22:07:11
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Agent J.S nadaje:

    > google.pl - "lokata killer" - pierwszy wynik

    tak, znalazłem, dziękuje

    P.S zastanawiam się co więcej czasu by zajęło.... wpisanie: "Pocztowy Bank"
    czy : google.pl - "lokata killer" - pierwszy wynik" :)

    ale dziękuje :)