  • 1. Data: 2005-04-17 09:29:24
    Temat: czy usluga "Płacę z Inteligo" bedzie dostepna dla Superkonta ?
    Od: "Exeqtor" <exeqtorek(NO_SPAM)@tlen.pl>

    Pisałem do PKO ale oczywiscie nie odpowiedzieli.
    Może ktoś orientuje się czy usługa "Płacę z Inteligo" (dostepna
    oczywiscie dla konta Inteligo) bedzie dostepna dla uzytkownikow
    Superkonta z usługą PKO Inteligo?
    W koncu za cos sie placi te 2 zł ;-)

    Exeqtor

  • 2. Data: 2005-04-17 09:37:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Exeqtor <exeqtorek(NO_SPAM)@tlen.pl> wrote:
> [...]
    > Może ktoś orientuje się czy usługa "Płacę z Inteligo" (dostepna
    > oczywiscie dla konta Inteligo) bedzie dostepna dla uzytkownikow

    Maja takie plany, ale troche to przysiadlo wszystko, wiec cholera wie
    kiedy wdroza...
    A tak przy okazji - Nordea ma cos takiego. 3 pytania PRnews.pl ;) -
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/trzy_pytania_d
    o_malgorzaty_adamczyk_z_nordea_bank_polska,display,1
    0460

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-17 13:52:23
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/trzy_pytania_d
    o_malgorzaty_adamczyk_z_nor
    dea_bank_polska,display,10460

    Michał,
    jak nie wyłączysz tego wkur...cego,
    latającego po ekranie naganiacza na Newsletter,
    to nie tylko się wypiszę,
    ale i na stronę więcej nie zajrzę ;-P

  • 4. Data: 2005-04-17 14:09:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:
    > jak nie wyłączysz tego wkur...cego,
    > latającego po ekranie naganiacza na Newsletter,
    > to nie tylko się wypiszę,
    > ale i na stronę więcej nie zajrzę ;-P

    To jeszcze troche poczekaj, bo idzie zmiana wygladu + domeny ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-17 14:28:41
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-17 15:52- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy S.T.,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > jak nie wyłączysz tego wkur...cego,
    > latającego po ekranie naganiacza na Newsletter,
    > to nie tylko się wypiszę,
    > ale i na stronę więcej nie zajrzę ;-P

    A jaką trzeba mieć przeglądarkę, żeby to coś zobaczyć i się wkur..ć? Bo
    dziwnie spokojny ostatnio jestem...
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2005-04-17 16:07:15
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    yayco napisał(a):

    > A jaką trzeba mieć przeglądarkę, żeby to coś zobaczyć i się wkur..ć? Bo
    > dziwnie spokojny ostatnio jestem...

    Wystarczy np. Opera

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 7. Data: 2005-04-17 16:49:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A jaką trzeba mieć przeglądarkę, żeby to coś zobaczyć i się wkur..ć?

    A przewinąłeś stronę w dół?
    bo to dopiero wtedy wyłazi...

    > Bo dziwnie spokojny ostatnio jestem...

    Ja zwykle też, bywa że wieczorem
    licznik maxthona pokazuje ponad tysiąc zablokowanych reklam,
    ale ten skrypt skubany jakoś się przedziera...

    Przy zwykłym IE, to bym pewnie nie zareagował,
    bo byłbym już dawno skutecznie znieczulony ;-)

  • 8. Data: 2005-04-17 17:29:29
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-17 18:07- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Markus
    Sprungk, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Wystarczy np. Opera

    Zawsze wolałem muzykę instrumentalną.
    Nie będę wyłączał firewalla i antywirusa dla jednej agresywnej
    reklamy... ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 9. Data: 2005-04-17 17:34:47
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-17 18:49- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy S.T.,
> [...]

    > ale ten skrypt skubany jakoś się przedziera...
    >
    > Przy zwykłym IE, to bym pewnie nie zareagował,
    > bo byłbym już dawno skutecznie znieczulony ;-)

    A moim maxthonie ani widu ani słychu. Pewnie coś sobie w firewallu
    ustawiłem... ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 10. Data: 2005-04-17 17:39:59
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    yayco napisał(a):

    > Nie będę wyłączał firewalla i antywirusa dla jednej agresywnej
    > reklamy... ;-)

    A od kiedy to filtrowaniem reklam zajmuje się firewall czy antywirus?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098