  • 1. Data: 2004-07-07 11:33:52
    Temat: mBank chyba rekordy bije w przerwach konserwacyjnych
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Przerwa konserwacyjna.
    Informujemy, że 8 lipca br.
    w godzinach 05:45 - 6:15 nastąpi przerwa w dostępie do systemu

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 2. Data: 2004-07-07 11:35:16
    Od: "Cubol" <cubol@_nospam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Przerwa konserwacyjna.
    > Informujemy, że 8 lipca br.
    > w godzinach 05:45 - 6:15 nastąpi przerwa w dostępie do systemu

    Uważaj ... bo zaraz większość ludzi na grupie Cię zj.... ;)
    Co Ci przeszkadza to pół godzinki ?? ;) ;) ;)

    Pozdr

    Cubol

  • 3. Data: 2004-07-07 11:40:47
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Cubol zapodał(a):
    > Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomo?ci
    > Uważaj ... bo zaraz większo?ć ludzi na grupie Cię zj.... ;)
    > Co Ci przeszkadza to pół godzinki ?? ;) ;) ;)

    szczerze mówiąc: NIC, jak każda konserwacja mBanku!
    - była wykonywana w nocy w godzinach, które raczej nie są korzystne
    do wykonywania przelewów, etc.
    - informacja o konserwacji była na tyle wcześniej podana,
    że moża było dużo wcześniej podjąć gotówkę/wykonać operacje na koncie

    Napisałem to w innym celu: zastanawiające jest, co Oni tak konserwują
    i nie mogą sobie poradzić :-) Widać, że spieszą się, bo nieubłaganie
    zbliża się nieszczęsny 10ty :->

    ps. jestem zadowolonym klientem mBanku :-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 4. Data: 2004-07-07 11:41:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Uważaj ... bo zaraz większość ludzi na grupie Cię zj.... ;)
    > Co Ci przeszkadza to pół godzinki ?? ;) ;) ;)

    Pewnie mu przeszkadza, bo nie ma konta w Inteligo, gdzie taka przerwa jest
    codziennie ok. północy ;-)))

  • 5. Data: 2004-07-07 11:42:32
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Glenn wrote:

    > Pewnie mu przeszkadza, bo nie ma konta w Inteligo, gdzie taka przerwa jest
    > codziennie ok. północy ;-)))

    owszem :-) powoli mnie to wkurza :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 6. Data: 2004-07-07 11:53:00
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisała:

    >Napisałem to w innym celu: zastanawiające jest, co Oni tak konserwują
    >i nie mogą sobie poradzić :-)

    Chyba nie rozumiesz znaczenia słowa konserwacja. Konserwacja systemu
    polega na systematycznym sprawdzaniu go pod kątem możliwych awarii.
    Do "radzenia" sobie z czymś to są przerwy modernizacyjne.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 7. Data: 2004-07-07 18:07:46
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_niespamuj>

    On Wed, 7 Jul 2004 13:33:52 +0200, "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    >Przerwa konserwacyjna.
    >Informujemy, że 8 lipca br.
    >w godzinach 05:45 - 6:15 nastąpi przerwa w dostępie do systemu

    hmmm.. i tak sa mili ze uprzedzaja z gory - no i czas konserwacji jest
    sensowny: nad ranem raczej nic sie nie dzieje w bankowosci.

    zaloz sobie konto w lukasie i sprobuj zaktualizowac stan konta - mi to
    ostatnio zajelo caly dzien - caly czas "serwer zajety";-)

    tak wiec mbank niech sobie robi tyle przerw konserwacyjnych ile mu
    pasuje, byle poza przerwami wszystko dzialalo OK.

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2004-07-08 19:32:43
    Od: Bartosz Malkowski <b...@g...pl>

    gornik wrote:
    > Chyba nie rozumiesz znaczenia słowa konserwacja. Konserwacja systemu
    > polega na systematycznym sprawdzaniu go pod kątem możliwych awarii.

    Czasem to może być tylko przeładowanie serwera aplikacyjnego. Z
    doświadczenia wiem, że to bardzo pomaga :)

    --
    <email> bmalkow (at) gazeta (dot) pl </email>
    <jabberID> bmalkow (at) jabber (dot) wp (dot) pl </jabberID>