  • 11. Data: 2004-02-28 13:40:21
    Temat: Re: [vw] cos sie szykuje?:(((
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WaSyL <w...@r...megapolis.pl> wrote:
    > Przepraszam, ale gdzie ci klienci uciekna ? nie ma juz gdzie...

    Do mBanku + Lukasa. He, he, he.

  • 12. Data: 2004-02-28 13:46:17
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnc40ug9.s2s.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Dla banku może być, bo ten bank ma b. niewiele zalet:
    > 1/ brak opłat właśnie
    > 2/ wypłaty z bankomatów >400zł za darmo
    > 3/ wyciągi do domu za darmo, ale to w sumie jest mało istotne
    4) wyzsze oprocentowanie na rachunkach i wyższe oprocentowanie na lokatach.

    Wg mnie to b.dużo zalet w porównaniu do mbanku gdzie zaletą jest tylko
    darmowe SFI.

    Pozdr.

  • 13. Data: 2004-02-28 14:05:30
    Od: z...@p...onet.pl

    > Do VW: Zróbcie to jak najprędziej, proszę !!!
    > --
    > ______
    > Pozdrowienia
    > SebCz
    > ______

    Tak, ale... wyłącznie dla Kol. SebCz ;)

    ps.
    Czy SebCz = "piąta kolumna" konkurencji?? ;)

  • 14. Data: 2004-02-28 14:20:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

    > "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
    >
    > Przepraszam, ale gdzie ci klienci uciekna ? nie ma juz gdzie...

    Tam, gdzie może i usługi są płatne, ale przynajmniej coś funkcjonalnego
    się za to dostaje.

  • 15. Data: 2004-02-28 14:20:52
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Tak, ale... wyłącznie dla Kol. SebCz ;)

    Noo, tak to się nie da :)

    > ps.
    > Czy SebCz = "piąta kolumna" konkurencji?? ;)

    Absolutnie nie. Wprost przeciwnie. Widzę i doświadczam tego, co się z VW
    dzieje - kłopoty z dodzwonieniem się są odczuwalne. Myślę bardzo
    egoistycznie. Czy większy tłok, tym mniejsza wygoda, niestety. Istnieje
    szansa, że gdy VW wprowadzi tę opłatę, wielu osobom nie będzie się
    kalkulowało przenosić z powodu (nie)słynnej podwyzki w morefeesBanku.
    Robię naprawdę sporo przelewów, lubię kartę do każdego bankomatu. Sam
    procent od środków bieżących pokrywałby mi spokojnie taką opłatę, więc -
    OK! Dawać to! Jest nadzieją, że jeśli ktoś robi 7 przelewów w mBanku i z
    racji tej fortuny przenosi się do VW, teraz zmieni zdanie.

    A był ktoś z Was może nad morzem w Darłowie latem?
    I próbował wypłacić kaskę w bankomacie PKO BP?
    No to teraz wiecie, czemu karta VW do super bankomatu banku Spółdzielczego
    (przy której nigdy nie ma kolejki) jest tu niezbędna :))

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2004-02-28 14:46:57
    Od: z...@p...onet.pl

    > Noo, tak to się nie da :)

    Mój pradziad zwykł mawiać: "Dla chcącego nic trudnego" ;)

    > Absolutnie nie. Wprost przeciwnie....
    > ...No to teraz wiecie, czemu karta VW do super bankomatu banku Spółdzielczego
    > (przy której nigdy nie ma kolejki) jest tu niezbędna :))

    Co Cię w takim razie trzyma w VW ? Chyba nie %%?
    Z tego co piszesz wynika, że najbardziej by Ci pasował np. Fortis: masz tam
    opłaty miesięczne (nawet większe niż podpowiadasz VW), bankomaty wszystkie, no
    i mało klientów :)

  • 17. Data: 2004-02-28 14:48:15
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    Idealnie byloby gdyby wprowadzili oplate za standard
    a np. obnizyli za srebrny/zloty. Musze _dokladnie_
    przeanalizowac regulaminy ale z pobieznego rzutu okiem
    wygladaja calkiem dobrze.

    Np. zloty za 10 zl bylby rewelacja sezonu :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 18. Data: 2004-02-28 15:20:07
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > przeanalizowac regulaminy ale z pobieznego rzutu okiem
    > wygladaja calkiem dobrze.

    regulaminy ubezpieczen naturalnie :-)

  • 19. Data: 2004-02-28 17:03:41
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    > Wg mnie to b.dużo zalet w porównaniu do mbanku gdzie zaletą jest tylko
    > darmowe SFI.

    ładne mi to tylko :-) ale za to jaki wybor :-))

  • 20. Data: 2004-02-28 17:14:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No to teraz wiecie, czemu karta VW do super bankomatu banku Spółdzielczego
    > (przy której nigdy nie ma kolejki) jest tu niezbędna :))

    Ja się właśnie zastanawiam jaki to ma sens. 12*3,5=42 zł. Za te pieniądze
    mogę dokonać 10 wypłat z obcych bankomatów rocznie w takim mBanku czy innym
    Multi - i to dowolnych kwot. No to chyba jednak w Darłowie tyle razy nie
    będę wybierał :)

    Pozdrawiam,
    Washko