  • 11. Data: 2004-07-07 18:59:48
    Temat: Re: Rozstanie z BPH
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tym bardziej napisz ;-))) Może zmienili procedurę?

    Zrób to, zrób tamto, załatw to - będzie lepiej. Jak bym miernika czytał.
    Zabrakło Ci tylko nadmienienia, że INTELIGO, TO NAJLEPSZY BANK ;))))

    > Eee tam- no to im druknij historię raz na miesiąc ;-)))

    I co jeszcze? Wyrób pieczątkę, podpisz się, podbij, wyślij im? ;))
    Druknąć, to sobie mogą sami u siebie w domu.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 12. Data: 2004-07-07 19:07:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zrób to, zrób tamto, załatw to - będzie lepiej. Jak bym miernika czytał.
    > Zabrakło Ci tylko nadmienienia, że INTELIGO, TO NAJLEPSZY BANK ;))))

    He,he - nic Ci nie każę ;-) W końcu to Ty chcesz zakładać tam konto. Ja juz
    swoje zrobiłam - konto w Fortisie otworzyłam i zamknęłam ;-))) Czas na
    Ciebie ;-))) A Inteligo nie jest najlepsze - najlepsze są wybrane usługi w
    kilku bankach ;-)))

    > I co jeszcze? Wyrób pieczątkę, podpisz się, podbij, wyślij im? ;))

    A skąd mam wiedzieć o kogo chodzi ;-) ?

    > Druknąć, to sobie mogą sami u siebie w domu.

    No to po co im wyciąg za 3 PLN ;-)) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-07-07 19:10:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > swoje zrobiłam - konto w Fortisie otworzyłam i zamknęłam ;-))) Czas na
    > Ciebie ;-))) A Inteligo nie jest najlepsze - najlepsze są wybrane usługi w

    Nie dla mnie, dla rodziców.
    Dlaczego zamknęłaś?

    > A skąd mam wiedzieć o kogo chodzi ;-) ?

    Chodzi o to, że dla nich, co na papierze, to na papierze.

    > No to po co im wyciąg za 3 PLN ;-)) ?

    To już masz wyżej.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 14. Data: 2004-07-07 19:15:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dlaczego zamknęłaś?

    Przestało mi być potrzebne - więc poszło do kasacji ;-) Założyłam je jak
    było jeszcze po 3 PLN (dla bankomatów) i tak sobie trwało siłą inercji. Po
    spojrzeniu chłodnym okiem na kwestię bankomatową przerzuciłam sie na
    Inteligo (właśnie wtedy pożarło je PKO BP i niebieskie maszynki stanęły
    otworem ;-))))) .

  • 15. Data: 2004-07-07 19:18:10
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Dziękuję. Pozostałych grupowiczów przepraszam, że nie zmieniłem tematu.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 16. Data: 2004-07-07 23:06:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 7 Jul 2004 20:59:48 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > I co jeszcze? Wyrób pieczątkę, podpisz się, podbij, wyślij im? ;))

    Przepraszam - który bank na wyciągach zamieszcza podpisy - lub choćby
    przybija pieczątkę? :->

    > Druknąć, to sobie mogą sami u siebie w domu.

    Ano właśnie :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 17. Data: 2004-07-08 08:15:13
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    > W zwiazku z tym zrobilem male rozeznanie i doszedlem do takiej oto short-
    > listy:
    > 1. Raiffeisen active
    > 2. Multibank aquarius
    > 3. Fortis zloty
    > 4. Deutsche focus

    Posiadam rachunek Multibank Aquarius. Przeniosłem się z Pekao (Eurokonto
    VIP). Różnica oferty i funkcjonowania kolosalna (na korzyść Multibanku).
    Oferta jest moim zdaniem b. atrakcyjna. Uważam natomiast, że nie warto
    płacić za konto Aquarius. Ani przez chwilę nie czuję się traktowany
    indywidualnie, czy wyjątkowo (tu lepiej było w Pekao, w co trudno uwierzyć).
    Obsługa konsultanów Aquariusa w oddziale jest skandaliczna i olewająca
    (Domaniewska w Warszawie). Parę razy próbowałem z inich skorzystać, ale
    szybciej i lepiej załatwia się wszystko przez infolinię.
    Posiadam też e-pakiet w Fortisie. Służy do bezpłatnych wypłat z bankomatów i
    przechowywania krótkoterminowych nadwyżek finansowych (sporo wyższe
    oprocentowanie rachunku niż w Multibanku).

  • 18. Data: 2004-07-08 08:18:15
    Temat: Pozegnanie z BPH - ciag dalszy
    Od: "Adalbert Obszerny" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam!

    Bardzo dziekuje za wszystkie posty, ktore troche mi naswietlily kwestie
    Fortis Banku. Tym niemniej z czterech pozycji wczesniej wymienionych,
    najbardziej sklanialem sie ku Multibankowi.

    Jesli Planeta faktycznie nie chodzi na innych przegladarkach niz Exploder,
    albo Netszkapa, to ja to rzeczywiscie dyskwalifikuje. A inne systemy? Wiecie
    cos na ten temat? Zwlaszcza Multibankowy.

    A w Raiffeisenie albo w DB ma ktos konto i uzywa go?

    Pozdrowienia,
    Adalberto.

  • 19. Data: 2004-07-08 08:50:12
    Temat: Re: Pozegnanie z BPH - ciag dalszy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A inne systemy? Wiecie
    > cos na ten temat? Zwlaszcza Multibankowy.

    Multibank chodzi pod Linuksem oraz na maczkach i z różnymi przeglądarkami.

  • 20. Data: 2004-07-08 09:13:48
    Od: janoush <j...@i...pl>

    Maciej Loret napisał(a):

    > O, to by było nieładnie. Bo robi się 7+1+1+3=12PLN/mies. Choć jeszcze nie
    > tak źle, biorąc szczególnie pod uwagę darmowe wypłaty z bankomatów na całym
    > świecie (nawet przy niezbyt korzystnyc hkursach).

    A po co Ci wyciąg przysyłany ?

    Ja sobie drukuję ze strony transakcyjnej i jest OK.

    Z Fortisem trzeba uważać z innego powodu... Jeśli będzie ktoś
    potrzebował historii rachunku to zabuli i to nie mało:

    Każda strona z roku bieżącego - 2,5
    Każda strona z roku ubiegłego 5,00 !!!

    Dodam, że stron jest w ok. połowie zadrukowana i jest to zrzut z ekranu.
    Kazali mi zapłacić ponad 600 zł, ale po kłótni i piśmie do dyrektora
    oddziału zeszli do ~120 zł.

    Pozdrawiam
    Janusz