  • 1. Data: 2004-02-27 23:08:36
    Temat: [PEKAOSA] Czy ktoś używa Proffice ?
    Od: "Tuptek" <b...@o...pl>

    Witam,
    tak jak w temacie.
    Czy ktoś używa - instaluje Proffice z PEKAO SA ?

    Pozdrawiam

    tup

  • 2. Data: 2004-02-28 09:58:25
    Temat: Re: [PEKAOSA] Czy ktoś używa Proffice ?
    Od: "ndriu" <a...@z...org>

    > Czy ktoś używa - instaluje Proffice z PEKAO SA ?

    u mnie w firmie jest zainstalowany w wersji sieciowej, no i ja zajmuje
    sie nim miedzy innymi...

    pozdrawiam
    Andrew

  • 3. Data: 2004-02-28 10:24:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 28 Feb 2004 00:08:36 +0100, "Tuptek" <b...@o...pl> wrote:

    >Czy ktoś używa - instaluje Proffice z PEKAO SA ?
    Nie uzywam bo wdrozeniowcy stwierdzili w grudniu ze nie maja gotowych
    procedur przeniesienia danych kontrahentow z BASET do Proffice, wiec
    ich pogonilem na drzewo i kazalem wrocic jak sie naucza dane przenosic
    :) Nie wrocili.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2004-05-16 09:01:16
    Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl>

    Eksport kontrahentów z Baseta do proffice'a jest już możliwy od marca 2004.
    A serwery Baseta wyłączają 30 czerwca na amen. Później już tylko proffice

  • 5. Data: 2004-05-16 11:10:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 16 May 2004 11:01:16 +0200, "m...@w...pl"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Eksport kontrahentów z Baseta do proffice'a jest już możliwy od marca 2004.
    >A serwery Baseta wyłączają 30 czerwca na amen. Później już tylko proffice
    Teoretycznie jest mozliwy. Dostalem potwierdzenie z pekao sa na pismie
    ze jest mozliwy. Przyszedl wdrozeniowiec, zainstalowal proffice i...
    po paru godzinach walki z przeniesieniem danych kontrahentow
    stwierdzil ze nie wie czemu nie moze przeniesc, bardzo przeprasza i
    wraca do firmy pracowac nad tym. To bylo okolo 3 tygodni temu. W
    dalszym ciagu nie mam przeniesionych kontrahentow! Eksperci od
    proffice twierdza ze nie wiedza jak to przeniesc, w innych firmach im
    sie udalo, a tutaj nie :) a moze raczej :(

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 6. Data: 2004-05-17 06:59:01
    Od: "T05L91" <t...@d...NOSPAM.pl>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message

> [...]
    > proffice twierdza ze nie wiedza jak to przeniesc, w innych firmach im
    > sie udalo, a tutaj nie :) a moze raczej :(

    No cóż, są to różne bazy danych. Niektórych informacji, które są w Basecie,
    w proffice nie ma lub są krótsze (następuje obcięcie danych). Jest zresztą
    też odwrotnie - proffice przechowuje informacje, których nie ma Baset (lub
    "załatwia" je inaczej :-). Stąd konwersja bazy kontrahentów z założenia musi
    być stratna ;-)

    Pozdrawiam
    LT

  • 7. Data: 2004-05-23 08:54:21
    Od: m...@w...pl

    To ja nie wiem, co za sierota próbowała u Ciebie przenosić kontrahentów. Ja to
    robiłem już ze 30 razy i zawsze wychodziło. Trzeba tylko mieć uprawnienia
    administratora w Basecie. Z jakiego jesteś miasta?

  • 8. Data: 2004-05-25 21:24:53
    Temat: Re: [PEKAOSA] Czy ktos używa Proffice ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 23 May 2004 10:54:21 +0200, m...@w...pl wrote:

    >To ja nie wiem, co za sierota próbowała u Ciebie przenosić kontrahentów. Ja to
    >robiłem już ze 30 razy i zawsze wychodziło. Trzeba tylko mieć uprawnienia
    >administratora w Basecie. Z jakiego jesteś miasta?
    Szczecin, wczoraj zglosilem sytuacje w oddziale banku i czekam na
    ponowny kontakt "z sierotą", ktora kilkanascie razy przenosila i
    problemow nie miala a u mnie ma.

    WAM

  • 9. Data: 2004-05-25 21:25:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 17 May 2004 08:59:01 +0200, "T05L91" <t...@d...NOSPAM.pl>
    wrote:

> [...]
    >"załatwia" je inaczej :-). Stąd konwersja bazy kontrahentów z założenia musi
    Ja rozumiem ze moze byc stratna ale czy stata musi wynosic 100% danych
    kontrahentow? ;)

    WAM

  • 10. Data: 2004-06-12 16:44:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

> [...]

    >robiłem już ze 30 razy i zawsze wychodziło. Trzeba tylko mieć uprawnienia
    >administratora w Basecie. Z jakiego jesteś miasta?
    Uprzejmie donosze iz po interwencji u dyr. oddzialu udalo sie wszelkie
    problemy zalatwic w ciagu 2 godzin - niezbedna okazala sie wizyta
    firmy Heuthes (instalacja nowszej wersji Baset) i dopiero wowczas
    wszystko "sie przenioslo".

    WAM