  • 1. Data: 2003-11-04 13:26:30
    Temat: [SMIESZNE] z zycia multi-banku (infolinia:)
    Od: "cetka ." <c...@g...pl>

    krzy&iquest;yk i co
    teraz?...

    si&ecirc;
    poprawnie

    przegl&plusmn;dark&ecirc; (wersja

    zdolno&para;&aelig; kredytow&plusmn; przy

    Kowalska

    Nie ma mo&iquest;liwo&para;ci
    przes&sup3;ania

    z&sup3;o&iquest;y&sup3;em wniosek o lini&ecirc;
    wniosek
    zagin&plusmn;&sup3;.

  • 2. Data: 2003-11-04 13:41:50
    Temat: Re: [SMIESZNE] z zycia multi-banku (infolinia:)
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Jakie Ty masz kodowanie?

    TEKSTY KLIENTÓW

    Operator: Poproszę cyfrę 4 z telekodu
    Klient: K
    Operator: C y f r ę 4 poproszę z sześciocyfrowego telekodu
    Klient: Czy Pani robi ze mnie idiotę, K!!!!!!

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Bo Pan przed chwilą po aktywowaniu kodu kazał mi się połączyć z
    zerem, no to się połączyłem

    Operator prosi o dane przelewu
    Klient: Proszę Pana, odbiorcą przelewu będzie spółka zoologiczna

    Operator: Poproszę cyfrę 2 z telekodu
    Klient: 12

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klientka: Proszę Pani...ja już hasło krzyżyk hasło krzyżyk i co
    teraz?...

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Mam pytanie. Czy w kiosku typu ruch można przyjmować wpłaty?

    Operator: Poproszę o numer PESEL
    Klient: Mój?
    Operator: Tak
    Klient: O Jezuuu!

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Proszę Pani czy mogłaby Pani sprawdzić czy udało mi się
    poprawnie
    zautentykować?

    Operator: Poproszę numer PESEL
    Klient: Mój??

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: No to znowu ja. Chce jeszcze raz to samo

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Cisza
    Operator: Halo, dzień dobry, w czym mogę pomóc?
    Klient: A bo Pan mi kazał czekać na operatora
    Operator: Rozumiem, w czym mogę Panu pomóc?
    Cisza
    Operator: Halo, w czym mogę Panu pomóc?
    Klient: A t o P a n i j e s t t y m O P E R A T O R E M!

    Operator: Proszę Pana datę urodzenia
    Klient: Całą?

    Operator: Proszę Pana ma Pan nie zarejestrowaną przeglądarkę (wersja
    piracka). Proszę ją zarejestrować
    Klient: Dobrze to ja zadzwonię do MicroSoftu i powiem, żeby mi
    zarejestrowali

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Czy Pani już jest żywa?

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Chciałabym aktywować kartę
    Operator: Oczywiście, poproszę na początek numer PESEL
    Klient: A czy jest on na karcie?

    Klient: Tatusiu, tatusiu, Pani z MultiBanku dzwoni
    Tatuś: Znowu te k.... dzwonią

    Kolejka klientów oczekujących na połączenie
    Wreszcie ten długo oczekiwany moment rozmowy
    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Mogłaby Pani zostawić kartkę: WYSZ&pound;AM ZARAZ WRACAM

    Operator: Poproszę Pana numer PESEL
    Klient: To co Pani mi dała na karteczce?

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Chciałbym współżyć z kartą
    Operator: Za chwilę to Panu umożliwię

    Operator: Proszę Pani czy Pani tel. ma wybieranie tonowe?
    Klientka: Nie wiem
    Operator: A co Pani słyszy w słuchawce?
    Klientka: pa pa pa .......

    TEKSTY OPERATORÓW

    Operator: Poproszę Pani nr PESEL
    Klient: DD*******
    Operator: Ten numer nie jest zarejestrowany w systemie

    Klient: Proszę Pani zgubiłem kartę, chce ją zastrzec
    Operator: Czy ma Pan kartę przy sobie?

    Operator rozmawia z mężczyzną i przeprowadza zdolność kredytową przy
    kredycie hipotecznym
    Operator: Poproszę Pana płeć

    Operator omawia klientowi jeden z naszych produktów
    Operator: Proszę Pana, ....... Może Pan ....... Oczywiście proszę Pana
    Klient na koniec rozmowy po 15 min: To teraz niespodzianka; Anna
    Kowalska
    tej strony

    Klient: Czy mogę do państwa zadzwonić później
    Operator z wyrzutem w głosie: Taaak, proszę Pani my tu cały czas
    pracujemy

    Operator: Poproszę nr telefonu do Pana
    Klient: 024 cisza 02 cisza 00 cisza 0 kurcze nie pamiętam

    Operator omawia klientowi jeden z naszych produktów
    Klient: Ma pani taki głos, że mogłaby Pani pracować na 0700

    Klient: Proszę Pani czy karta może być przesłana do mnie listem
    priorytetowym?
    Operator: Karty są wysyłane przesyłką zwykłą. Nie ma możliwości
    przesłania
    tej karty listem pioite... priotet, ...poitet...
    Klient: Tym szybszym?!

    Klient: Proszę Pani, w momencie, kiedy chce wykonać przelew z rachunku,
    który mam u Państwa restartuje się mi komputer Operator po chwili
    zastanowienia: Proszę Pana otóż z tych informacji, które posiadam
    jedynym
    rozwiązaniem tej sytuacji jest format c:
    Klient: Aha

    Klient: Proszę Pana ja przeszło miesiąc temu złożyłem wniosek o linię
    kredytową w rachunku. Czy mógłby Pan sprawdzić co się z tym wnioskiem
    dzieje?
    Operator: Oczywiście, poproszę Pana o chwilę cierpliwości
    Po kilku minutach, po kontakcie z BKD
    Operator: Proszę Pan mam dla Pana smutną wiadomość. Pana wniosek
    zaginął.
    Bardzo mi przykro

  • 3. Data: 2003-11-04 14:07:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "cetka ." <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Jakby to było czytelne, to chętnie bym sobie poczytał. :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-04 14:12:28
    Od: "foqa" <f...@p...com>

    Popraw kodowanie i wyślij jeszcze raz, bo to nie jest śmieszne.

    --
    Foqa

  • 5. Data: 2003-11-04 14:30:23
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    Przetłumaczyłem na polski. Takie sobie:

[...]

    Klient: Mogłaby Pani zostawić kartkę: WYSZŁAM ZARAZ WRACAM

[...]

    Klient na koniec rozmowy po 15 min: To teraz niespodzianka: Anna Kowalska z tej
[...]

    Operator: Karty są wysyłane przesyłką zwykłą. Nie ma możliwości przesłania tej

  • 6. Data: 2003-11-04 17:59:07
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "cetka ."

    No to ja mam tekst multilinii, gdzieś tak sprzed półtora roku:

    Ja: Dzień dobry, czy pani może mi powiedzieć gdzie na Górnym Śląsku będą
    oddziały Multibanku, poza Katowicami gdzie oddział już jest?
    Ona: A jakie miasto pana interesuje?
    Ja: Zabrze, Bytom może Gliwice...
    Ona: Proszę poczekać... niestety o Zabrzu i Bytomiu nic nie mam, w Gliwicach
    będzie niedługo... ale może w Gorzowie Wielkopolskim jeżeli ma pan blisko?
    Ja (kompletnie zaskoczony): eee.. nie, raczej nie do Gorzowa, dziękuję
    pani...

    Bogdan B.
    PS. czy ktoś wie, czy geografia Polski dalej jest w czwartej klasie?

  • 7. Data: 2003-11-04 18:23:43
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "MarcinB" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Takie sobie:

    zartujesz?! rewelka:)

  • 8. Data: 2003-11-04 20:30:48
    Od: "Krecony" <u...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "MarcinB" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

    > zartujesz?! rewelka:)

    To przykre raczej niz smieszne. Czytajac takie posty mam wrazenie, ze ludzie z
    infolinii sie dowartosciowuja upubliczniajac wiesci, ze to klienci sa
    ograniczeni...
    Obym to ja byl ta mniej zorientowana strona przy nastepnym kontakcie z jakims
    biurem obslugi klienta!
    Pozdrawiam,
    Radek

  • 9. Data: 2003-11-04 20:37:35
    Od: "jelen" <j...@s...org>

    > PS. czy ktoś wie, czy geografia Polski dalej jest w czwartej klasie?

    zalezy od klasy - ogolnie ma byc 6 godzin tygodniowo w rozlozeniu na 4 lata
    ;-)

    najczesciej jest: 2, 2, 2, 0
    ale zdaza sie tez 1,2,2,1

    pozdrawiam,
    jelen

  • 10. Data: 2003-11-04 20:40:44
    Od: "jelen" <j...@s...org>

    > To przykre raczej niz smieszne. Czytajac takie posty mam wrazenie, ze
    ludzie z
    > infolinii sie dowartosciowuja upubliczniajac wiesci, ze to klienci sa
    > ograniczeni...

    przeciez druga czesc zawiera teksty odwrotne
    np: prosze o pana plec ;-)

    pozdrawiam,
    jelen