  • 21. Data: 2009-07-28 09:09:00
    Temat: Re: transakcje na rynku nieruchomosci - jak bezpiecznie
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To znaczy, że klient skoro złozył podpis, to może myśleć, że podpisał i zawarł umowę.
    JaC

    -----

  • 22. Data: 2009-07-28 10:48:34
    Od: " " <u...@W...gazeta.pl>

    eg <e...@w...pl> napisał(a):
    > Jak to najbezpieczniej dla obu stron zalatwic? Czy sa jakies rozwiazania
    > bankowe wspierajace taka sytuacje? Jak to u was wygladalo?

    Jak do tej pory zawsze było to przekazanie gotówki w obecnosci notariusza.

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-07-28 19:55:40
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > bo? Przelewajacy moze cofnac przelew? Tylko po co? Jak nie przeleje kasy
    > to go
    > podajesz do sadu, koniec tematu. Przeciez w umowie jestes zawsze dosc
    > mocno
    > zabezpieczony - po kiego tak teoretyzowac.
    > Przeciez w sumie gotowka tez moze byc oszustwem - sprawdzasz kazdy banknot
    > czy nie jest podrobiony?

    Wlasnie, jesli notariusz ma zrobic jak napisalem (podpisanie przez strony,
    wizyta w banku, potwierdzenie notariuszowi, podpis notariusza), to w akcie
    jest napisane, ze pieniadze sprzedajacy otrzymal na rachunek bankowy i nie
    ma juz oswiadczenia kupujacego o poddaniu sie egzekucji.

    I taka forma aktu notarialnego troche mnie martwi, bo to zabezpieczenie
    jakby znika....

    Jak bylo u was?

  • 24. Data: 2009-07-28 19:56:31
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Jak do tej pory zawsze było to przekazanie gotówki w obecnosci notariusza.

    21 wiek, czasy bankowosci elektronicznej, nowoczesnych rozwiazan na kazdym
    kroku, a do notariusza z gotowka.... obled....

  • 25. Data: 2009-07-28 21:10:30
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Lip, 21:56, "eg" <e...@w...pl> wrote:

    > 21 wiek, czasy bankowosci elektronicznej, nowoczesnych rozwiazan na kazdym
    > kroku, a do notariusza z gotowka.... obled....

    Zabrałem laptopa do notariusza i wykonalem przelew przed podpisaniem
    dokumentow. Notariusza interesowalo tylko to, by jego dola byla
    wczesniej oplacona :-)

    pzdrwm
    luc

  • 26. Data: 2009-07-28 21:20:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    luc wrote:

    > Zabrałem laptopa do notariusza i wykonalem przelew przed podpisaniem
    > dokumentow. Notariusza interesowalo tylko to, by jego dola byla
    > wczesniej oplacona :-)

    ciekawe co byś zrobił, gdyby w tym momencie druga strona wstała i wyszła.

  • 27. Data: 2009-07-28 21:24:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > ciekawe co byś zrobił, gdyby w tym momencie druga strona wstała i wyszła.

    Anulowal przelew?

    MK

  • 28. Data: 2009-07-28 21:33:34
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Lip, 23:20, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > ciekawe co byś zrobił, gdyby w tym momencie druga strona wstała i wyszła.

    Zadatek plus odpowiednia klauzula w umowie.

    pzdrwm
    luc

  • 29. Data: 2009-07-28 21:34:19
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Lip, 23:24, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Anulowal przelew?
    >
    > MK

    Tez by sie dalo, bo z mbanku przelewalem ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 30. Data: 2009-07-28 21:35:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 10:48:34 +0000 (UTC), napisał(a):
    > Jak do tej pory zawsze było to przekazanie gotówki w obecnosci notariusza.

    I notariusz oczywiście poświadczy że wszystkie banknoty są prawdziwe? :)

    W życiu bym się nie zgodził na przekazanie takiej kwoty w gotówce...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944