  • 1. Data: 2005-04-16 20:56:23
    Temat: zmiana umowy o kredyt hipoteczny
    Od: stalker <t...@i...pl>

    Dobry wieczor!

    Mam kredyt w GE Mieszkaniowym. Wziaalem go jakies dwa lata temu jako
    kredyt "dla mlodych profesjonalistow". Niestety jest bardzo wysoko
    oprocentowany (7,2% w Euro). Nic dziwnego ze od pewnego czasu
    zastanawiam siee nad jakims tanszym rozwiaazaniem. Niestety wszystkie
    wiaazaa siee ze sporymi oplatami "pobocznymi". Najtanszym (i
    wymagajaacym najmniej formalnosci) wyjsciem bylaby prosba o zmianee
    oprocentowania (W tej chwili taki kredyt to 4,9% w Euro). Czy ktos z
    grupowiczow probowal juz takiego rozwiaazania? Bylbym wdzieeczny za
    wszelkie wskazowki i rady

    Pozdrowienia Tomek

  • 2. Data: 2005-04-16 22:37:48
    Temat: Re: zmiana umowy o kredyt hipoteczny
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > oprocentowania (W tej chwili taki kredyt to 4,9% w Euro). Czy ktos z
    > grupowiczow probowal juz takiego rozwiaazania? Bylbym wdzieeczny za
    > wszelkie wskazowki i rady

    nie wim jak w tym banku, ale w BZWBK kolega ma kredyt mieszkaniowy wg
    standardowej oferty banku (czytaj ok 9,2%) i bank zgadza sie na przejscie na
    wibor +marża (ok. 7,5%) drogą aneksu i jednorazowej prowizji - zwróci sie po
    dwóch miesiacach.

    Powodzenia
    JR

  • 3. Data: 2005-04-17 16:23:00
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2005 22:56:23 +0200, stalker <t...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    > oprocentowania (W tej chwili taki kredyt to 4,9% w Euro). Czy ktos z
    > grupowiczow probowal juz takiego rozwiaazania? Bylbym wdzieeczny za

    W macieżystym banku z reguły nie dostaniesz takich warunków jakie bank
    proponuje nowym klientom To jest chyba jakaś ich choroba i ...... klienta.
    Najczęściej najlepszym wyjściem jest zmiana banku na inny i skorzystanie z
    oferty tzw kredytu konsolidacyjnego lub refinansowego. To trzeba sobie
    przeliczyć indywidualnie. Nie ma złotego srodka dla wszystkich.
    Jezeli jestes zainteresowany to zapraszam na priv.

    Pozdrawiam
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 4. Data: 2005-04-17 16:27:54
    Od: stalker <t...@i...pl>

> [...]
    > wibor +marża (ok. 7,5%) drogą aneksu i jednorazowej prowizji - zwróci sie po

    A czym kolega uzasadnil wniosek o zmianee oprocentowania?

    Pozdrowienia TL

  • 5. Data: 2005-04-17 18:30:39
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > A czym kolega uzasadnil wniosek o zmianee oprocentowania?

    checia zmiany warunkow ma wibor+marża (ostatnio BZWBK juz tylko tak udziela)

    JR

  • 6. Data: 2005-04-18 07:16:32
    Od: Yarra <y...@o...pl>

    Idz do expandera, oni sa chyba zwiazani w jakis sposob z bankiem GE i o
    ile wiem prze nich najlatwiej to zalatwic.
    Powodzenia

  • 7. Data: 2005-04-18 12:43:12
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stalker" napisał ...
> [...]
    > oprocentowania (W tej chwili taki kredyt to 4,9% w Euro). Czy ktos z
    > grupowiczow probowal juz takiego rozwiaazania? Bylbym wdzieeczny za

    Witam,
    Akurat GE dosc chetnie "schodzi" z oprocentowania. Jesli nie bedą chcieli
    dac sie przekonac, warto poprosić o wystawienie opinii o kredycie (taka jak
    do refinansowania). Maja tam specjalna komórkę od zatrzymywania starych
    klientów.

    Powodzenia!

    Karolina

  • 8. Data: 2005-04-18 15:07:39
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    stalker <t...@i...pl> napisał(a):
    > Czy ktos z
    > grupowiczow probowal juz takiego rozwiaazania? Bylbym wdzieeczny za
    > wszelkie wskazowki i rady

    Znajomy uzyskał obniżkę, tyle że jego czymś tam wkurzyli na maksa
    (szczegółów nie pamiętam, ale o jakis niuans z wekslem chodziło) i zagroził
    przeniesieniem kredytu. Był bardzo wiarygodny, bo rzeczywiście chciał sie od
    nich wynieść :^) Załatwił pozytywnie sprawę weksla, a rzutem na taśmę, żeby
    nie stracić klienta, zaproponowali obniżkę.

    Tomek