    From: "MarcinB" <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [SMIESZNE] z zycia multi-banku (infolinia:)
    Date: 4 Nov 2003 15:30:23 +0100

    Przetłumaczyłem na polski. Takie sobie:

    TEKSTY KLIENTÓW

    Operator: Poproszę cyfrę 4 z telekodu
    Klient: K
    Operator: C y f r ę 4 poproszę z sześciocyfrowego telekodu
    Klient: Czy Pani robi ze mnie idiotę, K!!!!!!

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Bo Pan przed chwilą po aktywowaniu kodu kazał mi się połączyć z zerem,
    no to się połączyłem

    Operator prosi o dane przelewu
    Klient: Proszę Pana, odbiorcą przelewu będzie spółka zoologiczna

    Operator: Poproszę cyfrę 2 z telekodu
    Klient: 12

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klientka: Proszę Pani...ja już hasło krzyżyk hasło krzyżyk i co teraz?...

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogępomóc?
    Klient: Mam pytanie. Czy w kiosku typu ruch można przyjmować wpłaty?

    Operator: Poproszę o numer PESEL
    Klient: Mój?
    Operator: Tak
    Klient: O Jezuuu!

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Proszę Pani czy mogłaby Pani sprawdzić czy udało mi się poprawnie
    zautentykować?

    Operator: Poproszę numer PESEL
    Klient: Mój??

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: No to znowu ja. Chce jeszcze raz to samo

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Cisza
    Operator: Halo, dzień dobry, w czym mogę pomóc?
    Klient: A bo Pan mi kazał czekać na operatora
    Operator: Rozumiem, w czym mogę Panu pomóc?
    Cisza
    Operator: Halo, w czym mogę Panu pomóc?
    Klient: A t o P a n i j e s t t y m O P E R A T O R E M!

    Operator: Proszę Pana datę urodzenia
    Klient: Całą?

    Operator: Proszę Pana ma Pan nie zarejestrowaną przeglądarkę (wersja piracka).
    Proszę ją zarejestrować
    Klient: Dobrze to ja zadzwonię do MicroSoftu i powiem, żeby mi zarejestrowali

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Czy Pani już jest żywa?

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Chciałabym aktywować kartę
    Operator: Oczywiście, poproszę na początek numer PESEL
    Klient: A czy jest on na karcie?

    Klient: Tatusiu, tatusiu, Pani z MultiBanku dzwoni
    Tatuś: Znowu te k.... dzwonią

    Kolejka klientów oczekujących na połączenie
    Wreszcie ten długo oczekiwany moment rozmowy
    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Mogłaby Pani zostawić kartkę: WYSZŁAM ZARAZ WRACAM

    Operator: Poproszę Pana numer PESEL
    Klient: To co Pani mi dała na karteczce?

    Operator: Dzień dobry MB, w czym mogę pomóc?
    Klient: Chciałbym współżyć z kartą
    Operator: Za chwilę to Panu umożliwię

    Operator: Proszę Pani czy Pani tel. ma wybieranie tonowe?
    Klientka: Nie wiem
    Operator: A co Pani słyszy w słuchawce?
    Klientka: pa pa pa .......

    TEKSTY OPERATORÓW

    Operator: Poproszę Pani nr PESEL
    Klient: DD*******
    Operator: Ten numer nie jest zarejestrowany w systemie

    Klient: Proszę Pani zgubiłem kartę, chce ją zastrzec
    Operator: Czy ma Pan kartę przy sobie?

    Operator rozmawia z mężczyzną i przeprowadza zdolność kredytową przy kredycie
    hipotecznym
    Operator: Poproszę Pana płeć

    Operator omawia klientowi jeden z naszych produktów
    Operator: Proszę Pana, ....... Może Pan ....... Oczywiście proszę Pana
    Klient na koniec rozmowy po 15 min: To teraz niespodzianka: Anna Kowalska z tej
    strony

    Klient: Czy mogę do państwa zadzwonić później
    Operator z wyrzutem w głosie: Taaak, proszę Pani my tu cały czas pracujemy

    Operator: Poproszę nr telefonu do Pana
    Klient: 024 cisza 02 cisza 00 cisza 0 kurcze nie pamiętam

    Operator omawia klientowi jeden z naszych produktów
    Klient: Ma pani taki głos, że mogłaby Pani pracować na 0700

    Klient: Proszę Pani czy karta może być przesłana do mnie listem priorytetowym?
    Operator: Karty są wysyłane przesyłką zwykłą. Nie ma możliwości przesłania tej
    karty listem pioite... priotet, ...poitet...
    Klient: Tym szybszym?!

    Klient: Proszę Pani, w momencie, kiedy chce wykonać przelew z rachunku, który
    mam u Państwa restartuje się mi komputer Operator po chwili zastanowienia:
    Proszę Pana otóż z tych informacji, które posiadam jedynym rozwiązaniem tej
    sytuacji jest format c:
    Klient: Aha

    Klient: Proszę Pana ja przeszło miesiąc temu złożyłem wniosek o linię kredytową
    w rachunku. Czy mógłby Pan sprawdzić co się z tym wnioskiem dzieje?
    Operator: Oczywiście, poproszę Pana o chwilę cierpliwości
    Po kilku minutach, po kontakcie z BKD
    Operator: Proszę Pan mam dla Pana smutną wiadomość. Pana wniosek zaginął.
    Bardzo mi przykro