  • 1. Data: 2005-04-16 20:30:03
    Temat: mBank - niekompetencja konsultantów ...
    Od: argh2 <a...@c...it.o2.pl>

    Pytanie ogólne: Jak w mBanku ustanowić współposiadacza konta ?? Jak widać
    mam z tym problem.

    Narzeczona jak i ja mieliśmy osobne konta w mBanku. Przed ślubem
    narzeczona zlikwidowała konto (po lekkich "przebojach", bo każdy w mBanku
    mówił co innego, ginęły formularze o zamknięciu konta itp.). Zlikwidowała,
    bo chcieliśmy przekształcić moje konto we wspólne. Tu zaczęły się "schody".
    Dzwonię, logując się na siebie: Zgłaszam sprawę zmiany formy konta.
    Pytanie: czy osoba nowego współwłaściciela była, lub jest klientem mBanku
    ?? Odpowiadam, że była. Trzeba ale po ślubie zaktualizować Jej dane. Nie
    ma sprawy. Operator (miła Pani) chce już przyjmować nowe dane żony przez
    telefon, niestety nie ma jej wtedy w domu i nie miałem numeru i serii
    dowodu.
    Dzwonię 3h później, loguję się na siebie: drugi operator stwierdza, że
    pierszy nie miał prawa aktualizować z mojego konta danych żony. Karze
    logować się żonie na stare dane ze zlikwidowanego konta, kiedy mówię, że
    nie powinna mieć możliwości logowania na stare, zlikwidowane konto, to
    karze dzwonić bez logowania, tylko samo "0", zgłosić zmianę danych i
    wysyłać formularz o zmianie danych ze strony internetowej.
    Więc dzwonię 20 minut później, nie loguję się: trzeci operator twierdzi,
    że poprzedni dwaj się mylili, bo formularz ze strony tyczy wyłącznie
    zmiany nazwiska, lub adresu, a seria i numer dowodu, to już poważna sprawa
    jest i mam iść do mKiosku, gdzie pracownik zweryfikuje nowe dane żony. Na
    moje pytanie "jak to inaczej można zrobić, bo nie będę jechał kawałek do
    mKiosku" - usłyszałem, że mam potwierdzić notarialnie dane małżonki i im
    wysłać. Wymiękłem. Już nie dzwoniłem.

    Teoretycznie, jeśli nie byłaby żona zarejestrowana w systemie mBanku, to
    podałbym Jej dane, przyszłaby nowa umowa i teoretycznie byłoby OK, a tak
    jest d...

    Dlaczego ja osobiście zmieniając dane po ślubie m.in. numer i serię
    dowodu, adres - podałem je po prostu przez telefon ??

    Jak to w mojej i żony sytuacji powinno wyglądać ??

    Co mam zrobić, gdzie napisać maila żeby się w końcu dowiedzieć co zrobić
    ?? bo jak widać u konsultantów mBanku nie uzyskam potrzebnych informacji.
    Boję się już dzwonić, żeby nie usłyszeć, że mam mieć glejt potwierdzony
    przez Radę Europy.

    Z góry dzięki za pomoc.

    --
    Hmmm

  • 2. Data: 2005-04-16 22:54:09
    Temat: Re: mBank - niekompetencja konsultantów ...
    Od: T...@s...co.uk

    In article <opspcdwdlkx71f2j@rondell>,
    argh2 <a...@c...it.o2.pl> wrote:

    > Co mam zrobić, gdzie napisać maila żeby się w końcu dowiedzieć co zrobić
    > ?? bo jak widać u konsultantów mBanku nie uzyskam potrzebnych informacji.

    No to masz problem. Procedury mBanku nie przewiduje rozmow z
    niekonsultantem. Na maile w najlpeszym przypadku odpowiadaja, zeby sie
    skontaktowac z konsultantem...

    TA

  • 3. Data: 2005-04-18 15:04:37
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    w <news:opspcdwdlkx71f2j@rondell>
    argh2 napisał(a):

> [...]
    > inaczej można zrobić, bo nie będę jechał kawałek do mKiosku" -
    > usłyszałem, że mam potwierdzić notarialnie dane małżonki i im

    Ja właśnie tak to zrobiłem. Mam jednak to szczęście, że mieszkam tuż
    obok jednego z mKiosków. Niestety, ta operacja związana z
    przekształceniem rachunku na wspólny nie jest zbyt dobrze rozwiązana
    w mBanku :-(

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2005-04-21 22:39:59
    Od: "Fin" <fin@autograf(.........).pl>

    Użytkownik "argh2" <a...@c...it.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma sprawy. Operator (miła Pani) chce już przyjmować nowe dane żony przez
    > telefon, niestety nie ma jej wtedy w domu i nie miałem numeru i serii

    Przechodziłem zbliżoną krucjatę z mbankiem w sprawie uwspólnienia konta.
    Trwa to od 11 listopada 2004 i dziś akurat przyjeli wreszcie wniosek ale nie
    mówie
    hop dopóki nie dostanę umów.

    Btw. Dopiero jak zagroziłem zrefinansowanie kredytu hipotecznego to udało mi
    się
    procedure ruszyć do przodu (oczywiście nie zwróciłem się w tej sprawie do
    mlinki
    tylko do doradcy i to on interweniował w sprawie).

    Wiele osób z tego co czytałem miało takie problemy, życze powodzenia.

    pzdr
    Fin

  • 5. Data: 2005-06-18 22:35:44
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > moje pytanie "jak to inaczej można zrobić, bo nie będę jechał kawałek do
    > mKiosku" - usłyszałem, że mam potwierdzić notarialnie dane małżonki i im

    Akurat ten ostatni nie mial racji .... ja wyslalem kiedys ksero nowego
    dowodu + formularz i po paru dniach bylo wprowadzone.

    Ostatnią zmiane robilismy juz w mkiosku ... tylko dlatego, ze po prostu
    bylismy tam niejako przy okazji. No i oszczedzilismy sobie 3.70 na
    polecony ;)

    Na ekonto i emax tez bez problemow dodalem pelnomocnika ...

    Chyba trafiles na wyjatkowo niekompetentnego "konsóltanta".

    --
    Krzysiek, Krakow