  • 11. Data: 2003-11-04 20:42:02
    Temat: Re: [SMIESZNE] z zycia multi-banku (infolinia:)
    Od: "Krecony" <u...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "cetka ."
    > PS. czy ktoś wie, czy geografia Polski dalej jest w czwartej klasie?

    Jako osobny przedmiot dopiero na wyzszym poziomie nauczania - w gimnazjum.
    Pozdrawiam,
    Radek

  • 12. Data: 2003-11-04 20:49:55
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "jelen"

    > zalezy od klasy - ogolnie ma byc 6 godzin tygodniowo w rozlozeniu na 4
    lata
    > ;-)
    > najczesciej jest: 2, 2, 2, 0
    > ale zdaza sie tez 1,2,2,1

    Dzięki za info, ale czy my obaj piszemy o podstawówce?
    Bo ja (w odróżnieniu od multipanny) odróżniałem Gliwice od Gorzowa
    Wielkopolskiego w wieku lat dziesięciu czy jedenastu. A ona to chyba była o
    parę lat starsza?

    Bogdan B.

  • 13. Data: 2003-11-04 21:59:56
    Od: "jelen" <j...@s...org>

    > lata
    >
    > Dzięki za info, ale czy my obaj piszemy o podstawówce?
    hehe no tak ;-) 4 klase potraktowalem jako domyslna dla 4 letniego liceum
    ;-)

    > Bo ja (w odróżnieniu od multipanny) odróżniałem Gliwice od Gorzowa
    > Wielkopolskiego w wieku lat dziesięciu czy jedenastu. A ona to chyba była
    > parę lat starsza?

    cos powiedziec ;-) powiem, ze i tak Polacy niezle wypadaja na tle innych
    nacji (zwlaszcza tych bardziej zachodnich)

    pozdrawiam,
    jelen

  • 14. Data: 2003-11-05 06:40:48
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik cetka pisze:

> [...]
    [...]

    Ciekawe:
    :->
    --
    '''..\
    < _| (

  • 15. Data: 2003-11-05 08:48:23
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "jelen" <j...@s...org> wrote in message
    > hehe no tak ;-) 4 klase potraktowalem jako domyslna dla 4 letniego liceum
    > ;-)

    Ale liceum to jest zdaje się 3-letnie...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 16. Data: 2003-11-05 08:49:46
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "MarcinB" <m...@W...pl> wrote in message
    > Przetłumaczyłem na polski. Takie sobie:

    Czy wy też tak macie, że jak poczytacie takie teksty, to potem w normalnych
    wiadomościach doszukujecie się, co tu jest śmiesznego?

    Artur

  • 17. Data: 2003-11-05 09:23:58
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Artur pisze:

    > Ale liceum to jest zdaje się 3-letnie...
    Ekonomiczne 4 letnie.

  • 18. Data: 2003-11-05 09:49:54
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Krecony <u...@W...onet.pl> wrote:

    > To przykre raczej niz smieszne. Czytajac takie posty mam wrazenie, ze
    > ludzie z infolinii sie dowartosciowuja upubliczniajac wiesci, ze to
    > klienci sa ograniczeni...

    Chyba nigdy nie pracowałeś z klientami :) Czasami zdarzają się _naprawdę_
    ograniczeni :)
    Czy upublicznienie tekstu:
    "Klient: Tatusiu, tatusiu, Pani z MultiBanku dzwoni
    Tatuś: Znowu te k.... dzwonią"
    uważasz za obraźliwe dla klienta...?

    > Obym to ja byl ta mniej zorientowana strona przy nastepnym kontakcie
    > z jakims biurem obslugi klienta!

    Daj spokój, śmiech to zdrowie :)
    BTW: http://www.ccp.com.pl/index.phtml?&id_opt1=ccp_05_1 (również teksty
    operatorów).

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 19. Data: 2003-11-05 12:04:54
    Od: "foqa" <f...@p...com>

    > cos powiedziec ;-) powiem, ze i tak Polacy niezle wypadaja na tle innych
    > nacji (zwlaszcza tych bardziej zachodnich)

    Tylko my Polacy tak myślimy, a to kompletna bzdura.
    Jeżeli chodzi o podstawowe umiejętności i wiedzę przydatne w życiu
    (czytanie, pisanie, rozumienie itp.), to badania pokazują coś wręcz
    przeciwnego i to na każdym etapie kształcenia.
    A jeżeli chodzi o dorosłych to już zupełna tragedia.

    --
    Foqa

  • 20. Data: 2003-11-05 15:40:20
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@g...pl>

    "jelen" <j...@s...org> wrote:

    > cos powiedziec ;-) powiem, ze i tak Polacy niezle wypadaja na tle innych
    > nacji (zwlaszcza tych bardziej zachodnich)

    Chyba tych zza wielkiej wody... ;>>

    NP: Emperor - "In the nightside eclipse"
    --
    Brother will kill brother
    Spilling blood across the land