  • 1. Data: 2005-04-16 20:10:14
    Temat: [ING] Karta Podroznika
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    dyskutowalismy na ile wydaja karty przedplacone w ING
    bo tego niegdzie nie pisza

    Okazalo sie ze mieli karty wazne do VIII 2005 bo juz jakis czas
    lezaly - nie wzialem i poprosilem o swieze :-)
    po paru dniach pani zadzwonila za za tydzien moge przyjsc - bylem i
    dostalem karte wazna do VI 2006 czyli na 14 miesiecy - nowszych nie
    udalo im sie do oddzialu sprowadzic.
    Otoz na tych kartach jest tylko termin przydatnosci a nie jak na
    normalnych kartach "wazna od xx/xx do yy/yy" wiec nie da sie
    powiedziec na ile
    Wyglada na to, ze jak dostaną świeży plastik to robią z niego karty
    wazne do daty DD/DD a potem przestaja i tylko biora z magazynu. W
    kazdym razie termin przydatnosci wybieraja na ponad rok naprzod :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2005-04-16 21:16:13
    Temat: Re: [ING] Karta Podroznika
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    to i tak masz szczęście bo ja mam Podróżnika do 05/06 :D
    a swoją drogą, to bardziej mi się opłacało zamknąć normalną VE do konta i
    zamówić kartę prepaid (podróżnik :)), bo jak nie zrobię wymaganych
    transakcji na 300 zł to znowu opłata za kartę :/ ale żeby było śmieszniej,
    to jak już opisywałem na grupie - wydali mi Podróżnika z imieniem i
    nazwiskiem ale za... 9 zł :D naprawdę :D jeszcze pani z okienka przy mnie
    chargowała konto na 9 zł i wydawała mi spersonalizowaną kartę :D

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 3. Data: 2005-04-17 08:50:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek"
> [...]
    > mnie
    > chargowała konto na 9 zł i wydawała mi spersonalizowaną kartę :D

    ja tez kupujac podroznika zamknalem konto standard ktore mi powstalo z
    przerobki taryfy zero. Doszedlem do wniosku ze karta VE z podgladem
    przez net mi wystarczy bo i tak zadnych innych operacji na koncie
    Taryfa 0 nie robilem. Wszystko platne wiec nie zachecalo do uzycia :-)
    *** blad ***