  • 11. Data: 2005-04-17 16:29:23
    Temat: Re: Sposób autoryzacji transakcji karcianych
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > To zależy od terminala a nie od banku.

    Nie - to nie tak. To zależy po pierwsze od banku, a po drugie od
    terminala. Np. w Inteligo ichnia VE jest autoryzowana zawsze podpisem
    (niezależnie od terminala). Jeśli bank zdecyduje się na autoryzację
    PINem to terminal może nie mieć takowych technicznych możliwości i wtedy
    też jest podpis.

    Pozdrawiam!

  • 12. Data: 2005-04-17 19:52:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

    > Nie - to nie tak. To zależy po pierwsze od banku, a po drugie od
    > terminala. Np. w Inteligo ichnia VE jest autoryzowana zawsze podpisem
    > (niezależnie od terminala).

    E tam. W Portugalii musiałem PINować i podpisywać. :-)

  • 13. Data: 2005-04-17 20:30:51
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-17, Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> wrote:

    > Tak naprawdę to interesują mnie najwieksze: PKO BP, Peako, BPH, ING, BZWBK.
    > Ale z ciekawości to i mniejsze.

    Wszystkie Maestro jeśli terminal ma PIN pad są autoryzowane PIN'em..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 14. Data: 2005-04-17 20:43:28
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Franz napisał(a):

    > I to jakos dziwnie zalezy :)
    > VE Nordea w sklepie na osiedlu domaga sie PIN'u a w Geancie juz nie :)

    Pewnie w Geancie kupili sobie wyposażenie kas jakiś czas temu i bez
    Pinpadów. A sklepik osiedlowy wszedł w karty gdy terminale już z
    pinpadem rozdawali.

  • 15. Data: 2005-04-17 20:43:34
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > E tam. W Portugalii musiałem PINować i podpisywać. :-)

    To i tak dobrze, że nie kazali Ci świadka przyprowadzić ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 16. Data: 2005-04-17 20:45:10
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

  • 17. Data: 2005-04-17 21:21:26
    Od: "flash" <f...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości

    > "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    >
    > Tak naprawdę to interesują mnie najwieksze: PKO BP, Peako, BPH, ING,
    BZWBK.
    > Ale z ciekawości to i mniejsze.

    W moim przypadku zawsze
    BZWBK : MAESTRO pinem
    VisaElectron podpis

  • 18. Data: 2005-04-28 18:38:09
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > To i tak dobrze, że nie kazali Ci świadka przyprowadzić ;)

    I zaswiadczenia o wycięciu migdałków ;))

    NP: Bathory - "Octagon"

    --
    This night... This night is hot
    Hope it rains. Hope it rains a lot

  • 19. Data: 2005-04-28 18:50:13
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Przykładowo mam kredytówkę w BPH i
    > bardzo często autoryzuję kodem PIN a ostatnio  płaciłem w jednej z
    > perfumerii i nagle patrzę, a sprzedawca mi podsuwa slip do podpisu.

    Przez dwa lata posiadania KK BPH, ani razu nie pinowałem :-)
    A tak z ciekawości jaka, bo może to to?
    Moja MC Silver, ale blue.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 20. Data: 2005-04-28 19:15:34
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jacek napisał(a):

    > Przez dwa lata posiadania KK BPH, ani razu nie pinowałem :-)

    Ja to robię stale. Ostatnio też płaciłem w Geant i też podpis, ale tam w
    ogóle nie mają Pin-padów

    > A tak z ciekawości jaka, bo może to to?
    > Moja MC Silver, ale blue.

    Bursztynowa