  • 1. Data: 2004-07-07 12:18:14
    Temat: Przelew z zagranicy
    Od: "Lucar" <l...@g...pl>

    Witam

    Niestety mBank nie odpowiada, może więc ktoś wie tutaj. Słyszałem, że na
    konto złotówkowe w ww. banku można otrzymać przelew z zagranicy, konkretnie
    chodzi o euro. Czy to prawda i jeżeli tak, ile taki przelew idzie i jak jest
    przeliczany?

    --
    Pozdr
    Lucar

  • 2. Data: 2004-07-07 12:36:12
    Temat: Re: Przelew z zagranicy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    konkretnie
    > chodzi o euro. Czy to prawda i jeżeli tak, ile taki przelew idzie i jak

    Przeliczany jest EUR-PLN po kursie banku. A "idzie" różnie - zależy skąd
    wysyłany i ile po drodze banków będzie.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,