  • 1. Data: 2004-07-07 13:50:04
    Temat: ale dmuchnelo
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    krótka chronologia:

    godz. 10.30 składam zlecenie przelewu w PKO SA (rach. bież)
    godz. 15.30 forsa jest na koncie w mBanku

    no prawdziwy elektroniczny XXI wiek (fakt, że za 3 zł)

    andy_nek

  • 2. Data: 2004-07-07 17:34:19
    Temat: Re: ale dmuchnelo
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> wrote:
    > krótka chronologia:
    >
    > godz. 10.30 składam zlecenie przelewu w PKO SA (rach. bież)
    > godz. 15.30 forsa jest na koncie w mBanku
    >
    > no prawdziwy elektroniczny XXI wiek (fakt, że za 3 zł)

    Wielkie mi rzeczy, 5 godzin...
    Ja kiedyś z Integrum zrobiłem przelew o 15:27 a o 17:09 był on w
    Inteligo. 104 minuty.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-07-07 19:28:42
    Od: "ralph" <r...@n...pl>

    po prostu bardzo dobrze trafiliscie w sesje rozliczeniowe elixiru. Nie ma
    się czym za bardzo podpalac

  • 4. Data: 2004-07-08 06:02:41
    Od: "Rumiak" <r...@g...pl>

> [...]
    > godz. 15.30 forsa jest na koncie w mBanku
    >
    > no prawdziwy elektroniczny XXI wiek (fakt, że za 3 zł)

    Penja dewizowa, z zachodu przez PKO SA wyszła z firmy 24.06 dotarła na konto
    07.07 faktycznie też dmuchneło...
    pzdrowienia
    maciek