  • 1. Data: 2004-07-07 12:38:13
    Temat: Rozstanie z BPH
    Od: "Adalbert Obszerny" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Po dlugim, namietnym, czasem udanym, czasem mniej, zwiazku z BPH (teraz
    srebrny sezam), postanowilem go zakonczyc i przeniesc aktywnosc do innego
    banku.

    W zwiazku z tym zrobilem male rozeznanie i doszedlem do takiej oto short-
    listy:
    1. Raiffeisen active
    2. Multibank aquarius
    3. Fortis zloty
    4. Deutsche focus

    Bardzo Was, a w szczegolnosci uzytkownikow ktoregos z tych kont, prosze o
    opinie o nich, dotyczace zwlaszcza poziomu obslugi oraz funkcjonowania e-
    banku i telebanku dla tych kont.

    Jesli macie uwagi co do mojej listy, np. ze ktoras z tych propozycji znalazla
    sie przez pomylke, albo ze przeoczylem jakas wazna pozycje, tez bardzo prosze
    o ich wygloszenie.

    Konto ma byc generalnie moim podstawowym kontem, na ktorym bede robil sporo
    operacji i ma miec te glowna zalete, ze nie chce miec z nim problemow.

    Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Adalbert.

  • 2. Data: 2004-07-07 13:50:22
    Temat: Re: Rozstanie z BPH
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Adalbert Obszerny wrote:
    > (teraz srebrny sezam), postanowilem go zakonczyc i przeniesc
    (....)
    > short- listy:
    > 1. Raiffeisen active
    > 2. Multibank aquarius
    > 3. Fortis zloty
    > 4. Deutsche focus
    (.....)
    > Konto ma byc generalnie moim podstawowym kontem, na ktorym bede robil
    > sporo operacji

    mialem srebrny sezam ale www chodzilo jak wół i nie było on-line
    poza tym kazali sobie co miesiac placic chyba ponad 11 zl
    - tutaj cie popieram, trzeba sie rozstac :-)

    Jako główne konto proponuje e-pakiet w Fortisie - najlepiej zabezpieczony (z
    podpisem elektronicznym), on-line i nie obciążony system
    Dlaczego nie złoty pakiet:
    1. mając pakiet złoty lub srebrny jesteś zwolniony z prowizji przy wpyplacie VE
    w bankomatach jedynie gdy posiadasz VC Gold za 250 zl/rok
    a mając e-pakiet masz wyplatey VE darmowe
    2. za kazdy przelew placisz 1,50 a mając e-pakiet przelewy internetowe masz
    darmo
    3. nawet w złotym nie mają KK tylko charge

    Kartę kredytową wyrabiasz sobie np w BZ-WBK bez rachunku. Karta ze zdjęciem i
    podpisem (VC lub MC), widzisz jej operacje (i zestawienia miesieczne) na www i
    splacasz z rachunku Fortisowego przelewem bez opłat.
    Co do karty wybor masz nadal szeroki ale e-pakiet za 7zl/mies stanowczo
    doradzam.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-07-07 18:32:55
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jako główne konto proponuje e-pakiet w Fortisie - najlepiej zabezpieczony

    1. Czy można mieć więcej niż jedną VE?
    2. Czy trzeba pojawić się osobiście w banku by założyć e-pakiet?
    3. Czy są min. stałe wpływy na rachunek? Jakie?
    4. Czy rachunek może być wspólny dla dwóch osób?
    5. Czy miesięczne zestawienie jest płatne 3zł - czy to extra opłata za
    pojedyńcze potwierdzenie operacji ?

    Na stronie www nigdzie tego nie widziałem.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 4. Data: 2004-07-07 18:38:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > 1. Czy można mieć więcej niż jedną VE?

    Tak.

    > 2. Czy trzeba pojawić się osobiście w banku by założyć e-pakiet?

    Tak.

    > 3. Czy są min. stałe wpływy na rachunek? Jakie?

    Tak, ale nizuitkie - 300 PLN.

    > 4. Czy rachunek może być wspólny dla dwóch osób?

    Chyba tak.

    > 5. Czy miesięczne zestawienie jest płatne 3zł - czy to extra opłata za
    > pojedyńcze potwierdzenie operacji ?

    Nie wiem, ale chyba te 3 PLN to za normalny wyciąg miesięczny.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-07-07 18:39:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Gadam do siebie, ale co tam... ;)

    > 1. Czy można mieć więcej niż jedną VE?
    > 2. Czy trzeba pojawić się osobiście w banku by założyć e-pakiet?

    Trzeba :(((

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 6. Data: 2004-07-07 18:42:48
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tak.

    Dlaczego tak to rozwiązali? To eliminuje wielu potencjalnych chętnych, bo
    oddziałów jak na lekarstwo.

    > Nie wiem, ale chyba te 3 PLN to za normalny wyciąg miesięczny.

    O, to by było nieładnie. Bo robi się 7+1+1+3=12PLN/mies. Choć jeszcze nie
    tak źle, biorąc szczególnie pod uwagę darmowe wypłaty z bankomatów na całym
    świecie (nawet przy niezbyt korzystnyc hkursach).

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 7. Data: 2004-07-07 18:43:18
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    blad <blad201@_w_y_t_n_i_j_o2.pl> wrote:

    > Jako główne konto proponuje e-pakiet w Fortisie - najlepiej
    > zabezpieczony (z podpisem elektronicznym), on-line i nie obciążony
    > system

    Taj... i trzeba mieć jakieś głupie A: na ceryfikat. A jak ktoś nie ma
    czegoś takiego w kompie to musi się nakobinować, nie znoszę
    takich banków. Chyba że już to poprawili.

    A to już totalnie dyskwalifikuje ten pseudobezpieczny system:
    http://osiolki.net/osiolek/fortisbank

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 8. Data: 2004-07-07 18:48:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dlaczego tak to rozwiązali? To eliminuje wielu potencjalnych chętnych, bo
    > oddziałów jak na lekarstwo.

    Napisz do nich ;-))) W oddziale się dyskietkę z certyfikatem odbiera i
    podpisuje umowę.

> [...]
    całym
    > świecie (nawet przy niezbyt korzystnyc hkursach).

    AFAIR to wyciągów nie przysyłali, więc te 3 PLN pewnie za wyciąg trzeba dać
    (a po co Ci wyciąg ;-))) ?

  • 9. Data: 2004-07-07 18:52:34
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Napisz do nich ;-))) W oddziale się dyskietkę z certyfikatem odbiera i
    > podpisuje umowę.

    Nawet jakby w rękę całowali, to jechać specjalnie 160km, to lekka przesada
    ;)

    > AFAIR to wyciągów nie przysyłali, więc te 3 PLN pewnie za wyciąg trzeba
    dać
    > (a po co Ci wyciąg ;-))) ?

    Wytłumacz to starszym ludziom, nie mnie ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 10. Data: 2004-07-07 18:56:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nawet jakby w rękę całowali, to jechać specjalnie 160km, to lekka przesada
    > ;)

    Tym bardziej napisz ;-))) Może zmienili procedurę?

    > dać
    >
    > Wytłumacz to starszym ludziom, nie mnie ;))

    Eee tam- no to im druknij historię raz na miesiąc ;-)))