  • 1. Data: 2009-07-26 20:14:06
    Temat: Getin - działa?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam ciepło w niedzielny wieczór :)
    Postanowiłem zlecić na szybko przelew z getinu jednak nie mogę się
    zalogować - informacja błędnym loginie lub haśle.
    Czy taki komunikat jaki dostaję przy logowaniu jest podyktowany dzisiejszą
    przerwą wdrożeniową/konserwacyjną, która miała się skończyć o 20:30 (chyba
    trwa do teraz), czy też ja mam tylko pecha i nie mogę się dostać do swojej
    mamony ;)

    Pozdrawiam jeszcze cieplej w ten niedzielny wieczór :)

  • 2. Data: 2009-07-26 21:05:56
    Temat: Re: Getin - działa?
    Od: "Jack Teuerle" <j...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):

> [...]
    > mamony ;)
    >
    > Pozdrawiam jeszcze cieplej w ten niedzielny wieczór :)

    Potwierdzam - dwa razy pokazał mi się komunikat o błenym haśle.. trzeci raz już nie
    próbowałem sie logować ...
    Coraz bardziej wk...ce są praktyki Gitin Banku ... Jak szybko się nie poprawią to
    moje pieniążki przetransferuję do konkurencji...

  • 3. Data: 2009-07-26 21:06:07
    Od: "Jack " <j...@N...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2009-07-27 02:26:23
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    godzina 4.18
    dnia 27 lipca 2009
    Getin działa.

  • 5. Data: 2009-07-27 04:39:46
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > godzina 4.18
    > dnia 27 lipca 2009
    > Getin działa.

    "Uprzejmie informujemy, iż wybiegając naprzeciw Państwa oczekiwaniom już w
    poniedziałek 27 lipca 2009 r. będziemy mogli zaprezentować Państwu nowy
    wygląd strony www.gb24.pl."

    Czy ktoś zauważył jakieś zmiany w Getinie? Bo ja nie.

    wiatrak

  • 6. Data: 2009-07-27 07:14:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan" news:h4j3d7$emn$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > godzina 4.18
    > dnia 27 lipca 2009
    > Getin działa.

    He he he ja zlecałem przelew o 4:30, przed wyjściem do roboty. Wtedy
    działało. Teraz znowu nie mogę się dostać do mamony - problem jednak polega
    na tym, że za Chiny nie chce mi się załadować strona gb24.pl... No nic chyba
    informatycy za bardzo zaszaleli :) Trzeba czekać - najważniejsze, że
    puściłem przelew.

  • 7. Data: 2009-07-27 07:15:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h4jasi$6a8$1@node2.news.atman.pl

    > Czy ktoś zauważył jakieś zmiany w Getinie? Bo ja nie.

    Jak mi się załaduje strona z okienkiem logowania to podzielę się swoimi
    odczuciami :)

  • 8. Data: 2009-07-27 07:18:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Valdi.Pavlack" news:h4jj48$pa2$1@news.interia.pl

    > Jak mi się załaduje strona z okienkiem logowania to podzielę się swoimi
    > odczuciami :)

    Strona w końcu się załadowała - IMHO nie dostrzegam żadnych zmian :) Jak
    zwykle wiele szumu i zamieszania o nic.

  • 9. Data: 2009-07-27 08:08:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 22:14:06 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > podyktowany dzisiejszą przerwą wdrożeniową/konserwacyjną, która miała
    > się skończyć o 20:30 (chyba trwa do teraz), czy też ja mam tylko pecha i

    A ktoś kiedyś tak narzekał na polbank a getin ostatnimi czasy chyba ich
    bije na głowę!
    Żeby nie było, że tak polbank chwalę, to w sobotę się logował, bo
    zakupiłem coś na ebay i musiałem ptaszka dać, że jakiś regulamin
    potwierdzam - dzisiaj się loguje i znowu musiałem ten sam regulamin i
    znowu ptaszek, ciekawe ile tak jeszcze razy mnie poprosi ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-07-27 13:11:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h4jasi$6a8$1@node2.news.atman.pl

    > Czy ktoś zauważył jakieś zmiany w Getinie? Bo ja nie.

    Zmiany się już widoczne.