  • 1. Data: 2008-01-28 07:53:31
    Temat: Kiedy byla awaria Visy?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Moze mi ktos przypomniec kiedy byla awaria Visy?

    Bo mam dziwna tranzakcje za platnosc w PayPalu:

    Sciagneli pieniadze z data operacji 13 styczen, data ksiegowania 15
    styczen, pozniej oddali cala kwote z data operacji 13 styczen, z data
    ksiegowania 16 stycznia.

    To ma cos wspolnego z ta awaria?

    Karta w Multibanku.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-01-28 08:45:29
    Temat: Re: Kiedy byla awaria Visy?
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Rafal M napisał:

    > Moze mi ktos przypomniec kiedy byla awaria Visy?

    15.01

> [...]
    >
    > Sciagneli pieniadze z data operacji 13 styczen, data ksiegowania 15
    > styczen, pozniej oddali cala kwote z data operacji 13 styczen, z data

    Tak oddali wszystko co było księgowane 15.01 jak leci. Ale odbiorą sobie
    jak uporządkują sprawy Visy

    --
    Oli