  • 21. Data: 2004-07-08 09:20:43
    Temat: Re: Pozegnanie z BPH - ciag dalszy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adalbert Obszerny napisał:

    > Witam!
    >
    > Bardzo dziekuje za wszystkie posty, ktore troche mi naswietlily kwestie
    > Fortis Banku. Tym niemniej z czterech pozycji wczesniej wymienionych,
    > najbardziej sklanialem sie ku Multibankowi.
    >
    > Jesli Planeta faktycznie nie chodzi na innych przegladarkach niz Exploder,
    > albo Netszkapa, to ja to rzeczywiscie dyskwalifikuje. A inne systemy? Wiecie
    > cos na ten temat? Zwlaszcza Multibankowy.
    >
    > A w Raiffeisenie albo w DB ma ktos konto i uzywa go?

    A sprawdzales Millenium Prestige? Znam to tylko z nazwy, wiec wypowiadal
    sie nie bede. Millenijny dostep przez inet jest calkiem przyjemny i nie
    bardziej niebezpieczny niz BePeHahahahahowy. ;-)

    Bartol

  • 22. Data: 2004-07-08 09:54:13
    Temat: Re: Rozstanie z BPH
    Od: u...@d...invalid

    > Taj... i trzeba mieć jakieś głupie A: na ceryfikat. A jak ktoś nie ma
    > czegoś takiego w kompie to musi się nakobinować, nie znoszę
    > takich banków. Chyba że już to poprawili.

    dla mnie to akurat zaleta a nie wada.

    > A to już totalnie dyskwalifikuje ten pseudobezpieczny system:
    > http://osiolki.net/osiolek/fortisbank

    hmmm, a ja uzywam Mozilli 1.5 i jakos mi działa.

    pozdro
    /pk

  • 23. Data: 2004-07-08 09:57:19
    Od: u...@d...invalid

    czesc,

    ja sie z BPH wyniosłem do Fortisa na zloty pakiet. W porownaniu z BP
    (oddzial w wawie na grochowskiej) to po prostu tzw. inna jakosc :-)

    W pakiecie złotym musisz miec VG za 250/rok aby korzystac z kazdego
    bankomatu bezprowizyjnie (u mnie akurat sie oplacilo)

    dostep do Planety jest tez ok i moje kontakty z bankie odbywaja sie w
    zasadzie wylacznie przez Planet teraz, z bankofonu juz nie korzystam
    (chociaz te przelewy po 50 gr...)
    pozdro,
    p.

  • 24. Data: 2004-07-08 13:51:41
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    rsa127 wrote:
    > Posiadam rachunek Multibank Aquarius. Przeniosłem się z Pekao (Eurokonto
    > VIP). Różnica oferty i funkcjonowania kolosalna (na korzyść Multibanku).
    > Oferta jest moim zdaniem b. atrakcyjna. Uważam natomiast, że nie warto
    > płacić za konto Aquarius.

    Też mam Aquariusa, miałem Eurokonto WWW w Pekao SA.
    Jeżeli chcesz mieć kredyt hipoteczny, to jest super - plan finansowy to
    chyba najlepsze rozwiązanie na rynku. Jeżeli nie - to Aquarius nie jest
    wart swoich pieniędzy. I tak obsługują cię jak mBankowca. "Skoro nie
    widać różnicy, to po co przepłacać?" jak mówi reklama :-)

    Ohm

  • 25. Data: 2004-07-08 16:22:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik wrote:
    > ja sie z BPH wyniosłem do Fortisa na zloty pakiet.
    > (...) 250/rok aby korzystac z kazdego
    > bankomatu bezprowizyjnie (u mnie akurat sie oplacilo)
    > ......... (chociaz te przelewy po 50 gr...)

    no wlasnie - przelewy z "planet" za 1,50 i tesknisz
    za automatem tel (po 0,50) - zywy czlowiek kasuje cie na 3 zl

    a e-pakiem ma przelewy za darmo - mialem pare lat VG
    i takie warunki jak ty ale przeszedlem na e-pakiet
    a karte i to kredytowa mam z innego banku
    *** blad ***

  • 26. Data: 2004-07-08 18:35:25
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Przepraszam - który bank na wyciągach zamieszcza podpisy - lub choćby
    > przybija pieczątkę? :->

    Faktycznie. Ciut się zapędziłem ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 27. Data: 2004-07-09 09:10:12
    Od: u...@d...invalid

> [...]
    >
    > a e-pakiem ma przelewy za darmo - mialem pare lat VG
    > i takie warunki jak ty ale przeszedlem na e-pakiet
    > a karte i to kredytowa mam z innego banku

    przelewy za 0.50 w moim przypadku maja nizszy priorytet. fajnie byloby
    miec ale nie jest to konieczne. Przy przenosinach nd Fortisa priorytetem
    nr 1 byl kredyt w rachunku (oprocentowanie i wysokosc).

    Co do reszty to i tak jestem zadowolony chociaz moge porownywac tylko do
    BPHPBK, ktory to raczej nie byl zbyt przyjaznym bankiem.

    pozdro