  • 31. Data: 2009-07-29 01:33:47
    Temat: Re: transakcje na rynku nieruchomosci - jak bezpiecznie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Anulowal przelew?

    Po rybkach. Poszło, przepadło.

    Zakładam, że mówimy o przelewie, który poszedł, a nie czeka do realizacji.

  • 32. Data: 2009-07-29 01:34:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    luc wrote:

    > Zadatek plus odpowiednia klauzula w umowie.

    Jakiej umowie? Przecież żadna nie jest podpisana.

  • 33. Data: 2009-07-29 01:37:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Osiecki wrote:

    > I notariusz oczywiście poświadczy że wszystkie banknoty są prawdziwe? :)
    > W życiu bym się nie zgodził na przekazanie takiej kwoty w gotówce...

    Ja bym się zgodził.
    Pojechał do banku z klientem, który pakuje kasę, do mojej walizki,
    zamkniętej przeze mnie, ale on ją nosi dopóki nie zdecyduje się mi jej dać.

  • 34. Data: 2009-07-29 05:19:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    luc wrote:

    > Zadatek plus odpowiednia klauzula w umowie.

    Załóżmy, że umowa podpisana, to możesz podać
    na przykład jaka klauzula "się sprawdzi" przy nieruchomości?

  • 35. Data: 2009-07-29 06:01:13
    Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>

    eg <e...@w...pl> napisał(a):
    > Wlasnie, jesli notariusz ma zrobic jak napisalem (podpisanie przez strony,
    > wizyta w banku, potwierdzenie notariuszowi, podpis notariusza), to w akcie
    > jest napisane, ze pieniadze sprzedajacy otrzymal na rachunek bankowy i nie
    > ma juz oswiadczenia kupujacego o poddaniu sie egzekucji.
    >
    > I taka forma aktu notarialnego troche mnie martwi, bo to zabezpieczenie
    > jakby znika....
    >
    > Jak bylo u was?

    "U nas" bylo tak ze w akcie notarialnym bylo zapisane ze w przeciagu x dni od
    podpisania umowy pieniadze w takiej a takiej kwocie musza znalezc sie na
    koncie sprzedajacego, inaczej sprawa podlega egzekucji z paragrafu 777 czy
    jakiegos takiego tam. Jest to dla Ciebie wystarczajace zabezpieczenie bo
    mozesz z tym wszystko. I tak podpisuje sie wiekszosc umow. Jezeli mimo
    wszystko masz takie problemy to mozesz przeciez wymusic zalozenie konta w
    mBanku i dokonacie przelewu kasy on-line. Tego juz sie nie cofnie i bedziesz
    chyba zadowolony.

  • 36. Data: 2009-07-29 06:16:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz wrote:

> [...]
    > mBanku i dokonacie przelewu kasy on-line. Tego juz sie nie cofnie i bedziesz

    I co z tego, że podlega egzekucji jak i nie będzie z czego i z kogo
    egzekwować. To takie wirtualne zabezpieczenie.

  • 37. Data: 2009-07-29 06:30:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Zakładam, że mówimy o przelewie, który poszedł, a nie czeka do realizacji.

    Bledne zalozenie. Ja bym sie umowil juz po zakonczeniu przyjmowania zlecen
    na ostatnia sesje. Zostaje kilka godzin na anulowanie przelewu :).

    MK

  • 38. Data: 2009-07-29 06:36:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:

    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Bledne zalozenie. Ja bym sie umowil juz po zakonczeniu przyjmowania
    > zlecen na ostatnia sesje. Zostaje kilka godzin na anulowanie przelewu :).

    Ja bym takiego aktu po prostu nie podpisał.

  • 39. Data: 2009-07-29 06:39:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ja bym takiego aktu po prostu nie podpisał.

    Coz, w takim razie nastepne kilka m-cy bys szukal kolejnego klienta :).

    MK

  • 40. Data: 2009-07-29 06:43:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Coz, w takim razie nastepne kilka m-cy bys szukal kolejnego klienta :).

    Nie ma sprawy. Zdecydowanie mniejsza strata.