  • 1. Data: 2003-11-04 13:44:41
    Temat: POSZUKIWANI PRACOWNICY DO OBSŁUGI E-MAIL
    Od: Taylorr <t...@o...pl>

    PRACA W DOMU! Badz szefem dla siebie!

    Czy jestes gotów na cos INNEGO? Masz dosc codziennego drazenia? Czy jestes zmeczony
    patrzeniem jak inni ciagna korzysci z TWOJEGO wysilku? Czy chcialbys pracowac w
    domu, aby poswiecac wiecej czasu swojej rodzinie, przyjaciolom lub hobby? Dales juz
    sobie spokój z tymi watpliwymi ofertami, które obiecuja wszystko a zostawiaja cie z
    niczym? JA TEZ!!! To dlatego stalem sie Pracownikiem Emailowym. Prowadze caly
    interes on-line, co oznacza, iz mam bardzo niskie koszty ogólne i moge wykonywac
    cala moja prace w zaciszu i wygodzie mojego wlasnego domu, wedlug mojego rozkladu.
    Potencjalnie mozesz zarobic 2.000 do 5000 zl w niepelnym wymiarze czasu lub 5.000 -
    15.000 w pelnym wymiarze czasu!! Zapewnione pelne przeszkolenie on-line. Nie
    potrzeba zadnych platnosci gotówkowych z góry. Wszystkiego czego potrzebujesz to
    komputer z dostepem do sieci e-mail, troche wolnego czasu oraz chec zmiany kierunku
    twego przyszlego zycia! W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się

    t...@o...pl

    podajac PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL w wierszu tematu
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-11-04 14:27:31
    Temat: Re: POSZUKIWANI PRACOWNICY DO OBSŁUGI E-MAIL
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Czy jestes gotów na cos INNEGO?

    A na co?

    > Masz dosc codziennego drazenia?

    Drazenia? Moze prazenia (kukurydzy?)

    > Czy jestes zmeczony patrzeniem jak inni ciagna korzysci z TWOJEGO wysilku?

    Nie, czemu?

    > Czy chcialbys pracowac w domu, aby poswiecac wiecej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciolom lub hobby?

    Pracowac w domu i miec wiecej czasu? Chyba nie rozumiem zdan w moim ojczystym jezyku
    :-)

    > Dales juz sobie spokój z tymi watpliwymi ofertami, które obiecuja wszystko a
    zostawiaja cie z niczym?

    Owszem.

    > JA TEZ!!!

    Gratuluje.

    > To dlatego stalem sie Pracownikiem Emailowym.

    Zmieniam zdanie: wspolczuje :-)

    > Prowadze caly interes on-line, co oznacza, iz mam bardzo niskie koszty ogólne i
    moge wykonywac cala moja prace w zaciszu i
    wygodzie mojego wlasnego domu, wedlug mojego rozkladu.

    Ja to sie wole rozlozyc w fotelu.

    > Potencjalnie mozesz zarobic 2.000 do 5000 zl w niepelnym wymiarze czasu lub 5.000 -
    15.000 w pelnym wymiarze czasu!!

    Potencjalnie to moge poleciec na Ksiezyc albo dostac Nobla.

    >Zapewnione pelne przeszkolenie on-line. Nie potrzeba zadnych platnosci gotówkowych z
    góry.

    Nie??? Dopiero z dolu - jak milo :-)))))

    > Wszystkiego czego potrzebujesz to komputer z dostepem do sieci e-mail,

    Niestety nie mam komputera z dostepem do "sieci e-mail". Pytalem znajomych - oni tez
    nie maja :/

    > troche wolnego czasu

    niestety nie mam :-)

    > oraz chec zmiany kierunku twego przyszlego zycia!

    ROTFL

    > W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się
    > t...@o...pl

    A jakbym chcial blizsze a nie dalsze informacje to co?

  • 3. Data: 2003-11-04 15:32:06
    Od: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl>

    Poprzedni uciekli ????

  • 4. Data: 2003-11-04 16:09:35
    Od: "emandk" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    on-line. Nie potrzeba zadnych platnosci gotówkowych z góry. >
    >Wszystkiego czego potrzebujesz to komputer z dostepem do sieci e-mail.

    Ja tyż nie mam dostępu do sieci i kwoty są ZA MAŁE - 15.000 za moją pracę to
    stanowczo mało - MUSISZ się stanowczo podwyższyć.

  • 5. Data: 2003-11-04 20:10:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Święty Mikołaj!

    Skoro to taki świetny interes - jak piszesz - to zupełnie nie rozumiem,
    dlaczego nie skoncentrujesz się sam na zbijaniu kasy, zamiast szukać sobie
    konkurencji. Co ty, na kolejnego świętego chcesz wyjść, czy poszukujesz
    głupszych od siebie.

    A po za ty, to Twoje ogłoszenie do tematyki grupy pasuje jak pięść do
    nosa.

  • 6. Data: 2003-11-04 20:30:45
    Od: "jelen" <j...@s...org>

> [...]
    > konkurencji. Co ty, na kolejnego świętego chcesz wyjść, czy poszukujesz

    pewnie sam nie nadaza z wysylaniem postow na rozne grupy i potrzebuje pomocy
    ;-)

    pozdrawiam,
    jelen

  • 7. Data: 2003-11-05 06:39:43