  • 1. Data: 2004-07-07 11:43:04
    Temat: Przejęcie kredytu mieszkaniowego
    Od: "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Chcę kupić mieszkanie używane, które własciciel ma w kredycie (CHF) w BPH.
    Wczęsniej planowałem finansowanie zakupu mieszkania kredytem w KB, bo tam
    mam preferencje.
    W związku z tym mam takie pytanie:
    - Czy lepiej przejać dotychczasowy kredyt? Wydaje sie, że tak chyba powinno
    byc łatwiej, bo wszystkie papiery są już w BPH i nie trzeba by było
    ząłatwieć na nowo większości formalności...
    - Czy znacie może oferty kredytów mieszkaniowych tych dwóch banków? Który
    korzystniejszy?
    - Czy ktoś miał doświadczenia w przejmowaniu kredytów? Jaki to ma przebieg?

    Dzięki wielkie i pozdrawiam
    Marcin