  • 31. Data: 2022-02-26 23:26:10
    Temat: Re: stoi kolejka do bankomatu
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 26.02.2022 o 22:13, Alf/red/ pisze:

    > https://subiektywnieofinansach.pl/w-wielu-bankomatac
    h-zabraklo-dzis-gotowki-sa-dwa-powody-oba-glupie/

    W przeciwieństwie do p. Samcika doskonale pamiętam sytuacje, że
    obowiązywał zakaz wypłaty pieniędzy złożonych w banku i wcale się nie
    dziwię, że ludzie chcą mieć trochę gotówki, a zwłaszcza w dolarach. I
    wzięcie z bankomatu złotówek nie wyklucza zamianę ich na dolary.

    Że teraz nie PRL? A Putin nie Stalin?

    MJ

  • 32. Data: 2022-02-27 07:26:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 25 lutego 2022 o 14:30:04 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
    > i każdy bierze 2,3,4, 5 razy.
    >
    > Czy to możliwe, że mają limity na pojedyncze branie (a nie dzienne), czy
    > to jakiś limit bankomatu?
    4.5 tys wczoraj potrzebowałem
    Do najbliższego bankomatu polazlem
    Planet casch czy jakoś tak(w Biedronce)
    Wyskoczył komunikat że jednorazowo max 500zl.
    Więc musiałem 9 razy wyplacac

  • 33. Data: 2022-02-27 08:23:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kris <k...@g...com> writes:

    > 4.5 tys wczoraj potrzebowałem
    > Do najbliższego bankomatu polazlem
    > Planet casch czy jakoś tak(w Biedronce)
    > Wyskoczył komunikat że jednorazowo max 500zl.
    > Więc musiałem 9 razy wyplacac

    W piątek bez problemu wypłaciłem 2k z pkobp na blik.
    KJ

  • 34. Data: 2022-02-27 09:36:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 27 lutego 2022 o 07:26:18 UTC+1 Kris napisał(a):

    > 4.5 tys wczoraj potrzebowałem
    > Do najbliższego bankomatu polazlem
    > Planet casch czy jakoś tak(w Biedronce)
    > Wyskoczył komunikat że jednorazowo max 500zl.
    > Więc musiałem 9 razy wyplacac

    Reklamację napisz - jak jesteś leniwy to przekopiuj posta.
    planet cash zrobił w jajo albo Ciebie - jak wypłata płatna - albo Twój bank, jeśli
    "bezpłatna".
    Chyba że aż tak nie lubisz tego banku, że "dobrze mu tak", a w sobotę i tak czas
    miałeś.
    No ale wtedy wypłacałbyś po 100zł, a nawet po 50 (sprawdzić czy w kolejce nie stoi
    Lobo ;)

    Oczywiście ze "Szwejka":
    "W mieszkaniu czekała na niego miła niespodzianka. Przybył akurat w porę...

    W sieni przed jego mieszkaniem stał generał Fink trzymając za kark pucybuta,
    potrząsał nim z całej siły i ryczał na niego:

    -- Gdzie podziałeś swego majora, bydlę jedno? Gadaj mi, psie parszywy!

    Ale pies parszywy nic nie mówił, bo jego twarz siniała coraz bardziej, w miarę jak
    pan generał go dusił.

    Major przy wejściu do sieni natychmiast spostrzegł, że nieszczęsny pucybut trzyma
    mocno pod pachą jego płaszcz i szablę, które najwidoczniej przyniósł z przedpokoju
    pana generała.
    Scena ta zaczęła majora żywo bawić, więc stanął w półotwartych drzwiach i przyglądał
    się cierpieniu swego wiernego sługi, który już dawno stał mu kością w gardle za różne
    gałgaństwa."

  • 35. Data: 2022-02-27 09:37:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 26 lutego 2022 o 23:17:29 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
> [...]
    s&id=254&district_id=7&city_id=2&street_id=0&service
    %5B%5D=8

    > Bardzo mi się podoba informacja, że bankomat jest czynny w godzinach
    > pracy obiektu. Jakiego obiektu, to już nie piszą.

    No chyba tego pod tym samym adresem ;>
    A co, reklamę mają robić?

  • 36. Data: 2022-02-27 09:43:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 26 lutego 2022 o 23:26:14 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

> [...]
    > dziwię, że ludzie chcą mieć trochę gotówki, a zwłaszcza w dolarach. I
    > wzięcie z bankomatu złotówek nie wyklucza zamianę ich na dolary.

    Gdyby putlerek nie miał pod ręką bombki to byłby z niego taki stalin jak z koziej
    dupy trąba.
    Po to przecież zajął donbas - tam były fabryki produkujące ruskie rakiety
    balistyczne, i po drugim Majdanie mogło się okazać, że ktoś tu chce wstrzymać eksport
    - a jeszcze niedawno to nie było za granicą.
    Oczywiście tych fabryk już tam dawno nie ma, ale to nie taka fabryka, co w '41 można
    było wywieźć za Ural i zmontować w trymiga (no, jeszcze doping że jak nie to do
    łagru).

    Ale rzeczywiście jeszcze potrafi tak namieszać, że będzie "pewne jak w radzieckim
    banku - nie przepadnie ci, ale i nie dostaniesz" :(

  • 37. Data: 2022-02-27 12:17:45
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    s&id=254&district_id=7&city_id=2&street_id=0&service
    %5B%5D=8

    > No chyba tego pod tym samym adresem ;>

    Aha. Zwłaszcza te wszystkie wolnostojące albo w ścianach domów.

    MI

  • 38. Data: 2022-02-27 12:47:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 27 lutego 2022 o 12:17:48 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

    s&id=254&district_id=7&city_id=2&street_id=0&service
    %5B%5D=8

    > Aha. Zwłaszcza te wszystkie wolnostojące albo w ścianach domów.

    Mogą "wolno stać" na korytarzu z ławkami galerianek albo być w wewnętrznej ścianie
    domów.
    Ale czy to info "że czynny w godzinach pracy" to jest takie ogólne czy tylko przy
    niektórych się wyświetla?

  • 39. Data: 2022-02-27 13:07:03
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    niedziela, 27 lutego 2022 o 08:24:03 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
    > W piątek bez problemu wypłaciłem 2k z pkobp na blik.
    > KJ

    Wydaje się, że jakieś 1,5 roku temu Euronet i Planet Cash wprowadziły twarde limity
    (a nie sugestie, jak to wcześniej bywało):
    https://www.cashless.pl/7939-planet-cash-limit-wypla
    https://www.cashless.pl/10574-euronet-podnosi-limit-
    na-wyplaty-do-4-tys-zl-nest

  • 40. Data: 2022-02-27 13:50:07
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    domów.
    > Ale czy to info "że czynny w godzinach pracy" to jest takie ogólne czy tylko przy

    Gdybyś kliknął, tobyś wiedział, że przy wszystkich.

    Co więcej, bankomaty zewnętrzne są opisane "pralnia, <adres>", albo
    "wspólnota mieszkaniowa, <adres>", co razem z tym "w godzinach" można
    odczytać fałszywie jako "nie są czynne całą dobę".

    MJ