  • 11. Data: 2004-12-21 22:02:31
    Temat: Re: Srebrny Sez@m - pytanie do posiadaczy
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Darek napisał(a):
    > W obecnych czasach trudno jest nie wyrobić 4 transakcji.
    > Tak się przyzwyczaiłem do płacenia kartą że nawet za czteropaka tyskiego nie
    > płacę gotówką :)

    Ale nie każdy ma ochotę płacić debetówką, zwłaszcza taką, która wymaga
    PINu zamiast podpisu. A z drugiej strony raczej dobrze jest mieć dostęp
    do swoich pieniędzy w bankomacie, więc kartę wyrobić trzeba. Sprytnie
    ten bank sobie to wymyślił...

    --
    Marek

  • 12. Data: 2004-12-21 22:23:26
    Od: e...@o...pl

    > A propo bezpłatności to dowiedz się czy karty są wydawane bezpłatnie.
    > Jak miałem tam konto to liczyli sobie 2,5 za każdą kartę miesięcznie
    > jeśli było mniej niż chyba 4 transakcje i 2 PLN za obsługe.
    > Jak się płaciło za konto + karte np dla żony to wychodziły
    > miesiące po 19 PLN miesięcznie !..(jak nie przerobiło się tych
    > zakupów kartą)..
    >

    > --
    > Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

    to fakt, że jezeli nie sa dokonywane 4 transakcje kartą bank pobiera prowizję
    z tego tytułu, natomiast jeżeli chodzi o system internetowy to przelewy są
    bezpłatne!

  • 13. Data: 2004-12-21 23:35:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-21 23:02, Użytkownik MarekM napisał:

> [...]
    > PINu zamiast podpisu. A z drugiej strony raczej dobrze jest mieć dostęp
    > do swoich pieniędzy w bankomacie, więc kartę wyrobić trzeba. Sprytnie

    A kto powiedział, że transakcje mają być zrobione debetówką?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2004-12-22 08:40:12
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-21, Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> wrote:

    > A kto powiedział, że transakcje mają być zrobione debetówką?
    Bo jak nie zrobisz ich debetówką to zapłacisz w sumie 4,5 miesięcznie
    per karta .

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 15. Data: 2004-12-22 08:42:51
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-21, e...@o...pl <e...@o...pl> wrote:

    > to fakt, że jezeli nie sa dokonywane 4 transakcje kartą bank pobiera prowizję
    > z tego tytułu, natomiast jeżeli chodzi o system internetowy to przelewy są
    > bezpłatne!

    Ja tam przeniosłem się do Multi z BPH i na razie jestem bardzo zadowolony.
    Wiem jakiego dnia pobierają opłatę za konto, widać polcenia zapłaty.
    Blokady na kartach są rozbite z podaniem adresu i nazwy sklepu :-)

    A w BPH pobierali opłatę w okresie 25-30 - tak losowo, blokady widzane sumarycznie,
    ,brak widoczności poleceń zapłaty aktywnych w systemie..

    Ale jeśli chodzi o podstawową funkcjonalność to jest OK.
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 16. Data: 2004-12-22 08:48:16
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Darek wrote:
    > Mam założone zlecenie stałe w Sez@mie i żadnej opłaty 1zł nie mam.
    > Może zlecałeś w placówce?
    Mam sezama silver, zakładałem zlecenie przez Internet i co to w takim razie
    jest:
    17-12-2004 Opłata za realizację zlecenia stałego -1.00 PLN
    17-11-2004 Opłata za realizację zlecenia stałego -1.00 PLN
    15-10-2004 Opłata za realizację zlecenia stałego -1.00 PLN
    Oszukują mnie?

    JM

  • 17. Data: 2004-12-22 08:50:35
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    e...@o...pl wrote:
    > to fakt, że jezeli nie sa dokonywane 4 transakcje kartą bank pobiera
    > prowizję z tego tytułu, natomiast jeżeli chodzi o system internetowy
    > to przelewy są bezpłatne!
    Napisz lepiej w cenie rachunku...
    Ale bez zleceń stałych, klikaj uosiu jak chcesz "za darmo".

    JM

  • 18. Data: 2004-12-22 09:10:23
    Od: e...@o...pl

> [...]
    > ,brak widoczności poleceń zapłaty aktywnych w systemie..
    >
    > Ale jeśli chodzi o podstawową funkcjonalność to jest OK.

    Tez juz myślę o Multi - opłaty za prowadzenia konta są niższe niż w BPH, a
    przelewy też za darmo - czyli co mi szkodzi.

    E.

  • 19. Data: 2004-12-22 09:20:09
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-22, e...@o...pl <e...@o...pl> wrote:

    > Tez juz myślę o Multi - opłaty za prowadzenia konta są niższe niż w BPH, a
    > przelewy też za darmo - czyli co mi szkodzi.

    Jedyna wada u mnie (Białystok) to znikoma ilość Euronetów (2)..
    Zobaczymy jakich dokumentów będą wymagać jak w lutym poproszę o
    kretyd odnawialny :) - zobaczymy jak podchodzą do czegoś więcej
    niż konto + karta..
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 20. Data: 2004-12-22 11:07:45
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    a nie chodzi tu o wybranie srebrnego sezamu i minimalne wpływy 1000 zł? cyba
    jednak się nie zalapię na promocję;((

    --

    pozdrawiam,
    mk

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811