  • 1. Data: 2004-02-28 09:35:50
    Temat: [vw] cos sie szykuje?:(((
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    czy ktos z was cos wie wiecej, bo doszly mnie niepokojace sluchy, ze w
    najblizszym czasie ich oferta przestanie byc bezplatna...

  • 2. Data: 2004-02-28 09:41:08
    Temat: Re: [vw] cos sie szykuje?:(((
    Od: "hotei" <h...@o...pl>

    hehehe ;)
    juz nie trzeba byc tak konkurencyjnym...

  • 3. Data: 2004-02-28 10:09:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    rena <r...@a...pl> wrote:
    > czy ktos z was cos wie wiecej, bo doszly mnie niepokojace sluchy, ze w
    > najblizszym czasie ich oferta przestanie byc bezplatna...

    Rena - i co ty biedna zrobisz?!? ;) ROTFL UWielbiam takie dylematy...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2004-02-28 10:25:10
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c1pndn$rve$1@mamut.aster.pl>, rena wrote:
    > czy ktos z was cos wie wiecej, bo doszly mnie niepokojace sluchy, ze w
    > najblizszym czasie ich oferta przestanie byc bezplatna...

    Skąd Cię doszły takie słuchy?

    Renata

  • 5. Data: 2004-02-28 10:44:43
    Od: "Kirill" <K...@c...com>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos z was cos wie wiecej, bo doszly mnie niepokojace sluchy, ze w
    > najblizszym czasie ich oferta przestanie byc bezplatna...

    Z tego co wiem 3.5 PLN miesięcznie bez względu na osad.

    Kirr

  • 6. Data: 2004-02-28 10:47:30
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kirill" <K...@c...com> napisał:
    > Z tego co wiem 3.5 PLN miesięcznie bez względu na osad.

    ROTFL^2 !!!!!!!!!!!!!
    Ale będzie tragedia ;-))))

  • 7. Data: 2004-02-28 11:18:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c1prf6$aom$1@atlantis.news.tpi.pl>, Kirill wrote:
    > Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Z tego co wiem 3.5 PLN miesięcznie bez względu na osad.

    A skąd wiesz?

    Renata

  • 8. Data: 2004-02-28 11:22:49
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c1prk0$8m9$1@news.onet.pl>, WD wrote:

    > ROTFL^2 !!!!!!!!!!!!!
    > Ale będzie tragedia ;-))))

    Dla banku może być, bo ten bank ma b. niewiele zalet:
    1/ brak opłat właśnie
    2/ wypłaty z bankomatów >400zł za darmo
    3/ wyciągi do domu za darmo, ale to w sumie jest mało istotne

    Jeśli skończy się punkt 1/, pominiemy jako średnio istotny punkt 3/,
    to zostaje nam punkt 2/, toporny interfejs i zajęty kanał
    telefoniczny.

    Renata

  • 9. Data: 2004-02-28 11:44:02
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
    > Dla banku może być, bo ten bank ma b. niewiele zalet:

    Przepraszam, ale gdzie ci klienci uciekna ? nie ma juz gdzie...

  • 10. Data: 2004-02-28 12:05:21
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Z tego co wiem 3.5 PLN miesięcznie bez względu na osad.

    Do VW: Zróbcie to jak najprędziej, proszę !!!
    --
    ______
    Pozdrowienia