  • 41. Data: 2004-03-01 20:00:32
    Temat: Re: [vw] cos sie szykuje?:(((
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    > Ale przez te kolejke zarabiasz na zycie na caly rok :)
    > (a jak nie Ty to Twoja rodzina, znajomi etc)
    Wiecej punktow akceptujacych karty platnicze i problem sie rozwiaze...

    Pozdr,
    Leon

  • 42. Data: 2004-03-01 20:31:09
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Ale przez te kolejke zarabiasz na zycie na caly rok :)
    > (a jak nie Ty to Twoja rodzina, znajomi etc)

    Doskonale o tym wiem, źle odczytałeś moje intencje! Kochani!
    Przyjeżdżajcie do nas tłumnie, kochamy Was!
    Ale NIENAWIDZIMY małej ilości bankomatów tak samo jak WY !!!! :)))
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 43. Data: 2004-03-01 22:38:00
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > Do mBanku + Lukasa. He, he, he.

    czyli jak do tej pory :)
    mbank - przelewy już płatne :(

    --
    www.zsoft.prv.pl - pretendent strony grupowej pl.comp.nowe-programy
    obsluga zewn. skryptow (*.js) pisanych przez wiele osob (kto chetny?)

  • 44. Data: 2004-03-03 21:41:14
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

> [...]
    > dzieje - kłopoty z dodzwonieniem się są odczuwalne. Myślę bardzo
    > egoistycznie. Czy większy tłok, tym mniejsza wygoda, niestety. Istnieje
    > szansa, że gdy VW wprowadzi tę opłatę, wielu osobom nie będzie się
    > kalkulowało przenosić z powodu (nie)słynnej podwyzki w morefeesBanku.
    > Robię naprawdę sporo przelewów, lubię kartę do każdego bankomatu. Sam
    > procent od środków bieżących pokrywałby mi spokojnie taką opłatę, więc -
    > OK! Dawać to! Jest nadzieją, że jeśli ktoś robi 7 przelewów w mBanku i z
    > racji tej fortuny przenosi się do VW, teraz zmieni zdanie.

    robię dwa lub trzy miesięcznie i już się przenoszę :)
    ale chcę bankowi przynieść trochę kapitału za to

    z tych darmowych to który teraz ma najwyższy procent?
    i czy jakieś jeszcze inne opłaty są dla zwykłego śmiertelnika?

    Lukas (karta bankomatowa 1zł)
    VW (friko all, oraz z wielu bankomatów wypłaty też darmowe, ale trzeba
    wybrać min. 400zł)
    mBank (przelewy 0,5zł)

  • 45. Data: 2004-03-03 21:42:58
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > Ale przez te kolejke zarabiasz na zycie na caly rok :)
    > (a jak nie Ty to Twoja rodzina, znajomi etc)

    przepraszam,
    ale nie zrozumiałem twojej wypowiedzi?