  • 21. Data: 2008-01-29 10:20:56
    Temat: Re: Splata raty wypada w dzien wolny od pracy
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf"

    > W gazowni trzeba wystapic o przyznanie niezmiennego rachunku (...)
    > Staly numer zamowilem w zwiazku z karta Citi - inaczej comiesiac
    > musialbym modyfikowac odbiorce w Citiphone.

    jednak zycie z Poleceniem Zaplaty jest wygodniejsze :-)
    sami martwią się o ostatni dzień i nie ma nigdy pretensji z ich strony
    *** blad ***

  • 22. Data: 2008-01-29 10:29:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Jak już jesteśmy przy tym, to warto zauważyć, że nie ma nigdzie
    > odgórnie powiedziane, że to soboty mają być wolne. Jest tylko zapis,
    > że tydzień pracy ma (średnio) 5 dni.

    Ale tu ważniejsze jest to, ze sobota nie jest *ustawowo* wolna, więc nie
    stosuje sie do niej ten artykuł.

    KJ

  • 23. Data: 2008-01-29 10:44:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Ale tu ważniejsze jest to, ze sobota nie jest *ustawowo* wolna, więc
    > nie stosuje sie do niej ten artykuł.

    No trudno żeby się stosował, jak jeden ma wolną sobotę, a ktoś inny
    poniedziałek. 8-)

    MJ

  • 24. Data: 2008-01-29 19:16:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    Michal Jankowski pisze:

    > No trudno żeby się stosował, jak jeden ma wolną sobotę, a ktoś inny
    > poniedziałek. 8-)

    KIR ma na szczęście wolne tylko soboty ;)

    --
    Pete