  • 41. Data: 2022-02-27 13:51:27
    Temat: Re: stoi kolejka do bankomatu
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.02.2022 o 13:07, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Wydaje się, że jakieś 1,5 roku temu Euronet i Planet Cash wprowadziły twarde limity
    > (a nie sugestie, jak to wcześniej bywało):
    > https://www.cashless.pl/7939-planet-cash-limit-wypla
    > https://www.cashless.pl/10574-euronet-podnosi-limit-
    na-wyplaty-do-4-tys-zl-nest

    No to widać w tzw. międzyczasie zdjęli.

    Albo to są limity "na kartę" bo ja używam blika i limitów nie ma.

    MJ

  • 42. Data: 2022-02-27 14:35:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.02.2022 15:34, Dawid Rutkowski wrote:
    > Możliwe to są (niemożliwe jest tylko włożenie hełmu na lewą stronę), ale czy
    występują w przyrodzie?
    > Bankomat wiadomo - zwykle wypłaci max. 40 lub 50 banknotów

    Santander i Euronet nie chcą wypłacać więcej niż 1000zł u mnie. Jakoś w
    2019 z tym weszli, bo pamiętam jak mnie to wkurzyło.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 43. Data: 2022-02-27 15:14:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-02-27 o 13:07, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Wydaje się, że jakieś 1,5 roku temu Euronet i Planet Cash wprowadziły twarde limity
    > (a nie sugestie, jak to wcześniej bywało):
> [...]

    Nie wiedziałam, że to zależy od bankomatow Euronet i innych, a nie od
    Banków :-(

    --
    animka

  • 44. Data: 2022-02-27 16:14:31
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    niedziela, 27 lutego 2022 o 15:18:37 UTC+1 Animka napisał(a):
    > Nie wiedziałam, że to zależy od bankomatow Euronet i innych, a nie od
    > Banków :-(

    Banki płacą operatorom bankomatów stałą prowizję (chyba 1,20 czy 1,30 PLN),
    za transakcję, niezależnie od wysokości wypłaty. Czyli banki mają w tym
    interes, by wypłacać raz a dobrze, natomiast właściciele bankomatów wolą
    by wypłacać jak najcześciej jak najmniejsze kwoty.

  • 45. Data: 2022-02-27 20:15:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-02-27 o 16:14, Marcin Mokrzycki pisze:
> [...]
    > interes, by wypłacać raz a dobrze, natomiast właściciele bankomatów wolą
    > by wypłacać jak najcześciej jak najmniejsze kwoty.

    Dzięki :-)
    Właśnie się już uświadomiłam na ten temat na jakiejś stronie.
    Zawsze byłam zdziwiona i nawet bardzo zniecierpiwiona jak musiałam
    czekać aż ktoś z 5 razy pobierze sobie pieniądze i zastanawiałam się czy
    to nie jakiś złodziej bankomatowy :-(

    --
    animka

  • 46. Data: 2022-02-28 11:01:14
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Andrzej Kłos w

> [...]
    nie tylko dzienne i miesięczne kwotowe i i ilościowe?

    > Ale czy bankomaty mogą być tylko "w banku"?

    > Euronet ma ograniczenie do 1000 zł. Zarabia na każdej transakcji?

    3 prawda, wypłaciłem 3kPLN bez problemu

    --
    'Tom N'

  • 47. Data: 2022-02-28 11:38:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Feb 2022 14:29:20 +0100, Michał Jankowski wrote:
    > i każdy bierze 2,3,4, 5 razy.
    >
    > Czy to możliwe, że mają limity na pojedyncze branie (a nie dzienne), czy
    > to jakiś limit bankomatu?

    limit na pojedyncze branie.
    Albo kilka kart.

    J.

  • 48. Data: 2022-02-28 12:55:20
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.02.2022 o 13:51, Michał Jankowski pisze:

    na-wyplaty-do-4-tys-zl-nest

    > No to widać w tzw. międzyczasie zdjęli.
    >
    > Albo to są limity "na kartę" bo ja używam blika i limitów nie ma.

    A dzisiaj już nikt niczego blikiem nie wypłaci, bo blik nie działa.

    I co, Panie Samcik, nie ma powodu do paniki, pieniądze są i będą?

    MJ

  • 49. Data: 2022-02-28 13:10:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 lutego 2022 o 12:55:23 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

    > A dzisiaj już nikt niczego blikiem nie wypłaci, bo blik nie działa.
    >
    > I co, Panie Samcik, nie ma powodu do paniki, pieniądze są i będą?

    Ruskie hakiery zrobiły nam pieniądze pewne jak w sowieckim banku - "nie przepadnie
    ci, ale i nie dostaniesz"?
    Ale to tylko blik.
    visa, mc jakieś problemy?
    Ciekawe, kiedy odetną ruskich. Niby mają jakiś swój mir, ale pewnie jeszcze większy
    bardak niż ten blik.

  • 50. Data: 2022-02-28 13:26:12
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Ruskie hakiery zrobiły nam pieniądze pewne jak w sowieckim banku - "nie przepadnie
    ci, ale i nie dostaniesz"?
    > Ale to tylko blik.
    > visa, mc jakieś problemy?

    Płatność kartą citka w internecie przeszła za drugim razem (pomimo
    poprawnego zatwierdzenia w aplikacji za pierwszym razem po stronie
    pośrednika transakcji wyskoczył błąd).

    MJ