  • 1. Data: 2008-01-27 21:32:15
    Temat: Splata raty wypada w dzien wolny od pracy
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Jak to jest ze splata raty, ktorej termin platnosci wypada na dzien
    wolny od pracy (sobota, niedziela, swieta)?

    W przypadku zwyklych rachunkow typy prad telefon, jesli termin
    platnosci wypada na dzien wolny to z godnie z KC jest on przenoszony
    na nastepny dzien roboczy.

    Jak to wypada ze splatami rat kredytow, czy kart kredytowych?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-01-27 21:44:52
    Temat: Re: Splata raty wypada w dzien wolny od pracy
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sty, 21:32, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Jak to wypada ze splatami rat kredytow, czy kart kredytowych?

    Roznie.
    mBank w harmonogramie splat kredytu dal tareminy o dzien wczesniej.
    Z kolei Citi daje wtedy dzien splaty KK na nastepny dzien roboczy.

  • 3. Data: 2008-01-27 22:13:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    Rafal M pisze:
> [...]
    >

    > W przypadku zwyklych rachunkow typy prad telefon, jesli termin
    > platnosci wypada na dzien wolny to z godnie z KC jest on przenoszony

    dzień _ustawowo_ wolny
    mała, acz istotna różnica w kontekście tego, co napisałeś powyżej.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2008-01-27 22:26:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sty, 22:13, Pete <n...@n...com> wrote:

    > dzień _ustawowo_ wolny
    > mała, acz istotna różnica w kontekście tego, co napisałeś powyżej.

    W grudniu dostalem rachunek za gaz z terminem platnosci
    01-01-2008 :)))

  • 5. Data: 2008-01-28 08:06:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 27 Jan 2008 13:32:15 -0800, Rafal M napisał(a):

    > W przypadku zwyklych rachunkow typy prad telefon, jesli termin
    > platnosci wypada na dzien wolny to z godnie z KC jest on przenoszony
    > na nastepny dzien roboczy.

    Proszę o konkretny artykuł z KC. Bo jestem pewien, że nie takiego artykułu
    w KC nie ma.

  • 6. Data: 2008-01-28 08:42:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > Proszę o konkretny artykuł z KC.

    Art. 115

    > Bo jestem pewien, że nie takiego artykułu w KC nie ma.

    Hehe.

    MJ

  • 7. Data: 2008-01-28 12:57:45
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > W grudniu dostalem rachunek za gaz z terminem platnosci
    > 01-01-2008 :)))

    Gazownia rak robi: dzień odczytu + 10 dni, bez względu na to gdzie
    wypadnie. Zdaje się, że nawet odsetki liczą jak się zapłaci w pierwszym
    dniu roboczym po a nie wtedy gdy chcieli.

    M.

  • 8. Data: 2008-01-28 16:24:45
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 27 Sty, 22:44, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > mBank w harmonogramie splat kredytu dal tareminy o dzien wczesniej.
    > Z kolei Citi daje wtedy dzien splaty KK na nastepny dzien roboczy.

    Czyli jesli idzie o kredyt to bank decyduje?

    To kredyt babci - musze chyba za nia to wyjasnic :/
    Nie orietuje sie ktos jak robi HSBC?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2008-01-28 19:18:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    Michal Jankowski pisze:

    > Art. 115

    A teraz wytęż wzrok i znajdź jeden szczegół którym różnią sie 2 obrazki.

    > Hehe.

    "Z samych siebie się śmiejecie"
    Mylę się?

    --
    Pete

  • 10. Data: 2008-01-28 22:40:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 9...@b...goog
    legroups.com

    : W grudniu dostalem rachunek za gaz z terminem platnosci 01-01-2008 :)))

    Pół roku temu ,,gazaownia'' przysłała mi w jednej kopercie trzy różne
    stany mego zadłużenia. Wg jednego -- byliśmy kwita i nikt nikomu nie
    zalegał, na drugim była nadpłata (niecałe trzy złote) a trzecie żądało
    ode mnie zaległych pieniędzy...

    Gdy przystąpiłem ;) do sprawdzania wpłat (a wpłacałem z różnych banków)
    okazało się, że owa ,,gazownia'' zmieniła numer swojego rachunku bankowego
    kilka razy w ciągu jednego roku...

    W końcu uznałem, że najlepszym rozwiązaniem jest rezygnacja z gazu. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/