  • 51. Data: 2009-07-30 07:28:39
    Temat: Re: transakcje na rynku nieruchomosci - jak bezpiecznie
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Zapytaj notariusza co zrobi, jesli kupujący zasłabnie w drodze z banku i nie wróci do
    kancelarii.
    JaC

    -----

  • 52. Data: 2009-07-30 07:41:42
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    >Zapytaj notariusza co zrobi, jesli kupujący zasłabnie w drodze z banku i
    >nie wróci do kancelarii.

    Z mojego punktu widzenia to mniejszy problem, bo wtedy pieniadze bede juz
    mial na koncie, jako sprzedajacy, gorzej, gdy zaslabnie w drodze do banku.
    ;) Powazniej notariusz tlumaczy, ze akt bez podpisu notariusza jest nie
    wazny, a on go podpisze dopiero, gdy przelew zostanie wykonany.