  • Data: 2019-06-21 19:18:15
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-21 o 09:45, RobertS pisze:

    > ale bank go daje gratis,

    Nie ma nic za darmo...

    chcecie za otwarcie konta iPhone XR?

    Ale po co mi kolejne konto i później problemy z jego zamknięciem?

    200 zł zysku ze sprzedaży a kilka miesięcy zachodu.

    Nie zarabiam średniej krajowej ale mi się to nie opłaci.

    Że samo się zrobi i pozałatwia?
    G... prawda.
    Pewien operator zgubił moje polecenie zapłaty za abo tel. (znaczy plej)
    Byłem przez 2 mies. tym niedobrym klientem co rachunków nie płaci.
    Naprawienie tego kosztowało mnie czas, nerwy i środki.
    Trzeba szanować swój czas i innych.
    Zdarza się? Zdarza ale mam już kilka wiosen na karku i wiem że piękne
    teksty tutejszego spamera ;-) to nie cała prawda.

    A w takiej promocji szacunku dla klienta nie widzę tylko (3 mies.
    czekania) próbę upokorzenia za polaszcenie się na kilka złotych

    Tfuuuuu ;-)